Harley herättää kateutta!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Lukittu
caferacer

Viesti Kirjoittaja caferacer »

Mullekin tullaan usein selittämään jotain outoa/hassua pyöristä tai autosta, mutta eipä se haittaa. Jos joku heittää ihan ufoja varmana totuutena, niin korjaa vaan asian oikean laidan ja kaikilla taas hyvä mieli. Eipä se sen enempää vaadi kuin arkielämän käytöstapoja, molemmin puolin. Ja yleensä vielä kulkineet saa kehuja, onhan se ihan kivaa.
MIE

Viesti Kirjoittaja MIE »

Jos joku kattoi viime suunnuntaina Arto Nybergin ohjelmaa, niin oli haastateltavana Osmo Soininvaara,jonka piti vastata, mitä tulee mieleen
ensimmäisenä eri sanoista.

A Nyberg: HARRIKKA
O Soininvaara: " Siis... moottoripyörä.....ilmeisesti "

Siinäpä se.
joni

Viesti Kirjoittaja joni »

yks vanha äijä töissä joka ajelee ja ajellut japsi customeilla alkoi vittuileen tämmöstä ku kuuli et ostin harrikan: jaa sää kuulut sit siihen kerhoon,jotka keväällä ajelevat 1000 km ja loppu kesän korjaavat ja keräävät rahaa korjauksiin ku on niin kallista.no määhän vedin ihan herneet nenään ja kehuin et ajelen sillä "alkuperäisellä" pyörällä ja en menetä vuosienkaan päästä myydessäni euroja,toisin kuin sinä japsis kanssa.tää kyseinen tyyppi näkee aina vaivaa muitten autojen ja pyörien vaihdoista.helevetin kateellinen ihminen ja tyhmänä näyttääkin sen kaikille:-) idiootti ja kyylä !!!
LIVE TO RIDE , RIDE TO LIVE
eeko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eeko »

Heh heh, jotkut ihmiset arvottaa kaiken rahassa. Meillä töissä yksi tohtorismies aina kyselee. Ai sulla on Harrikka, eikös ne oo aika kalliita.
Mä siihen, että halvempia kuin Toyotat. Bändihommista: paljonko ne maksaa yhdestä illasta. Mä heitin, tossa tonnin pintaan. Ja te soitatte tunnin ja vähän yli. Mä siihen joo ja joskus vähemmän. Aika hyvä tuntipalkka tuumaa (tekniikan) tohtori. Varmaan menis ostamaan heti kitaran, jos osaisi vähääkään soittaa. :D
-eeko
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

No jaa....

Sitä sa mitä tilaa... eikös HD ole hieman egoistinen laite... ei sillä sellanen hissukka aja, joka ei hieman huomiota kaipaa...vai?

Mulla oli ennen HD aikaa Honda kopteri, 2 metriä aikseliväli ja helvetin matala. Sehän oli kaikkien mielestä HD ja naamat meni äimäksi kun totesin sen olevan ihka oikea Honda... ja vielä vaan 400 cm :D

Ja sitte KAIKILLA oli ollu Trumppa kopteri.... hehe...

Nykyään kaikilla on ollut HD kopteri...tai ainakin HD. Kun tietämättömiä kohdataan huolsikoilla, ja tienposkilla.

Mutta ei se jutunheitto mua haittaa, se kuuluu tähän juttuun. Juttuun, jonka on itse valinnut. Jos ei halua jutella ja häiriintyy "urveloista", niin ajelee sitten Skodalla / Kawa kustomilla... tai jotain, no provocation here.

Peace

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
rieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rieska »

Männäkesänä ajoin tankille ja vanha isäntä tuli pörräämään ympärille ja totes:
"Mullakin oli nuorena tuommonen samanlainen 350cc"
-Java?
"joo, sellanen"
-Ai, tää on kyllä Harrikka
"no tollanen se oli"

8O
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Jätin kerran kesällä pankin eteen sportin käymään,kun ei ollu automaatilla jonoa.Kävelijät jäi kuuntelemaan koneen käyntiä ja joku vaari avas fiestan lasin kuunnellakseen ääniä...tais tokaistakkin että onko tää kuuskytäluvulta... :lol: :lol:
Sportster alla jälleen.
joni

Viesti Kirjoittaja joni »

[quote="Choppers_forever"]No jaa....

Sitä sa mitä tilaa... eikös HD ole hieman egoistinen laite... ei sillä sellanen hissukka aja, joka ei hieman huomiota kaipaa...vai?

Mulla oli ennen HD aikaa Honda kopteri, 2 metriä aikseliväli ja helvetin matala. Sehän oli kaikkien mielestä HD ja naamat meni äimäksi kun totesin sen olevan ihka oikea Honda... ja vielä vaan 400 cm :D

joo mulla oli viime kesänä kawa vn 1500 joka oli rakennettu kyl ihan hyvin ja "komeeks" mustalla pohjalla liekkimaalaukset,suorar rst putket jne...ja kyl moni tuli kehuun et on sulla komee harrikka:-) no se jo tavallaan häiritti mua ku ei se ollu prkl !! ja olihan toi vie vesipyssy ja kardaani.
LIVE TO RIDE , RIDE TO LIVE
velsuk

Viesti Kirjoittaja velsuk »

Meidän kylällä taas kateus ja uteliaisuus on sääli- merkkistä, kun meikäläinen on yleensä jenkkiautojen pellin alla tai rautapään vieressä polvillaan.
Kuva
souweli
Viesti:

Kateutta

Viesti Kirjoittaja souweli »

Niin se vaan on, että kaikilla laitteilla niitä kateellisia kommentteja, päin ja toisin.

Itse ostin ensimmäisen "isomman" pyörän ennen kuin ajoin autokorttia. Japsicustomihan se oli, kun 18 kesäsenä oli budjetti aika niukka.

No, kerran sitten yksi naamatuttu tuli aukomaan huoltsikalla, että: "Joo, hävettäis ajaa tollasella, harrikka se on ainoo oikee moottoripyörä !" Kysyin, että no montako harrikkaa itselläsi on? Jätkä hiljeni.....

No nyt sitten on harrikkaa, ja oikein kaksin kappalein.... :twisted:
Ketunnahkaa sano! www.ketunkulma.fi
Tintti13

Viesti Kirjoittaja Tintti13 »

Hyviä juttuja tässä ketjussa.

No joskus on ehkä vähän aihettakin ottaa kommenttia vastaan harrastuksen puolesta.

Ikuisesti on jäänyt kesäinen kuva verkkokalvoille: F1-ikoni JJ Lehto kiihdytti omaa Harley Davidson moottoripyörää lappeenrannassa ilman kypärää Patrian mäessä vaalea letti hulmuten. Oli uljas näky siihen aikaan,,, edes maailman paras ja nopein varikkotoimittaja Timo "RuutuässäJormanpoika" Pulkkinen ei olisi ehtinyt ottamaan Jykän kommentteja ylös, sen verran oli mestarilla kyytiä päällä ylämäkeen.
#Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.#
ivaanajulma

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

FLSTC91 kirjoitti:
Miikka kirjoitti: Sama se on jenkkiautojen kanssa. Jokaisella vanhemmalla ukolla on ollut nuorena Chevy Valiant.
Ja kaikki vanhat jenkit on letukoita.
"On hieno Voortti" totesi eräs herra nähdessään Corvetten..

Itse törmään hyvin usein pyörällä liikkuessani lauseeseen "Oli mullakin nuorena Jawa", mutta paras juttu ikinä oli se papparainen kyläkaupan edessä kun tuli multa tiedustelemaan "Onkos tämä nyt niitä kyykkypyöriä?" :roll: :lol:
Elvis The King Kuva
Joe Cool
Viesti:

Re: Harley herättää kateutta!

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

delkron 15 kirjoitti: tuumasi että kun hän käy Usassa niin hän kuulemma saman tien tuo kymmenen Harrikkaa ... halpoja ... Eiköhän tässä ollut kyse arvon pois ottamisesta ja paremmaksi panemisesta!?
Palatakseni ihan tähän alkuperäiseen keskustelun avaukseen. Kyllä olen ihan samaa mieltä, että tuosta kuvaamasi perustella oli juuri kyse. Ei tällaisista huomionosoituksista kenkään toki tarvitse tykätä. Kateutta ja tarkoituksellista väheksyntää. Kertoo onneksi enemmän lausujasta, kun pyörästä :P Onneksi nämä ympäristön kommentit ovat kyllä usein myönteisiä, vaikka välillä vähän vinoonkin sävyyn esitettyjä...
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
delkron 15

Harley levisi!?

Viesti Kirjoittaja delkron 15 »

Eikö se ois ja oo just näille kateellisille äijille ja hölmöille mannaa ja varmasti nämä vääräleuat ovat lohkaisseet monia kommentteja? Tämmösiä ne on nämä Harrikat tai jotain muuta vastaavaa? Kertokaa? :D
Varmasti on ikävä paistatella apinana ja potkia pyörää käyntiin jossain kiskan tai grillin pihalla mihin kerääntyy uteliaita pahantahtoisia töllistelijöitä päivittelemään :?:
pietari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pietari »

luonnollistahan tuo uteliaisuus on ja kyllä se varmasti jokaista "ainakin salaa" hivelee...harmillista on se osuus kun pitäisi lähteä ja töllistelijät eivät häivy kulumallakaan,oman kiksikäynnisteisen käyntiinlähtö on ainakin suoraan verrannollinen yleisön määrään...enemmän kuin neljä töllistelijää (neuvojaa) aiheuttaa melko kovan hien nahkavermeitten sisällä...ja kun se lopulta käynnistyy 63 polkasun jälkeen ja naama punasena koitat tehdä nopean (lue:näyttävän) poistumisen paikalta takuuvarmasti missaat vaihteen tai unohdat seisontajalan alas...
muuten kyselijät ja ihmettelijät ovat ihan ok,tietääpä ainakin ettei ihan tusinapyörällä ajele...samaan oon törmänny jo männä vuosina liikkuessani pitkäkeulaisella itäpyörällä, aika usein sai selittää ettei H-Dee oo tehny bokserikoneista mopoa (vaikka onkin) :wink:
-Pietari-
Lukittu