Tässä takki jota en suosittele kenenkään ostavan:

kumisen sadepuvun huonoina puolina on se että se tulee laitettua yleensä päälle vasta sitten kun on jo märkä.Vallu kirjoitti: Ainoa tapa säilyä kuivana on kunnon kuminen sadepuku. M.O.T
Kiitti vinkistä pitääpä käydä HD putiikissa vilkaisemassa. Pihinä ihmisenä en ole vielä HD vaatteita ostanut, kuin yhden paidan ja 2 pinssiä.BB-883 kirjoitti:Terve
Alla linkki takista, mikä on vedenpitävä, lämmin ja myös viileä helteellä ( tuuletusvetoketjut )
Ostin Chigacosta viime vuonna ja olen erittäin tyytyväinen, paitsi... ostin XL-koon, kun L olisi riittänyt ja sama housujen kanssa.
Mulla oli Danen gore kamat yli 5 vuotta, koskaan ei tullu vesi läpi. Nyt vain takki on jääny isoksi ja ostin uuden vanucci gore takin joka ei oikein vettä pidä ulkopuolella, siksi haluankin nyt ostaa kunnon vettä pitävän nahakatakin.juksa kirjoitti:Minä ajelin yhtenä kesänä, etenkin alku ja loppukaudesta, Danen goreilla ja pitivät myös vettä. Hikoilen vaan reilummin kuin monet muut niin tuntui tuo goretex hikoiluttavan entistä enemmän.