elävän elämän harrikka-ihminen.katoava luonnonvara???

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Peppi PätkäTossu

Viesti Kirjoittaja Peppi PätkäTossu »

Tara kirjoitti:joillakin meni vähän sivutse tuo aihe,ja tarkoitushan ei ole lietsoa kenenkään välille plasmaa..eiku...onneks ollaan kuitenki niin sivistyneitä välillä et pystytään puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.
tehän kuitenkin ootte mun toinen perhe.
kiteytän tän asian...
Esimerkki:
MILLÄ IHMEELLÄ VOI PÄÄSTÄ JÄSENEKS KU EI OO EDES PYÖRÄÄ???? 8O 8O 8O
aken rekisterin kauttako meidät syynätään?
tiedän nimittäin tyypin jolla ei ole pyörää(ollutkaan)vaahtoaa harrikasta ja on täynnä itseään jo nyt,ja kuuluu kerhoon..
toivottavasti maa pettää varhaisessa vaiheessa niin että hänestäkin tulee hyvä ja pidetty tyyppi....
siis hyvässä hengessähän minä...
Tara! Nyt alkaa riittää. Väitätkö todella hyvässä hengessä kirjoittavasi? Jokaisessa tähän ketjuun kirjoittamassasi viestissä arvostelet ja mollaat ihmisiä, jotka tekevät ja toimivat eritavoin kun sinä ja lauot "totuuksia" siitä mikä on oikea ja väärä tapa käyttäytyä. Onko silloin mikään ihme, jos saatkin asiasta vähän toisenlaista palautetta, kun ehkä odotit.

Sinulle saattaa myös tulla yllätyksenä, että vaikka sinä nyt satut pitämään jotain tyyppiä ylimielisenä kusipäänä ja teet kaikkesi mustataksesi tyypin mainetta milloin missäkin tilanteessa, niin muut kuitenkin saattavat pitää tätä samaista henkilöä ihan ok tyyppinä, jonka kanssa voi jopa tulla ihan kivuttomasti toimeen. Eläkää ja antakaa toisten elää on vanha ja todella toimivaksi havaittu sanonta tällä suunnalla ; )
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Kamoon Peppi P. Nyt on kyllä ihan turhaa fleimiä.

Tara kirjoittelee kauniisti ja keskeltä, esim. tämä: "tehän kuitenkin ootte mun toinen perhe". Voiko yhteisöllisyydestä enää hienommin lausua.
Vaikka porukka täällä on jakautunutta ja edelleen jakautumassa monin eri tavoin. Se tapahtuu mm. siksi , että h-dcf alueellisesti ja organisaationa ei tarjoa ryhmäytymisen ja kuulumisen riittävää mahdollisuutta. Tarjolla on oleminen osana irrallisten atomien joukkoa. Tällainen joukko, joka siis ei ole ryhmä, kokee yhteenkuuluvuutta mielikuvitustasolla.

.
The bigger, the better.
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

mua jotenki närästää Tara sun jutskat, on hienoo et otat kantaa, mite oot nii varma, mulle tulee mielee et sulla on jammu, osta ht ja lakkaa miettimästä naapureiden juttuja, joku sussa ottaa kupoliin, saattaa olla tää kirjottamisen onkelma mut silti.
manne

Viesti Kirjoittaja manne »

Minä oon arvellu,että kaikki motoristit on kavereita keskenään riippumatta millä merkillä ajetaan?
henry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja henry »

Joko tämä on suomi24 tai mulla on lukihäiriö. 1/3 jutuista menee oikeesti yli hilseen!!
putte
Viesti:

Viesti Kirjoittaja putte »

Muistaakseni joku taisi mainita jossakin yhteydessä, että H-D-harrastajat ovat keskimäärin fiksumpia ihmisiä kuin muut ns. tavalliset immeiset . Näinköhän?
henry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja henry »

Kerrastakin tajuan :lol:
Timukka

Viesti Kirjoittaja Timukka »

manne kirjoitti:Minä oon arvellu,että kaikki motoristit on kavereita keskenään riippumatta millä merkillä ajetaan?
Sitä mieltä minäkin olen. Joskus joutunu kuulemaan vittuilua ihan odottamaltakin taholta.. Moottoripyöräilyn pitäis kai olla rentouttavaa ja hauskaa, eikä tiukkapipoista touhua.
-Lonely rider-
Vallu
Viesti:

Velehtelemalla

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Tara
MILLÄ IHMEELLÄ VOI PÄÄSTÄ JÄSENEKS KU EI OO EDES PYÖRÄÄ????
Valehtelemalla jäsenkirjurille! Eihän tässä nyt sentään gestapossa olla. Ja jos joku todellakin haluaa maksaa 35 euroa jäsenkortista, että saa rispectiä kapakassa niin ei se homma pitkälle kanna. HETIhän tieto leviää, ettei hepulla ole edes mopoa. Kiitos vaan niistäkin euroista.
( Niin, että kenestä puhut? Lähetä privaa.)

Kuva
saatananteri

Viesti Kirjoittaja saatananteri »

Kylläpäs versoilee mutta versoilkoon, seuraava liittyen koko ketjuun:

Mielestäni keneltäkään ei voi vaatia mitään muuta kuin hyvää käytöstä ja kanssaihmisten yksityisyyden ja omaisuuden kunnioitusta. Tämä siis jos haluaa kyseisessä yhteisössä toimia ja tulla vakavastiotetuksi. Muuten nousee tie pystyyn. Se on sama näyttääkö baaribikerilta, valkokaulustyöläiseltä tai miltä tahansa jos asenne on kunnossa ja mieli avoin.

HDCF:stä puhuttaessa ulkonäöllä, sukupuolella tai kaluston iällä(kunhan HD löytyy...), harrastuksen motiiveilla tai preferenssillä sateessa ajamisen suhteen ei pitäisi olla mitään merkitystä - samahan se on millä ja miten Harley Davidson-harrastusta edistää (ks. etusivu), tyylit ja tavat on monet.

Harrikka-äijästä tai -emännästä on ihmisillä vahva ennakkokuva. Täälä osa tuntuu haluavan murtaa sitä ja toiset taas käkättävät partaansa kun näkevät jonkun ajavan uusi goretex-rotsi niskassa. Niin kuin joku edellä totesi, toiminnan jatkuvuuden elinehto on saada uutta verta koneeseen - turha kategorisointi hämmentää eikä anna kuvaa varsinaisesta ryhmähengestä.

Pienimuotoista jeesustelua tuli mutta oli messiaaninen hetki. 8)
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
Tara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tara »

aijai...taisin osua tosi arkaan paikkaan,mut muistutan et tää homma ei ole pelkästään mun keksimä juttu,satun vaan olemaan se viestin julki-tuoja.

näistä on puhuttu jo monta vuotta,enkä ole eka joka tän taas julki toi.enkä varmaan viimeinen.ja nyt mun kimppuun hyökätään??
Käyttäytykää ja koittakaa olla ihmisiks.kuten joku tossa jo mainitsi;sitä ei kauaa katella..tie nousee pystyyn.
kuka sua auttaa jos/kun yksin jäät??...voi kyynel...
mulle tää touhu ei oo niin vakavaa ettäkö pitäis herneet vetää nenään...
Eikä mulla ole tapana mennä henkilö-kohtaisuuksiin.mulla on kyllä pokkaa sanoa päin naamaa JOS asiaa on!

kyselin mielipiteitä,en henkilökohtaisuuksia.enkä pidä ketään kusipäänä ellei nimenomainen henkilö itseään sellaseks todista..sit mä en vaan leiki sellasen kans.

mä olen ollu jäsen jo/vasta vuodesta 2004,vaikka HD on ollu pitempään,mut mun ei ikinä oo tullu mieleen tehdä jotain tolloa sen kustannuksella.ja näiden vuosien aikana on tullu aika monta tuttua ja hyvää ystävää,joiden kanssa kesät vietetään ralleissa ja muutenkin.

Meidän maine on jo muutenki tarpeeks työlästä ylläpitää hyvänä esim;
joillekkin Leirintä-alueille on vaikea päästä yöpymään pyörä-sakilla kun jo pidetään täytenä täys-tuhona,kaupan jonossa,hyvä ettei turpaan tuu jos on esim,HD-lippis päässä,kiitos joidenkin..

Ja Rakas Peppi;millastakohan palautetta luulit mun odottavan?ketään mä en tietääkseni yksilöiny.puhuinko susta näissä kirjoituksissani?? "koskettiko" tää sua?kerrohan ketä olen mustamaalannu ja mollannu?

Oman porukan kesken homma hoidetaan ihan keskenään,aikanaan.

Juicy fruit;hyvin sanottu toi mielikuvitusmaailma.se onki talvella aika suosittu harrastus..toimii hyvin pyörää rakentaessa..heh.

monia näköjään koskettaa,tavalla tai toisella.
hyvä niin,se tarkottaa et ihmiset ajattelee..kai.
meitä on kuitenki melkein 5000,ja siihenhän sakkiin mahtuu..
kysymys oli ainoastaan heitto,että onko se mahdollista..ja tulostahan se tuotti.
8)
yks tyyppi(mies) näin väitti..asia selvinnee pian.eikä mulla ole tämän asian kans enempää tekemistä.kunhan kysyin ihan mielenkiinnosta.
Viimeksi muokannut Tara, 22:00 03.03.2008.. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-Kunnioitus ja Luottamus-
saatananteri

Viesti Kirjoittaja saatananteri »

Ainahan se on raivostuttavaa kun aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä, outoa kuulla että huono käytös on ollut ilmeisen yleistä. Oman empirian pohjalta moiseen ainakin tallien vieraiden kohdalla puututaan rivakasti.

Portsarimaisesti käyttäytyviä isottelijoita löytyy varmasti joka harrasteen parista, luulenpa kuitenkin että moiset kitkeytyvät pois ennenpitkään jännityksen puutteen vuoksi?

Ketjun aloittanut kirje antoi ehkä hieman romanttisemman kuvan "meirän porukasta" kuin jatkumo.
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
faikku66
Viesti:

Viesti Kirjoittaja faikku66 »

Mä oon sellanen matalan profiilin tyyppi.Sillon pärjää aina ja missä vaan.Eikä tartte miettiä sen kummemmin tätäkään aihetta,heh.
w4p2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja w4p2 »

Kaikkivaltias mode.

Oisko mitaan lukko paalle, ennen kuin naurismaan aidat kaatuu nauruun.

Ketju on kuin Hesarin nuortenpostista 8O .

w4p2
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

w4p2 kirjoitti:Kaikkivaltias mode.
Oisko mitaan lukko paalle, ennen kuin naurismaan aidat kaatuu nauruun.
Ketju on kuin Hesarin nuortenpostista 8O .
Kun w4p2 on oikeessa, se on oikeessa.

Lukitse samantien se balladiketju, ja kaikki ketjut jotka alkavat: "Mitä katsastusmies sanoo..". Myötähäpeän välttämiseksi.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Lukittu