Jebedijee,ostin joululahjaksi uuden 2008 Sportster 883 XL-än

Ikää 36 vuotta ja siitä vähitäin noin puoli on Harrikasta uneksitu ja nyt,kun see on ostettu,en usko sitä toteksi.Ja kaikein nauretavin asia on see,että en ole ikinä ajanut HD-llä

Mutta silti tiesin jo vuosia,että ainoa pyöra,mita haluan joskus,on HD.Joskus,Neuvostoliiton aikana(olen eestiläinen mies) sai ajettu Viron puolellä Jawalla ja sitä fiilista en pystynyt unohtaman...Viime syksyllä ostin ystävälta 125cc Kymcon ja sitä kauta sain takaisin pyörän päälle.Ja asia oli heti selvä,että pitä osta vähän tehokampi pyörä.Mutta HD tuntui mahtotmalta unelmalta,kun ne ovat aika kallita jne.Ja lisäksi monet puhuvat HD-n laadusta ja ajoominaisuksista paljon paska,sen vuoksi olin jo ostamassa käytetyä 535 Viragoa.Onneksi kävin ennen Helsinkin HD Centerissä pyöriä katsomassa ja löysin täältä foorumista yhten jutun,missä puhutin sydamen äänen kuuntelemisestä ja näin see viimeinenkin epävarmuus katosi.Ja kaiken paras oli see,että käytyään toinen kertä kaupassa ja tutkitua HD pyöriä myös netistä,selvisi,että tykkän onneksi ulkonäolta kaiken enitäin juuri Sportsterin perusmallista.Ja kun en ole painolta ja pituudelta juuri iso mies,niin päälle istutuaan tuntui,että täma pyörä olisi kuin minulle tarkoitettu

Kaiken lisäksi löysin täältä ja muualtakin netista tosi paljon hyviä juttuja ja kokemuksia Sportysta.Ja siihen riitivät rahatkin hyvin.Ja nyt odotaan ja odotaan,että pääsisin jo ajamaan...

Teke hulluksi see odotaminen
Heti myös pari kysymystä:Mistä löytäisin kohtulisella hinnalla ja kunnon laatulla kaatumaraudat,taakse satulan ja jalkatapit?Että pääsis vaimokin välillä mukaan

Kaatumaraudat pitäis löytä heti,mutta kun perheseen on tulossa lähi viikoina lisä,niin satulan ja jalkatappien kanssa kannata odota pari kuukauta.HD-n omat varusteet ovan aika kallita ja olen kuulut,että saa halvemallakin saman laatusia varaosia Sportylle.Paras vaihtoehto olisi joku kauppa Helsinkin lähellä,tai Helsinkissä.Mutta jos HD-n omat osat ovat laadulta parempia,niin olen valmis ostamaan myös sen kaatumaraudat jne.
Ja kiitos teille kaikille,jotka ovat kirjoitanut tänne omia kokemuksia!