Tuossa End of Season Rallin jälkeen ihmettelin kavereiden kanssa, kun Himokselta tuli ylimääräinen lasku mökin siivoamisesta, vaikka siivosimme paikat kuntoon lähtiessämme, no ei siinä mitään ajattelimme, ehkä meillä oli jotain jäänyt huomaamatta. MUTTA juttelinpa tuossa parin muunkin kanssa samassa mökkirivissä olleen kanssa ja HEKIN kertoivat saaneensa ko ylimääräisen laskun, vaikka olivat myös siivonneet mökkinsä.
Minun mielestäni tämä homma nyt haisee rahastamiselle ja en kannata missään nimessä enää minkäänlaisia HDCF:n tai minkään muunkaan kerhon tilaisuuksien järjestämista Himoksella. Sen verran paha paskan maku nyt siitä jäi suuhun.
Himoksen pomomieshän on myös HDCF:n jäsen ja toivoisinkin hänen kommentoivan tätä asiaa näin julkisesti.
UGH, olen puhunut.
Palataanpa vielä End of Season Rallyyn...
Palataanpa vielä End of Season Rallyyn...
Vie kessu keuhkot ja viina maksan, haitari sielun ja naiset liksan... (sleepy sleepers)
Itsekkin vähän ihmeteltiin tuota siivousmaksua näin yleensä - kun aikanaan itse työskentelin hiihtokeskuksessa -80-luvun lopulla, siivous kuului aina mökin hintaan. Tietenkin jos kämppä oli jätetty tosi paskaseksi, oksennusta, pa***a.... ym oli niille kuulumattomissa paikoissa niin lähti pieni "muistutus" perään.... en kyllä muista oliko se juridisesti pätevä eli karhuttiinko sitä jos jätettiin maksamatta.... Kämppään jätetyt tyhjät pullot oli meille vain lisätienestiä palkan päälle, 100-200 pulloa kämpässä ei ollut mitään ihmeellistä. Voihan olla että tuo siivousmaksu on nykyään ihan tavallista.
-
pärinäsussu