Nyt kertakaikkiaan rupee vanhallakin käpy palamaan.
Siis jos saatte osat myytyä niin ottakaa ilmoituksenne pois. Olen soittanut ja lähettänyt sähköpostia kymmenille ilmoittajille eri osista ja järestään osat on myyty. Säästyisi turha työ ja odottelu vastauksiin kun noita ilmoituksia ei olisi roikkumassa.
Kiittää ja kumartaa
Poistakaa vanhat myynti-ilmoitukset
Aina ei voi poistaa itse!
Ilmoitusta ei voi itse poistaa JOS joku on siihen vastannut, mutta...
Kun osa on mennyt kaupaksi niin
myyjä voisi käydä muokkaamassa (muokkaa/edit) ainakin ilmoituksensa OTSIKKOA (=viestin aihe) esim MYYTY
jolloin moderaattori voi helpommin poistaa ilmoituksen.
Tosin saattaa käydä niinkin, että kiinnostus katoaa kun rahat on kolahtanut handuun tai pankkitilille...
Tästähän voisi laittaa myös tuonne ohjeisiin infoa?
Kun osa on mennyt kaupaksi niin
myyjä voisi käydä muokkaamassa (muokkaa/edit) ainakin ilmoituksensa OTSIKKOA (=viestin aihe) esim MYYTY
jolloin moderaattori voi helpommin poistaa ilmoituksen.
Tosin saattaa käydä niinkin, että kiinnostus katoaa kun rahat on kolahtanut handuun tai pankkitilille...
Tästähän voisi laittaa myös tuonne ohjeisiin infoa?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: Aina ei voi poistaa itse!
JUURI NÄIN , se on yhtä helppoa ellei peräti helpompaa kuin sen myynti-ilmoituksen jättäminen......smuige kirjoitti: Kun osa on mennyt kaupaksi niin
ja tuolla muutoksella jää monta turhaa klikkausta muilta pois
---tikkimies---
Hard working...HarD biking
Hard working...HarD biking
Näinhän tossa on yleisesti toimittu. Mitään automatiikkaa hommassa ei ole, vaan halutusta foorumista siivotaan silloin tällöin viestiketjut joissa ei ole vastauksia kuluneen X vrk:n sisällä. Yleensä olen tuossa äxänä käyttänyt 60 tai 90 päivää.hemuli kirjoitti:Niin tai mode voisi kylmästi poistaa esim. kaksi kuukautta vanhemmat ilmoitukset. Jos ei siinä ajassa ole mennyt kaupaksi niin voi tehdä jo uuden ilmon.
Eli tästä sellainen huomio, että kun tavara/pyörä on myyty kannattaa muokata nimenomaan otsikkoa laittamalla siihen vaikka myyty. Jos laittaa viestiketjun perään uuden viestin, että "myyty", alkaa tuo vuorokausien lasku alusta.
Jep.
-wepmeister
Jep, tämä pitänee lisätä myös ohjeisiin kuten Smuige sanoi.
Pääasia oikeastaan on, että myyjä jollain lailla ilmoittaa että tavarat on myyty ja ilmoituksen voi poistaa. Paras tapa tosiaan on lisätä otsikkoon teksti "MYYTY" tai "VOI POISTAA", mutta muitakin tapoja saa käyttää jos ei osaa otsikkoa editoida. Tämä koskee tietysti myös ostoilmoituksia.
Moderaattori kiittää myös kun asia otettiin puheeksi, helpottaa hommia jos näin menetellään.
Pääasia oikeastaan on, että myyjä jollain lailla ilmoittaa että tavarat on myyty ja ilmoituksen voi poistaa. Paras tapa tosiaan on lisätä otsikkoon teksti "MYYTY" tai "VOI POISTAA", mutta muitakin tapoja saa käyttää jos ei osaa otsikkoa editoida. Tämä koskee tietysti myös ostoilmoituksia.
Moderaattori kiittää myös kun asia otettiin puheeksi, helpottaa hommia jos näin menetellään.
Life Member
Re: Aina ei voi poistaa itse!
Olisiko tätä muuten mahdollisuus konffata niin että ketjun aloittajalla olisi oikeus poistaa koko ketju? Ja siis nimenomaan niin että se olisi mahdollista vain tuolla ostetaan-myydään-vaihdetaan osastoilla?smuige kirjoitti:Ilmoitusta ei voi itse poistaa JOS joku on siihen vastannut
Olisko tuo nyt sitten niin kuin ketjukohtainen mode oikeus?
Affe
Usein näkee että ainoa kommentti on aloittajan itsensä lisäämä, myyty, voi poistaa - kun pienemmälllä vaivalla sen poistaisi itsekin. useisiin ilmoituksiin ei tule kuitenkaan kommentteja. Eli jos ohejeita uusitaan, niin tämä oma poistokin kannattaisi huomioida. Säästyy turhaa vaivaa modeltakin.jussi kirjoitti:Paras tapa tosiaan on lisätä otsikkoon teksti "MYYTY" tai "VOI POISTAA",
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Jossain voi poistaa
Tälläinen oman ilmoituksen "poisto-oikeus" on esimerkiksi vmpk:n osto-myynti palstalla.affe kirjoitti:Olisiko tätä muuten mahdollisuus konffata niin että ketjun aloittajalla olisi oikeus poistaa koko ketju? Ja siis nimenomaan niin että se olisi mahdollista vain tuolla ostetaan-myydään-vaihdetaan osastoilla?smuige kirjoitti:Ilmoitusta ei voi itse poistaa JOS joku on siihen vastannut
Olisko tuo nyt sitten niin kuin ketjukohtainen mode oikeus?
Affe
Eli ainakin joillain foorumipohjilla mahdollista.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019