En voittanut edes 'Wild Hogs' -nahkarotsia arvonnassa.
Villit karjut!!!
Aika vaisu leffa. En tainnut nauraa kertaakaan, ehkä vähän hymyilytti joskus. Huumori aika puupäistä(homous, muovikassiin paskantaminen, teltan polttaminen jne). Muutama kiva ajokuva komeissa maisemissa ja viittaukset vanhoihin prätkäleffoihin plussana. Keski-ikäisen miehen vanhentumisen pelostakaan ei oikein oltu saatu kunnolla irti.
Re: vakava leffa
En tiedä kenelle sitä nauroi, itselleen vaiko kavereille, mutta ihan hauska pätkähän tämä oli. Oivallista viihdettä omalta valkokankaalta katsottavaksi näin talven selkään ajokausien välissäsmuige kirjoitti:Toihan näyttää liiankin todelliselta...![]()
![]()
![]()
Ja ainahan komediat on paikallaan, kavereilleen pitää osata nauraa (vai olikoseniin???)
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- JuicyFruit
Onnen pyörät
Onnen pyörät (Suomi, 1993)
ks. http://borlik.kyamk.fi:8000/?PBFORMTYPE ... FIN&SORT=3
Elokuvan työnimi: Tytöt Harrikkajengeissä
Oiskos kellään tollasesta vainua?
ks. http://borlik.kyamk.fi:8000/?PBFORMTYPE ... FIN&SORT=3
Elokuvan työnimi: Tytöt Harrikkajengeissä
The bigger, the better.
Älkäähän nyt lyökö lyttyy tämän päivän vakuuttavaa biker-tarinaa.Choppers_forever kirjoitti:Wild Hogs katottu.
Perus sunnuntaihuttua. Mutta prätkät olivat kyllä bonus. Leffassa katottuna tuntuisi kyllä että rahat menee hukkaan. Kankkusessa sipsipussin kera ihan bueno. Pari kertaa jopa naurahdin ihan hiljaa...
CF
Juuri tuollaisia "osa-aika bikereitahan" on Suomikin pullollaan.
Elokuva edustaa siis enemmistöä, joten nämä "osa-aikaiset biker-tyypit" löytävät varmaan itsensä tuosta jutusta. Se onkin sitten eri asia, osaavatko nauraa itselleen.
Itseironia on vaikea laji.
Muistakaa, että se minun itseironiaan perustuva lehtijuttukin piti sensuroida ekan jakson jälkeen jopa Harrika-lehdestä. Vaikeasta asiasta on kysymys.
Ajat ovat muuttuneet. Ennen tuon lehden sisällöstä vastasin minä hyvinkin pitkän ajan. Silloin se sisälsi myös tuota itseironiaa ja myös mustaahuumoria.
Sellaista on elämä. Wesa
Joo, tuli se telkkarista joskus. Harmi ettei tullut taltioitua. Vai olisiko sittenkin? Pitää illalla penkoa pölyisiä viedo -arkistoja.arsi kirjoitti:Elokuvan työnimi: Tytöt Harrikkajengeissä
Jotenkin olisi semmoinen muistikuva että olisi tullut jopa TV:stä joskus 90luvulla??
- Choppers_forever
Tuli uusintana mun mielestä ihan tossa puolen vuoden sisään. Yle arkisto??Pera kirjoitti:Joo, tuli se telkkarista joskus. Harmi ettei tullut taltioitua. Vai olisiko sittenkin? Pitää illalla penkoa pölyisiä viedo -arkistoja.arsi kirjoitti:Elokuvan työnimi: Tytöt Harrikkajengeissä
Jotenkin olisi semmoinen muistikuva että olisi tullut jopa TV:stä joskus 90luvulla??
CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
-
moottori-hannu
- Viesti:
- JuicyFruit
Jep, Onnen pyörät (Suomi, 1993, pituus 55 min.) . Kuten aiemmin ketjussa mainitsin.
Mukana MC-porukkaa Mikkelistä ja Kouvolasta.
Ko. kaupunkien kirjastoista ei löydy, tuottajan (Epidem) meili ei toimi.
Ylen esittämä aikoinaan. Se nyt on itsestään selvää. Mut oiskos jollakin kopiota tai vinkkiä siitä, miten pätkän sais katsottavaksi? Myyntivideona tuskin ollut, luulen.
Mukana MC-porukkaa Mikkelistä ja Kouvolasta.
Ko. kaupunkien kirjastoista ei löydy, tuottajan (Epidem) meili ei toimi.
Ylen esittämä aikoinaan. Se nyt on itsestään selvää. Mut oiskos jollakin kopiota tai vinkkiä siitä, miten pätkän sais katsottavaksi? Myyntivideona tuskin ollut, luulen.
The bigger, the better.
Täsmennä
Wesa
Siis Wesa! Täsmennä miten määritellään osa-aikabikeri? Miten eroaa kokoaikaisesta (?) bikeristä?
(Olenko mä kokoaikabikeri kun aina puhun motskareista ja kalsareissakin lukee H. Davidson?)

Menee vähän ohi aiheen, mutta eipä aihekaan ole kummoinen!Juuri tuollaisia "osa-aika bikereitahan" on Suomikin pullollaan.
Siis Wesa! Täsmennä miten määritellään osa-aikabikeri? Miten eroaa kokoaikaisesta (?) bikeristä?
(Olenko mä kokoaikabikeri kun aina puhun motskareista ja kalsareissakin lukee H. Davidson?)

Onnen pyörät...
Sviddu ku aika kuluu... 
Tässä elokuvassa on pätkä myös Virtasalmen HDCF päärallista v 1993. Siellä on komeita siloposkisia baikkereita kuvissa mukana --- mistäköhän tämänkin tiedän...
Reesehän siellä ajeli pitkin Suomea Minnan kanssa. Siitä kai Minnakin sai kipinän omaan pyörään.
Tietääkseni Reesellä on vieläkin pitkäkeulainen. Moneskohan tuohikontti Reesellä on menossa, kun ne tuppasivat olemaan nopeasti kuluvaa mallia?
Muistaakseni Kopterikin kaupitteli tätä VHSnä takavuosina, olisikohan Malalla vielä kopio jäljellä?
Jos joku tästä DVDn vääntää niin olisin kovastikin kiinnostunut,
Tässä elokuvassa on pätkä myös Virtasalmen HDCF päärallista v 1993. Siellä on komeita siloposkisia baikkereita kuvissa mukana --- mistäköhän tämänkin tiedän...
Reesehän siellä ajeli pitkin Suomea Minnan kanssa. Siitä kai Minnakin sai kipinän omaan pyörään.
Tietääkseni Reesellä on vieläkin pitkäkeulainen. Moneskohan tuohikontti Reesellä on menossa, kun ne tuppasivat olemaan nopeasti kuluvaa mallia?
Muistaakseni Kopterikin kaupitteli tätä VHSnä takavuosina, olisikohan Malalla vielä kopio jäljellä?
Jos joku tästä DVDn vääntää niin olisin kovastikin kiinnostunut,
Mr. Biker vm 2005
Re: Täsmennä
Elämäntavastahan tässä on kysymys.Ilkimys kirjoitti:
Onko se ykkösjuttu golf tai joku muu juppijuttu, vaiko sitten biker-kulttuuri asenteella? Siinähän se! Vai mitä?
Mutta katso tuo elokuva Wild Hogs, se kertoo mistä on kysymys.
Kuvassa Wild Hog
Viimeksi muokannut wesa, 15:42 04.01.2008.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.