Early shovel, pakoputkien vaihto
Early shovel, pakoputkien vaihto
Olen vaihtamassa suht' alkuperäiseen FL:ni 2-1 putkien sijalle tuplaputkia. Eilen istuskelin uudet putket kourassa pyörän vieressä ja suunnittelin vaihtotyötä. Noviisin silmään näyttää siltä että etuputken vaihtamista varten pitäisi nostaa konetta, ja takaputki näyttää siltä ettei se millään voi mahtua kulkemaan vasemmalle puolelle. Service Manuaalin tutkiminenkaan ei valaissut asiaa. Täällä on varmaan joku, joka ko. operaation on suorittanut, neuvot olisivat nyt paikallaan.
Ja kyllä se takaputkikin sinne mahtuu vaikka vähän hurjalta näyttää vielä siinä vaiheeskin kun se on jo puolessa välissä menos sinne paikalleen.
Ei oo tosiaan yhtään liikaa tilaa, mutta menee se kun jaksaa pyöritellä samalla kun lykkii sitä paikalleen.
Itte oon irrotellu ja laittanu taas takas paikalleen ainaki 10 kertaa, mutta joka kerta se näyttää yhtä mahdottomalta tehtävältä, kun pirunnyrkin kasaaminen, ilman että sen kasaamisesta on hajuakaan..
Ei oo tosiaan yhtään liikaa tilaa, mutta menee se kun jaksaa pyöritellä samalla kun lykkii sitä paikalleen.
Itte oon irrotellu ja laittanu taas takas paikalleen ainaki 10 kertaa, mutta joka kerta se näyttää yhtä mahdottomalta tehtävältä, kun pirunnyrkin kasaaminen, ilman että sen kasaamisesta on hajuakaan..
-- Jakke --