Tupakkalakkolaiset (jalkiseuranta)
Älä anna periksi ja lopeta toi savuttomien päivien laskeminen. Sama murhe kuin laihduttamisessa, koko ajan mielessä ja koko ajan "nälkä
Minä päätin joskus, että olen jo niin iso poka, että voin syödä vaikka tuttia, jos siltä tuntuu (olin silloin n.30V
Vaimokin on tyytyväinen, kun en pussatessakaan haise "tuhkakupilta" TSEMPPIÄ
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan.
Mä aloitin champix- hoidon viime maanantaina. Tänään ensimmäinen tupakaton päivä. Monenlaista nikotiinikorvaushoitoa on tullut kokeiltua, ei ole toiminut. Oma lääkärini sanoi, että nyt loppuu polttelu, kun syöt tämän kuurin. On täsmälääkettä, joka vaikuttaa nikotiinireseptoreihin suoraan aivoissa. Kyllä hän sitä itse pitää haluta lopettaa, ei pelkkä lääke toimi.
Yritän kuitenkin tosissaan. (23 vuotta tupakoinut).
http://www.laakeinfo.fi/%5CMedicine.asp ... ER_CHAMPIX
Perskule sussahan kuuluis olla katalysaattori kun oot noin kauan jaksanu pössytellä.jönssi kirjoitti:Mä aloitin champix- hoidon viime maanantaina. Tänään ensimmäinen tupakaton päivä. Monenlaista nikotiinikorvaushoitoa on tullut kokeiltua, ei ole toiminut. Oma lääkärini sanoi, että nyt loppuu polttelu, kun syöt tämän kuurin. On täsmälääkettä, joka vaikuttaa nikotiinireseptoreihin suoraan aivoissa. Kyllä hän sitä itse pitää haluta lopettaa, ei pelkkä lääke toimi.
No sustahan on pikkuhiljaa kasvamassa Mies...jönssi kirjoitti:
Ainoa haittapuoli on pienoinen painon nousu, nyt viisari menossa 103kg:ssa... Hehheh. Onko muilla pitänyt, vai onko heikot sortuneet elon tiellä?
Joku sanoi joskus että alle 100kg punnitaan neuvolassa...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Aye
Itelläkin tää lopettelu homma ollu mieles.
Joskun on tullut kokeiltuakin , mut yleensä lopahtanut muijan tai muiden kehoitukseen....kunnes tänä vuonna sit 1.9 menin totaaliseen lakkoon.
Imeskelin ekat puoltoista viikkoa semmosia nikotiinipillereitä mitä ihan normi kaupasta saa , ja sen jälkeen ilman midn apuja.
3 kertaa olen vasta livennyt illaksi lakossani , ja kaikki lipeemiset kännejä.
Että semmosii , itse olen tosi tyytyväinen , kuitenkin tota tervaperse elämää takana yli 25 vuotta.......
ja röökin haju tuntuu nykyään pahalta (paitsi joskus harvoin aikas viettelevältä)
Itelläkin tää lopettelu homma ollu mieles.
Joskun on tullut kokeiltuakin , mut yleensä lopahtanut muijan tai muiden kehoitukseen....kunnes tänä vuonna sit 1.9 menin totaaliseen lakkoon.
Imeskelin ekat puoltoista viikkoa semmosia nikotiinipillereitä mitä ihan normi kaupasta saa , ja sen jälkeen ilman midn apuja.
3 kertaa olen vasta livennyt illaksi lakossani , ja kaikki lipeemiset kännejä.
Että semmosii , itse olen tosi tyytyväinen , kuitenkin tota tervaperse elämää takana yli 25 vuotta.......
ja röökin haju tuntuu nykyään pahalta (paitsi joskus harvoin aikas viettelevältä)
When I hear the lunch time whistle blow.I don't go out to eat.I rather stick around and polish a couple of cruise missiles.