Morjens! Saako jostain vielä ostaa kiitospaitoja?tarvisin 3 kpl M kokoo.
Kertokaapa jos tiätte.
Kiitospaidat
http://www.bikersforveterans.fi/
Virossa näin viime viikonloppuna piraatti kiitospaitoja kaupan.
Meni sen verran maku ryssän poikien touhuihin etten ostanut mitään koko puodista
Virossa näin viime viikonloppuna piraatti kiitospaitoja kaupan.
Meni sen verran maku ryssän poikien touhuihin etten ostanut mitään koko puodista
Onkos jotain selvää merkkiä mistä erottaa ryssän tekeleen ja aidon? Siis ostopaikan lisäksi. Eli onko painatukset tarkkaan kopsattu, onko paita eri merkkinen?
Lisäys: En ole ostamassa paitaa, olis vaan hyvä erottaa jos jollakin näkyy kopio päällä...
Lisäys: En ole ostamassa paitaa, olis vaan hyvä erottaa jos jollakin näkyy kopio päällä...
Viimeksi muokannut uuze, 11:17 19.11.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oiskohan edellinen erä myyty loppuun, kun 6.10.2007 Haminas luovutettiin 60 000? veteraanijärjestöille. Paikalla oli yli 100 pyöräkuntaa.... BFV sivujen päivitys hieman jäljessä.
Uusia on ilmeisesti tulossa myyntiin tulevana talvena, mikäli olen oikein ymmärtänny. Eiköhän joku asiasta paremmin tietävä kommentoi asiaa kunhan ehtii........
Uusia on ilmeisesti tulossa myyntiin tulevana talvena, mikäli olen oikein ymmärtänny. Eiköhän joku asiasta paremmin tietävä kommentoi asiaa kunhan ehtii........
Juu ei, hywät ei hätäile.....ja mihinkäs sitä kiire?
näin pari viikoa sitten samoja paitoja virossa ihan sataman kupeessa olevassa puljussa..pieniä virheitä havaittavissa esim.laatu ei ollu samaa.
kun kysyin että tietääkö myyjä mihin tarkoitukseen niistä saatavat tulot menee,hän vastasi:
Minä saan uutta tavaraa tilalle,osta hieno paita,saat 10 eurolla kun viet heti.
en ostanu.
kysyin myös että onko eestissä sotaveteraaneja,hän vastas:on,venäläisiä ja suomalaisia.
...okei.....ja suuntasin vähän ällikällä lyötynä takas laivaan..

kun kysyin että tietääkö myyjä mihin tarkoitukseen niistä saatavat tulot menee,hän vastasi:
Minä saan uutta tavaraa tilalle,osta hieno paita,saat 10 eurolla kun viet heti.
en ostanu.
kysyin myös että onko eestissä sotaveteraaneja,hän vastas:on,venäläisiä ja suomalaisia.
...okei.....ja suuntasin vähän ällikällä lyötynä takas laivaan..
-Kunnioitus ja Luottamus-
Viime kesänä ainakin samainen (?) myyjä kertoi silmät sinisenä että kaveri ostaa paidat suomesta ja hän myy ne täällä. Meinas pikkasen ruveta huvittamaan kun kyseisten kopioden paidanmerkkikin oli väärä,suomessa myytävissä kun käytetään Fruit of the loomia.
Ilmotin kyllä myyjälle tietäväni et ne paidat on piraatteja.
Ilmotin kyllä myyjälle tietäväni et ne paidat on piraatteja.
Rock rock !! Olin kattovinaa et Suomen lipun risti on väärinpäin . Eli oikees päässäuuze kirjoitti:Onkos jotain selvää merkkiä mistä erottaa ryssän tekeleen ja aidon? Siis ostopaikan lisäksi. Eli onko painatukset tarkkaan kopsattu, onko paita eri merkkinen?
t. Ruma