Pääralli 2008 vs Iron Maiden
NIINPÄ NIIN...
Published: November 13, 2007
MAIDEN MANIA IN SWEDEN, FINLAND AND COLOMBIA AS TICKETS GO ON SALE FOR THE BAND'S SOMEWHERE BACK IN TIME WORLD TOUR. ........EXTRA STADIUM SHOW IN FINLAND ADDED
When tickets went on sale yesterday morning for Iron Maiden's three stadium shows in Sweden and Finland the box offices were inundated and all 123,500 tickets were quickly sold out -- over nine months in advance of the concert dates.
Haloo, mikä teitä vaivaa?
Vaadimme, Danny-Show kehiin!!!
Eihän toi ollu viä mitään...
http://www.iltalehti.fi/popstars/200711 ... 9_ps.shtml
http://www.iltalehti.fi/popstars/200711 ... 9_ps.shtml
Katos vaan, niitä on myyty huutokaupallakin pari kappaletta. Yritettiin kans saada tuonne liput, mutta ei onnistanu arvonnassa. Arvontaan kävi parin viikon aikana rekisteröitymässä 20 miljoonaa ihmistä ja lippuja oli vaan 22000 jaossa.
Mä taas olen sitä mieltä että live keikka on aina live keikka, vaikka on tullut joskus huonoillakin keikoilla oltua. Ei sitä levykuuntelu voita koskaan.
Tosin se on totta että keikkalippujen hinnat on noussu viime vuosina aika huimiksi, johtuen kai ainakin osaksi radikaalisti nousseista keikkapalkkioista.
Ei Areenan akustiikka mun mielestäni mikään hirvittävän huono ole, vaikka eihän sitä musiikin ehdoilla ole rakennettukaan. On siellä kymmenkunta keikkaa tullu käytyä väijymässä. Äänentoista taas riippuu laitteista ja siitä miten niitä osataan käyttää, se voi olla huono missä vaan.
Mä taas olen sitä mieltä että live keikka on aina live keikka, vaikka on tullut joskus huonoillakin keikoilla oltua. Ei sitä levykuuntelu voita koskaan.
Tosin se on totta että keikkalippujen hinnat on noussu viime vuosina aika huimiksi, johtuen kai ainakin osaksi radikaalisti nousseista keikkapalkkioista.
Ei Areenan akustiikka mun mielestäni mikään hirvittävän huono ole, vaikka eihän sitä musiikin ehdoilla ole rakennettukaan. On siellä kymmenkunta keikkaa tullu käytyä väijymässä. Äänentoista taas riippuu laitteista ja siitä miten niitä osataan käyttää, se voi olla huono missä vaan.
Life Member
Okei, onhan tuollaiseen latoon mahdoton saada kelpo akustiikkaa joka soppeen. Oltiin viimeksi katsomassa ZZ-Toppia ja istuttiin takakaarteessa, laulu oli pelkkää puuroa - sanoista ei saanut selvää - ja basson pomputtelu särki niin että vitutti. Siinä kuitenkin kaksi Topeliusten tärkeintä elementtiä.
Täytyisi aina parkkeerata kunnon rokkipoliisin tavoin siihen miksauspöydän viereen jos haluaa nauttia äänimaailmasta.
Täytyisi aina parkkeerata kunnon rokkipoliisin tavoin siihen miksauspöydän viereen jos haluaa nauttia äänimaailmasta.
- Pil Kollins
Oikaistaanpas vähäsen.hemuli kirjoitti:Kyllä ihmisillä on varaa törsätä huvituksiinsa joista ei jää muuta kuin humisevat korvat... Meitin osastosihteerikkö on hehkuttanut koko päivän kun sai piletit Bon Jovin eturiviin - vaivaiset 89? stygi...
Ja tietäen Hartwall-areenan äänentoiston tason niin paremmin ne piisit kuulee kotona levyltä.
Toivottavasti sihteeri tietää mennä oikeaan paikkaan:
http://plaza.fi/kaista/musiikki/uutiset ... nsi-kesana
Luulenpa,jotta kyseinen humppapändi saa soittaa melko tyhjälle
viheriölle.
Niinpäniin
Jussi
Meikä hiffasi ton jo kuuskytluvun alussa kun käytiin Messuhallissa katsomassa Renegadesia. Sen jälkeen en olekaan livekonserteissa käynyt, en edes H-D ralleissa.
Kotisoffalla kun kuuntelee hyvin tehtyjä äänitteitä niin se on siinä. Levyillä noi bänditkään ei taida olla niin juovuksissa kun konserteissa.

Siis mitä järkeä? Bändi näkyy minipienenä jossain lauteilla ja aavistuksen isompana jollain skriinillä. Musasta ei saa mitään selvää kun akustiikka on korvattu desibeleillä ja yleisö kirkuu kaiken aikaa. Lisäksi hillitön tungos. Siis todella syvältä.live keikka on aina live keikka, vaikka on tullut joskus huonoillakin keikoilla oltua
Meikä hiffasi ton jo kuuskytluvun alussa kun käytiin Messuhallissa katsomassa Renegadesia. Sen jälkeen en olekaan livekonserteissa käynyt, en edes H-D ralleissa.
Kotisoffalla kun kuuntelee hyvin tehtyjä äänitteitä niin se on siinä. Levyillä noi bänditkään ei taida olla niin juovuksissa kun konserteissa.