Eli tuli pyörähdettyä heti lämmitettäviä hanskoja testaamaan, kun aurinko pilkahti esiin. Kyllä se vaan on niin, kuten sanonta kuuluu, että kun kädet on lämpöiset, ei palele muutenkaan!
Ajokausi
Ihana keli ja ihanan lämpöiset kädet!!!
Eli tuli pyörähdettyä heti lämmitettäviä hanskoja testaamaan, kun aurinko pilkahti esiin. Kyllä se vaan on niin, kuten sanonta kuuluu, että kun kädet on lämpöiset, ei palele muutenkaan!
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
mistä virtaa?
Ticu
Kerro lisää! Millaset hanskat? Miten lämmitetään? Mistä hankittu? Mitä maksaa?lämmitettäviä hanskoja testaam
Re: mistä virtaa?
Mielellänihän minä hyvää sanomaa kylmistä käsistä kärsiville levitänVallu kirjoitti: Kerro lisää! Millaset hanskat? Miten lämmitetään? Mistä hankittu? Mitä maksaa?
linkin takaa löytyy lisäinfoa, ilmeisesti Storm Motor tuo maahan ja siellä hinta 169 eur.
Sain nuo hanskat puoliskolta, tosin kuitin nähneenä voin kertoa, että minun hanskat on ostettu Hämeenlinnasta Motarista hiukan halvemmalla hinnalla
Hanskoissa on vastukset kämmenselän ja sormien päällä, jolloin lämmitys kohdistuu paremmin sinne, missä sitä tarvitaan, kuin esim. kahvanlämmittimissä, joissa lämpö tulee kämmenpuolelta, joka muutenkin on vähemmän kylmälle alttiina. Aavistuksen uutuudenjäykät nuo hanskat vielä ovat ja varmaan se myös tekee jäykän oloiseksi, että ovat muutenkin paksut ja lisäksi vielä vastukset kulkee vuoren sisällä. Varmaan notkistuvat käytössä ja muutenkin tuon jäykkyyden sietää paremmin kuin hyvin, kun ei tarvitse palella ja olla kädet kylmästä jäykkänä ajossa!!
Hanskat toimii akkuvirralla, eli mopon akkuun tulee tulpalla suojattu liitosjohto suoraan kiinni, sitten ajotakin vuoreen pujotetaan johdot selkäpuolelta molempiin hihoihin ja nämä johdonpäät sitten hanskoihin kiinni. (Talvella voi sitten vaikka hiihtoretkelle heittää akun reppuun, hanskat käteen ja menoksi
Hiukan jäykäthän nuo johdot ovat, eikä niitä viitsi koko ajan olla takin sisälle pujottelemassa, mutta itse ajattelin, että käytän nyt syksyllä vain tuota kaikkein lämpimintä ajotakkia, joten asiasta ei suurta vaivaa synny.
Suurin vaiva on varmaan siinä, kun lähtee ajamaan ja kytkeytyy lämmitysjärjestelmään
Tehoa hanskoista löytyy näille keleille erittäin riittävästi, kaupunkiajossa jopa meikäläinen vilukissa koki hanskat aavistuksen verran liiankin lämpimiksi. Vastaavia on saatavilla myös säädettävänä, mutta hintaa on enemmän, enkä osaa sanoa, missä sellaisia myydään.
Ja pikku vinkkinä: näitä on saatavilla myös sukkina
Täällä norjassa nettimyymälä www.heated.no myy lämpöhanskoja,sukkia,takkeja.
Katsokaa myös gerbing.com. ¨näiden kamoja,käsittääkseni kanadassa.
Katsokaa myös gerbing.com. ¨näiden kamoja,käsittääkseni kanadassa.
Niin taisi tässä tohkeena selostaessa unohtua kertoa, että nuo minun hanskat on juurikin Gerbinginpahapekka kirjoitti: Katsokaa myös gerbing.com. ¨näiden kamoja,käsittääkseni kanadassa.
Nuo saman tyyppiset hanskat kuin minulla, näyttäisivät maksavan heated.no:ssa 1590 norjan kruunua, joka on euroksi muunnettuna yli 200 eur
Pyttyjen vaihdon jälkeen alkoi totutusajo. Puoltoistsataa km:ää tänäiltana jäi saldoksi. Tietty "sohvassa" on kahvan lämppärit.
Hauska tappaus sattu, kun pistin samalla punaiset vilkun klasit pyörääni (turhamaisuuttani), ja ajelin auton perässä kuudenkympin alueella kaheksaa kymppiä, ja kun rajoitus muuttu viideksikympiksi,niin pistin vilkun vasempaan, että ajaisin ohi autosta, niin se piru löi liinat kiinni ja tempasi tien sivuun! En jäänyt kyselemään, et olisko maksanut sakkoja käteisellä mulle, vaan jatkoin muina miehinä matkaani!
Hauska tappaus sattu, kun pistin samalla punaiset vilkun klasit pyörääni (turhamaisuuttani), ja ajelin auton perässä kuudenkympin alueella kaheksaa kymppiä, ja kun rajoitus muuttu viideksikympiksi,niin pistin vilkun vasempaan, että ajaisin ohi autosta, niin se piru löi liinat kiinni ja tempasi tien sivuun! En jäänyt kyselemään, et olisko maksanut sakkoja käteisellä mulle, vaan jatkoin muina miehinä matkaani!
Tänään on sitten varmaan pakko luovuttaa tämän ajokauden osalta ja laittaa mopot talliin talviunille; nyt sitä lunta sitten tulee taivaan täydeltä, eikä tässä kyllä enää eilenkään oikein ajokeliä ollut 
-
jupinaattori
- Viesti:
Mää pesin, vahasin ja kiillotin pyöräni torstai-iltana 1.11 ja ajoin Hörtsäkän Pirkkalaan talliin. Matkalla hirmuinen myrkytuuli tuiversi. Moottoritien pätkällä kerran vielä nostin nopeuden 140:een. Nautin suunnattomasti, mutta vain pienen hetken. Kyllähän se oikea nautinto näillä keleillä oli jo kadonnut. Jätin Hörtsäkän talliin, suljin oven, astuin mersuun, pistin The Doorsin Roadhouse bluesin soimaan ja ajelin kotiin, lämmityslaitteen puhaltaessa lämmintä ilmaa kohmeiseen kroppaan. Eka kesä Hörtsäkän kaverina takana, eka talliin hylkääminen. Oli eriskummallisen psykedeelinen olo. Haikea,surkea.. ja silti kovin nautittavaa oli autolla kotiin ajella.
En osaa edes kuvitella miltä tuntuu kun keväällä pyörän ajoon haen. Varmaan taas jokin ihan uusi tunne-elämys naisen, kovin pikkutyttömäisessä, sydämessä.
Nyt täytyis varmaan alkaa pikkuhiljaa miettiä, että milloinkahan ne talvirenkaat autoon vaihdattais..
En osaa edes kuvitella miltä tuntuu kun keväällä pyörän ajoon haen. Varmaan taas jokin ihan uusi tunne-elämys naisen, kovin pikkutyttömäisessä, sydämessä.
Nyt täytyis varmaan alkaa pikkuhiljaa miettiä, että milloinkahan ne talvirenkaat autoon vaihdattais..
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.
- JuicyFruit
Rock rock .
Eihän se ajokausi viel oo loppu . Vaatetta niskaan ja baanalle.Ens kerral vois varmaa laittaa seksintappajat(pitkätkalsarit)jalkaan? Ei tartte heiluttaa lapasia tuulimyllyn lailla ku ei niitä pyöriä oo enää kovin montaa liikentees. Hyvä fiilis ku nastarenkaat ropisee ympärillä .Ehkä jo huomen baanalle ??
t. Ruma

t. Ruma
päk tu topik..ju nou.
mun osalta ajo-kausi loppui jo kuu sitten.
Saldona n.17 tkm ja kesän olin vielä duunissa melkein joka vkon loppu.
innolla odotan ens kevättä....
tsemppiä niille jotka vielä sissin lailla uhmaavat talvea!!
Saldona n.17 tkm ja kesän olin vielä duunissa melkein joka vkon loppu.
innolla odotan ens kevättä....
tsemppiä niille jotka vielä sissin lailla uhmaavat talvea!!
-Kunnioitus ja Luottamus-
-
Dnepr-pilot