Springerkeula MadHogista - kokemuksia?
- saatananteri
Springerkeula MadHogista - kokemuksia?
Aika edullisesti saisi:
http://www.drmadhog.fi/catalog/product_ ... cts_id=830
Olisi tarkoitus "nakata" 98'-Sportster.
Any experiences tästä tuotteesta?
http://www.drmadhog.fi/catalog/product_ ... cts_id=830
Olisi tarkoitus "nakata" 98'-Sportster.
Any experiences tästä tuotteesta?
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
Re: Springerkeula MadHogista - kokemuksia?
mulla on tollanen softailissa ja jos ajomukavuutta haluaa niin en ostaisi (mielipide). Ajossa pitää jonkin verran meteliä nuo jouset mutta pitäähän nuo mopot muutenkin. 100km/h ja sen yli ainakin mulla alkaa tärisemään niin että ranteista pakenee veret, (mopossani keulakulma vakio). Tuossa keulassa ei ole iskunvaimennusta, pelkät jouset. Ja ainakin toi mun keula on todella jäykkä, ei paljon anna armoa kuoppaisilla teillä. Ulkonäkö mun mielestä on hieno, joten rauhallisessa ajossa menettelee.. Talvella keulakulma muuttuu joten mielenkiinnolla odotan ton keulan käyttäytymistä hieman loivemmassa kulmassa.
..ei ehkä paras mutta halvin..
-
Harley Potter
Kappas, just tänään bongasin samoja keuloja Ebayltä hintahaarukka 240-280e, mielenkiinnolla odotellaan käyttäjäkokemuksia.
tässä yksi:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HARLEY-C ... enameZWDVW
tässä yksi:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HARLEY-C ... enameZWDVW
Totta,lentorahtina on sen 200 ernestoa.Laivarahtina karvan alle huntin,mutta kestää sitten saapuminen n. kuukauden.hemuli kirjoitti:Ottakaahan sitten huomioon että tuon kokoisen/painoisen keulan rahti on helposti yli 200€ - siihen sitten tulli ja vero päälle niin ollaan jo liki Madhogin hintaa.
Siihen, saako halvalla hyvää en ota kantaa...
Ja mistä tiedän?
No kokemuksesta.Kaveri nakitti ostamaan & hoitelemaan rahtirumban moisen keulan suhteen.Oma mielipide noista on se että aivan helvetin rumia mun mielestäni.Itse diggaan enempi noista orkkistyylisistä valubiitteineen.Jotenkin vaan tuollainen koneistettu kokkare johon on naitettu keulan tuubit on aika persoonattoman näköinen mun silmääni.
Mutta tämä nyt oli mun mielipiteeni,siihen en ota kantaa kuinka laadukkaita tai kuinka paljon parantaa/paskentaa ajo-ominaisuuksia.
Mutta kukin taaplailee tavallaan,näidenkin kanssa.
- saatananteri
Kiittää vastauksista.
Soittelin MadHogiin ja sanoivat että pitäisi mennä "heittämällä" kiinni 98 Sportster. Mitään papereita ei kuulemma tule katsastusta varten mutta myyjän mukaan on kelvannut katsastajalle. Anyways - muutoskatsastuksessa halunnevat jotain dokumentaatiota keulasta? Vaikka metallitaiteen ystävä olenkin niin ei viitsisi tallin nurkkaan 700 euron tilataideteosta hankkia jos ei läpi menekkään =D
-2 taitaa olla se pituus mikä oletusarvoisesti Sportster normaalilla keulakulmalla menisi..?
Tosiaan, vaimennintahan tuossa keulassa EI ole - pitäisiköhän satsata dinaareja enempi notta moisella varustetun kaulan hankkisi - ajotyyli on suhteellisen "aktiivinen"...
Soittelin MadHogiin ja sanoivat että pitäisi mennä "heittämällä" kiinni 98 Sportster. Mitään papereita ei kuulemma tule katsastusta varten mutta myyjän mukaan on kelvannut katsastajalle. Anyways - muutoskatsastuksessa halunnevat jotain dokumentaatiota keulasta? Vaikka metallitaiteen ystävä olenkin niin ei viitsisi tallin nurkkaan 700 euron tilataideteosta hankkia jos ei läpi menekkään =D
-2 taitaa olla se pituus mikä oletusarvoisesti Sportster normaalilla keulakulmalla menisi..?
Tosiaan, vaimennintahan tuossa keulassa EI ole - pitäisiköhän satsata dinaareja enempi notta moisella varustetun kaulan hankkisi - ajotyyli on suhteellisen "aktiivinen"...
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
Jos ajotyyli hiemankin aktiivinen, osta paras minkä löydät ja mihin on varaa ilman henkilökohtaista konkurssia.saatananteri kirjoitti: Tosiaan, vaimennintahan tuossa keulassa EI ole - pitäisiköhän satsata dinaareja enempi notta moisella varustetun kaulan hankkisi - ajotyyli on suhteellisen "aktiivinen"...
MIKSIsaatananteri kirjoitti:...Anyways - muutoskatsastuksessa halunnevat jotain dokumentaatiota keulasta?...
Kyllä on valtiovalta hyvin kyykyttänyt kansalaisensa kun kaikkeen pitää paperi saada ja vielä vapaa-ehtoisesti sellaista tyrkyttää eteenpäin. Lopputuloksena ei tapahdu mitään muuta kuin että katsastusasema alkaa vaatia näitä turhia lippulappusia myös niiltä jotka tietävät asioista jotain eivätkä niitä sinne ole viemässä.
-
Don Quijote
Ei mulla ainakaan springeristä vaadittu mitään papereita muutoskatsatuksessa. Otteeseen tuli merkintä vaihdetusta keulasta, mallia springer, ja siinä kaikki...saatananteri kirjoitti:muutoskatsastuksessa halunnevat jotain dokumentaatiota keulasta? Vaikka metallitaiteen ystävä olenkin niin ei viitsisi tallin nurkkaan 700 euron tilataideteosta hankkia jos ei läpi menekkään =D
- saatananteri
"Lopputuloksena ei tapahdu mitään muuta kuin että katsastusasema alkaa vaatia näitä turhia lippulappusia myös niiltä jotka tietävät asioista jotain eivätkä niitä sinne ole viemässä."
Kenties opin jotain asioista kyselemällä tyhmiä.
Kenties opin jotain asioista kyselemällä tyhmiä.
Springer
Se on moro!
Olisiko jotain Kalliota 'pätevämpää' mielipidettä oikeasti kyseisen sprinkun ostajilta...? Enkä tässä viittaa Kallion pätevyyteen vaan tietoihin, eli onko jätöt ym kohillaan, kun ei selviä vastauksesta. Vai onko niin kuin Hemuli sanoo rivien välissä? Ulkonäkö sinänsä sivuseikka....pääasia, että on sprinkku ja voi oikeasti ajaa. Itsekin olen katsonut kyseistä keulaa projektiin ja sopisi vielä budjettiin tollanen +18. Mutta jos se oikeasti on paska niin sitten.......
t. Schools Out
Olisiko jotain Kalliota 'pätevämpää' mielipidettä oikeasti kyseisen sprinkun ostajilta...? Enkä tässä viittaa Kallion pätevyyteen vaan tietoihin, eli onko jätöt ym kohillaan, kun ei selviä vastauksesta. Vai onko niin kuin Hemuli sanoo rivien välissä? Ulkonäkö sinänsä sivuseikka....pääasia, että on sprinkku ja voi oikeasti ajaa. Itsekin olen katsonut kyseistä keulaa projektiin ja sopisi vielä budjettiin tollanen +18. Mutta jos se oikeasti on paska niin sitten.......
t. Schools Out
Itse sain pari viikkoa sitten eBaysta tilatun DNA sprinkun kotiin. Ulkonäkö on sitä uutta kulmikasta tyyliä, kaikki kilkkeet tuli mukana ja kromaus on hieno. jos tuo tyyli ei innosta, niin hintalappu (ja varmaan laatu myös) nousee rajusti, esim Pauchon keuloissa. Hyvältä kuitenkin näyttää esiasennuksessa. Itse menin vaan vipuun tuon pituuden suhteen. Stock on +2":aa ylipitkä vanhoissa rungoissa. Bobber-ajatukset meni pieleen, kun täytyy korjata tilanne 3-asteen laakerikupeilla. Ominaisuukisista en tiedä vielä mitään, kun pyörä on "atomeina" pitkin tallin lattiaa. Etujättö näyttäisi pikaisella mittauksella olevan +16 cm, laskurin mukaan +18, laakerikuppimuutoksella liki 20 cm, saas nähdä mikä on totuus. 
If U can't stand the heat, stay out of the kitchen