Hiutale etsii luotettavaa nettikauppaa jenkeistä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

Lainaus M&M Cyclesin sivuilta:
shipping is quoted as USPS postal air insured, please not that we may ship by UPS or Fed Ex for the same quoted price as Postal Air. As of May 14th the US Postal service raised there rates to compare with fed ex and UPS, if you have a preference as to how your order is shipped, just let me know!
Eli tuossa sanotaan, että USPS nosti toukokuussa rahtihinnat samoihin kuin UPS ja Fed ex. Kysyisin, että mitä kokemuksia teillä on noista kolmesta firmasta? Mikä olis paras Suomen näkökulmasta?
H-D Softail Sport Glide
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Jos USPS:n hinnat ovat tosiaan vertailukelpoisia näihin kuriiripalveluihin (UPS & FedEx) niin ilman muuta kuriirilla. Varma ja nopea toimitus.
Elvis

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Mulla on sellainen muistikuva, että mulle on tullut osia kaikkien noiden kuljettamana ilman isompia murheita tai kiemuroita.

Off-topikkina asian tiimoilta seuraava juttu: mä olin tilannut Rinehartit jenkeistä ja oli tullut tieto siitä, että ne oli tullut maahan ja että ne jaettaisiin kotiin kyseisenä päivänä. Olin juuri lähdössä Tampereelta ajamaan kotiin kun ajoin Murhasaaren sillalla UPS:n auton kiinni ja rupesin taas kerran ajattelemaan liikaa. Soitin numerotiedustelun kautta UPS:n Tampereen pisteeseen ja kysyin löytyykö auton XXX-YYY kuljettajan puhelinnumeroa. Soitin sitten jakeluautoon "Takanatulevasta autosta päivää". Kuittasin paketin Putajan baarin pihassa, kaverilta säästyi yksi jakelulenkki ja minä pääsin räpläämään putkia saman tien. :D
FXSTS 1992
anselmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anselmi »

Sepixlh kirjoitti:
Fantom kirjoitti:Katso Zodiac tai CC katalookista osat ja tilaa täältä
Jos katsot noista (lisäksi bikeline edustus) ja tilaat kuitenkin vaikka Lambergin Harrilta Rannikon renkaasta, soita Harrille ja kysy 040 5485 107.
Koetetaan suosia näitä kotimaisia, hintaero ei aina ole vaivannäön veroinen.
Pikkuisen samaan ruvennnut itsekin kallistumaan. Jos hankittu osa ei satu syystä tai toisesta sitten sopimaankaan on palauttaminen USA:han sitten taas oma puljaamisensa.
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Mites tuo palautuspolitiikka kotomaassa menee?

Jos olen ostamassa jotain muutaman satasen palikkaa jota kauppiaalta ei löydy varastosta, pyydän kauppiasta tilaamaan moisen euroopasta/jenkeistä ja kun se saapuu niin huomaan että ei se oikeastaan ollutkaan sellainen kuin piti... Kauppiasko nielee tuon nikottelematta?
Viva Knievel!
anselmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anselmi »

s&s kirjoitti:Mites tuo palautuspolitiikka kotomaassa menee?

Jos olen ostamassa jotain muutaman satasen palikkaa jota kauppiaalta ei löydy varastosta, pyydän kauppiasta tilaamaan moisen euroopasta/jenkeistä ja kun se saapuu niin huomaan että ei se oikeastaan ollutkaan sellainen kuin piti... Kauppiasko nielee tuon nikottelematta?
No ei varmaankaan. Itse olen sen sortin puusilmä, että itse kerron kauppiaalle pääpiirteittäin mitä tarvitsen ja kauppias tilaa minulle mielestään sopivan osan. Silloin voi mussuttaa jos on tulossa kakkaa hanskaan.
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

anselmi kirjoitti:No ei varmaankaan. Itse olen sen sortin puusilmä, että itse kerron kauppiaalle pääpiirteittäin mitä tarvitsen ja kauppias tilaa minulle mielestään sopivan osan. Silloin voi mussuttaa jos on tulossa kakkaa hanskaan.
No mulla on tässä mielessä tankki, jota valmistetaan muutamana variaationa, mutta mikään katalooki ei kerro tarkkoja mittoja. Eli ellei pääse mitan kanssa hiplaamaan, ei pysty sanomaan onko tankki oikea vai ei...
Viva Knievel!
caferacer

Viesti Kirjoittaja caferacer »

s&s kirjoitti:No mulla on tässä mielessä tankki, jota valmistetaan muutamana variaationa, mutta mikään katalooki ei kerro tarkkoja mittoja. Eli ellei pääse mitan kanssa hiplaamaan, ei pysty sanomaan onko tankki oikea vai ei...
Soita / mailaa valmistajalle tai jälleenmyyjälle ja pyydä mitat...
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

caferacer kirjoitti:Soita / mailaa valmistajalle tai jälleenmyyjälle ja pyydä mitat...
Valmistaja ei ole tiedossa, tankki on mallia taiwaallinen... Ja jos jälleenmyyjä tietäisi mitat, niin silloinhan olisin ostanut tankin jo. Ongelma on se, että jälleenmyyjälläkään ei ole tankkia varastossa.
Viva Knievel!
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

s&s kirjoitti:...pyydän kauppiasta tilaamaan moisen euroopasta/jenkeistä ja kun se saapuu niin huomaan että ei se oikeastaan ollutkaan sellainen kuin piti...
Tähän pätee sama kuin mihin tahansa tilaustavaraan. Meilläkin duunissa usein tilataan asiakkaalle tavaraa jota ei ole meidän varastossa - asiakas kertoo minkä tuotteen haluaa, me tilaamme sen hänen tilauksensa perusteella. Jos ei tuote miellytä niin voivoi. Eri asia jos olisi pyydetty tilaamaan A:ta ja myisimmekin B:tä, silloin virhe olisi meidän ja hyväksyisimme palautuksen.

Ei kauppias halua ottaa yhtään enempää hyllynlämmittäjiä riesoikseen kuin mitä niitä tulee muutenkin. Paljon nimittäin tehdään sitä että tilataan tavaraa ja jätetään se sitten noutamatta - tämän takia on joissain paikoissa siirrytty etukäteismaksuun.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

hemuli kirjoitti:Tähän pätee sama kuin mihin tahansa tilaustavaraan. Meilläkin duunissa usein tilataan asiakkaalle tavaraa jota ei ole meidän varastossa - asiakas kertoo minkä tuotteen haluaa, me tilaamme sen hänen tilauksensa perusteella. Jos ei tuote miellytä niin voivoi. Eri asia jos olisi pyydetty tilaamaan A:ta ja myisimmekin B:tä, silloin virhe olisi meidän ja hyväksyisimme palautuksen.

Ei kauppias halua ottaa yhtään enempää hyllynlämmittäjiä riesoikseen kuin mitä niitä tulee muutenkin. Paljon nimittäin tehdään sitä että tilataan tavaraa ja jätetään se sitten noutamatta - tämän takia on joissain paikoissa siirrytty etukäteismaksuun.
No näin mä sen epäilin olevankin... Eli mun tapauksessani kannattaa tilata lähinnä vaatimuksia vastaava tuote sieltä mistä sen halvimmalla saa. Riski on sama, oli myyjä naapurin tuttu kauppias tai amerikan tukkudiileri.
Viva Knievel!
Matti65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti65 »

Vapaa-Vaihde Franklin kirjoitti:Lainaus M&M Cyclesin sivuilta:
shipping is quoted as USPS postal air insured, please not that we may ship by UPS or Fed Ex for the same quoted price as Postal Air. As of May 14th the US Postal service raised there rates to compare with fed ex and UPS, if you have a preference as to how your order is shipped, just let me know!
Eli tuossa sanotaan, että USPS nosti toukokuussa rahtihinnat samoihin kuin UPS ja Fed ex. Kysyisin, että mitä kokemuksia teillä on noista kolmesta firmasta? Mikä olis paras Suomen näkökulmasta?
Sen verran kokemuksia noista kahdesta UPS:ta ja USPS:ta, että luotettavia tavaran toimittajia molemmat. Mutta USPS:n kautta toimitetut tavarat on tullu huomattavasti halvemmilla rahtihinnoilla edelleenkin tänne Pohjan perukoille. Tietenkin tuohon voi vaikuttaa Jenkkidiilerin tekemät sopimukset rahdintoimittajan kanssa?
JST-FXR85
Viesti:

USA TWINS

Viesti Kirjoittaja JST-FXR85 »

Olen tilannut aina USA TWINS -nimisestä paikasta. Laskutus ja toimitus aina olleet ok, paitsi että eivät vastaa sähköposteihin, puuttuvasta tavarasta ei saa mitään tietoa ennenkuin pakettia tullissa avattaessa, sekä yhden ainoan kerran tullut väärä osa ( osanumero oikein, mutta kataloogissa osanumerolla väärä palikka - muutaman dollarin speiseri...)
Toimitusaika viikko tai kaksi USPS:llä. Nyt voi olla halvempi, mutta yleensä voisi laskea että se minkä osa maksaa dollareissa, se maksaa tullattuna ja alvitettuna euroissa ( yks yhteen ) - tosin en ole vielä tilannut mitään kovin isoja osia, etulokari on ollut varmaan kookkain tuote. Niin ja lasku Visalla, ei ongelmia.
Tietenkään puuttuvista osista ei ole myöskään laskutettu.
Sepixlh
Viesti:

Re: USA TWINS

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

JST-FXR85 kirjoitti: yleensä voisi laskea että se minkä osa maksaa dollareissa, se maksaa tullattuna ja alvitettuna euroissa ( yks yhteen )
Tämä pitää aikalailla paikkaansa :)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
DynaGlide
Viesti:

Chicagosta asusteita

Viesti Kirjoittaja DynaGlide »

Ticu kirjoitti:http://www.chicagoharley.com/ Piti sen mitä lupasi ja tavara saapui kotiovelle UPSin kuljettamana.
Hämmästyin tuota UPSin toimintaa: Tullit ja verot tuli mukavasti UPSin toimesta pankkisiirtona, joten tullimuodollisuudet jäi tällä kuljetusmuodolla siihen, että vastasi yhteen puheluun ja maksoi laskun. Eikä tällä kertaa tarvinnut edes vierailla tullissa jonottamassa ja repiä paketteja auki tullimiehen ihmeteltäväksi! [img]
http://starwarsloser.info/smile/happy/happy0034.gif[/img]
Vaimoke tilasi tuolta Chicagosta parit vaatteet, oli sitä mitä halusi jne. Tosin postikuluista ei oikein saanut tietoa ennenkuin tuli kotiin.. yli 80 euroa, melko epämiellyttävän hintaista veryttelyasun postikulusta. Aluksi kun ei tyhmät käsitetty mistä tämä veloitus on mennyt yritti hän tiedustella asiaa sähköpostilla, yhteenkän ei koskaan vastattu. Oli tietysti omaa hölmöyttä mukana, koska ei osannut kysyä postikulun hintaa etukäteen mutta esim nettisivujen tilauskaavakkeessa luki vain postimaksun kohdalla 0$

Nii paljon kyllä hänen puolesta v***tti että moisesta roskalafkasta en tilaa enää.. no onneksi on myös muita kun tuo.

Olen lukenut hyvää palautetta C HD:stä mutta kerrottakoon myös tämä ettei tule muille vastaavia ylläreitä.
Vastaa Viestiin