Mikä on sinulle sopiva pyörä...
Älä välitä , emmäkään niit muit tuntenu ku sen hamemiehen joka mopoili jossain venäjäl ja on tuttu parista(+++++) elokuvasta, tähtien sota ja junankyttääjä(anteeksi vapaat suomennokset) josta tulikin mieleen et se Welshilt ois taas uus teos suomennettu.....JON kirjoitti:Niimmukku mä en tuntenu niitä julkkiksia. Paitti sen kokin nimen muistin jostain hölmöstä tiivii-sarjasta ja sitarin lusikkahyllystä. Veikkasin sitä Skotin tyylistä nimeä, kun vaikutti hulluunvertaamiselta... Voishan se valinta meinata erittäin sofistikoitunutta makuhermoakin, mut en mä kyllä uskalla ajossa lutkutella.TEKE kirjoitti:PAH!!
Jumpe
When I hear the lunch time whistle blow.I don't go out to eat.I rather stick around and polish a couple of cruise missiles.
-
road king-98
- Viesti:
Road kingiä tarjoilee 
Kannatti digata sitä Ewan Mcgregorin Maailman ympäri - ohjelmaa. Richard Hammondia diggaamalla olis tullut R1
Kannatti digata sitä Ewan Mcgregorin Maailman ympäri - ohjelmaa. Richard Hammondia diggaamalla olis tullut R1
Viimeksi muokannut anselmi, 20:08 20.10.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
Osaltaan se sinunkin viestisi tätä ketjua pidentäähemuli kirjoitti:Neljä sivua keskustelua ohjelmasta joka arpoo muutaman kysymyksen pohjalta neljästä pyörämallista yhden![]()
![]()
...
On näköjään taas ajokausi suurimmalta osalta ohi...
Keskimäärin jokainen pidentää ketjua yhdellä vastauksella (paitsi minä kahdella), joten voinemme tästä päätellä sinun kuuluvan tähän suurimpaan osaan?
Itse taidan kuulua pienempään osaan koska täällä ajokausi jatkuu edelleenkin. Pitää vaan muistaa raaputtaa aamulla jäät pois penkistä ennen ajamaan lähtöä ja että kello 1900 jälkeen ei enää aurinkolaseja käytetä. Vaan senpä takia minulla ei aika riitäkään arvioimaan sitä mikä viestiketju on vastaamisen arvoinen ja mikä ei.
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
Mun mielestä joku näppärä voisi tehdä meille ihan oman testin ja vastauksena olis vain harrikoita, eri malleja, värejä, vuosikertoja, rakennettuja, hienoja, upeita, romuja, ehjiä jne...
Jos joku siitä huolimatta onnistuisi saamaan omaksi suosikkipyöräksi riisiraiderin
, tulisi uusi vastaus: Hyvästi, olet heikoin lenkki. Palauta jäsenkorttisi välittömästi.

Ei no, olis vain hauskaa tehdä sellainen testi, missä olis oikeita moottoripyöriä!
Jos joku siitä huolimatta onnistuisi saamaan omaksi suosikkipyöräksi riisiraiderin
Ei no, olis vain hauskaa tehdä sellainen testi, missä olis oikeita moottoripyöriä!
Street Bob
Tämä on hyvä idea, kunnon Musta Pekka -kortit Harleyn kuvilla vastaukseksi ja sitten Mustana Pekkana vaikka joku kasawikaJanezki kirjoitti:joku näppärä voisi tehdä meille ihan oman testin ja vastauksena olis vain harrikoita,...Jos joku ...riisiraiderin, ...heikoin lenkki. Palauta jäsenkorttisi .
![]()
![]()
![]()
PS. Offtopicikisi menee, mutta saakohan muuten näinä rasisiminvastaisina aikoina edes noita aitoja alkuperäisiä Musta Pekka -kortteja enää mistään muualta, kuin korkeintaan tiskin alta ilman, että myyjä ja ostaja joutuisivat linnaan
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Joe Cool kirjoitti:Tämä on hyvä idea, kunnon Musta Pekka -kortit Harleyn kuvilla vastaukseksi ja sitten Mustana Pekkana vaikka joku kasawikaJanezki kirjoitti:joku näppärä voisi tehdä meille ihan oman testin ja vastauksena olis vain harrikoita,...Jos joku ...riisiraiderin, ...heikoin lenkki. Palauta jäsenkorttisi .
![]()
![]()
![]()
![]()
PS. Offtopicikisi menee, mutta saakohan muuten näinä rasisiminvastaisina aikoina edes noita aitoja alkuperäisiä Musta Pekka -kortteja enää mistään muualta, kuin korkeintaan tiskin alta ilman, että[/b] myyjä ja ostaja joutuisivat linnaanJa jos saakin, niin eiköhän tämä uusi tarmokas sisäministerimme pane asiat tärkeysjärjestykseen heti kun saa thaihieronnan kitkettyä Helsingistä
![]()
Lisää ot:
Ei saa, nimi on muutettu jo yli kmmenen vuotta sitten

Ei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista, se on pitkälti myös suklaata ja kauniita naisia...