No kait sulta viila tai vastaava lòytyy laatikosta?hemuli kirjoitti: Ja kuten jenkkifoorumilla sanottiin, tulee nostajapesien kanssa ongelmia jotka käytännössä kaatavat koko projektin.
1426cc Buell
Siksi että ei ole mistä kalvaa. Laitetaanpa vielä yksi kuva mistä tilanne näkyy vielä paremmin:Jykke kirjoitti:...en ymmärrä miksei sylintereistä voi kalvaa sitä tarvittavaa tilaa tönäriputkille ja systeemeille?
Miksi ihmeessä pitäisi alkaa siirtää pesiä ulommas lohkossa?

Katso sylinteriputken reunaa suhteessa pinnapulttien reikiin. Twincamin pytyssä putken reuna on reikien tasalla kun taas sportissa se on jonkin verran niiden sisäpuolella. Kun otetaan huomioon että tc:n pinnapultit on jo valmiiksi leveämmällä kuin sportissa (88 mm vs. 95 mm) eikä vakipytylläkään jää milliä isompaa ilmarakoa nostajapesän ja sylinterin väliin niin joutuisit todennäköisesti kalvamaan sylinteriputkeen asti. Tämän takia S&S:n lohkoissa nokkapuoli on puoli tuumaa leveämpi että venttiilikoneistolle jää tilaa.
Näyttäisi saitin mukaan olevan eri setit esim. Sportster 883 tai 1200 tai 1200S tai Thunderstorm kansia käytettäessä. Tämän mukaan pitäisi sopia mutta asia on kyllä parasta varmistaa valmistajalta.
Viimeksi muokannut Elvis, 22:37 19.10.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FXSTS 1992
Mitkä nokat tuollaaselle 88" satsille pitäis olla?Entäs minkä painooset nuo männät on että meneekö 883 kampuraan?vähän kuumottaas tuallaanen satsi ja vähän kartoottaas minne ne kustannukset tällääsen kanssa karkaa...jos edes lähelle sataa hepoa pääsee niin on jo "voiton" puolella...kun pitäis kuitenkin olla sellaanen kapistus että pystyy ajella normaalistikkin.
Sportster alla jälleen.
No conversiotahan tehdessä laitetaan siihen tarkoitukseen olevat männät.Eli samanpainoiset kuin 883:n...
No tuota nokka asiaa yritin ulkomailta kyselläkkin.Vastaus oikeestaan oli että soita NHRS:lle ja kerro mitä haluat.Yritin ehdottaa big-twinin venttiiliäkin,mutta oikeestaan mitään vastausta ei tullu.Eli JOS tuallaanen hankittua tuloo niin kaipa se ihan kokeilemalla on etsittävä.Mulla on hyllys N4 nokat ja niitä epäilivät liika miedoiksi tuallaaseen.Sitä taas mä maalaas järjellä ajattelin että jyrkemmät nokat taas muuttaa ajoituksiakin ja overlappiä on vaikka muille jakaa.Pelaavatko taas sitten normaali käytössä kuinka.Epäilen että hienomminkin vois toimia...
No tuota nokka asiaa yritin ulkomailta kyselläkkin.Vastaus oikeestaan oli että soita NHRS:lle ja kerro mitä haluat.Yritin ehdottaa big-twinin venttiiliäkin,mutta oikeestaan mitään vastausta ei tullu.Eli JOS tuallaanen hankittua tuloo niin kaipa se ihan kokeilemalla on etsittävä.Mulla on hyllys N4 nokat ja niitä epäilivät liika miedoiksi tuallaaseen.Sitä taas mä maalaas järjellä ajattelin että jyrkemmät nokat taas muuttaa ajoituksiakin ja overlappiä on vaikka muille jakaa.Pelaavatko taas sitten normaali käytössä kuinka.Epäilen että hienomminkin vois toimia...
Sportster alla jälleen.