Putket Usasta?
Putket Usasta?
Pitäisi hommata pakoputket esim.Cobrat tai vastaavat. Mikä olisi hyvä tilauspaikka? Onko kokemuksia.
Kuten tossa todettiinkin, ebayssä varmaan tekee parhaan diilin (disclaimerilla että tietää mitä haluaa ja on aikaa hakea sitä hyvää diiliä). Mä ostin ebaystä n. kuukausi sitten tehtaan NOS viriputket rautikseen. Hintaa putkille tuli $96, rahti maksoi $75,60 (USPS priority), päälle tullit ja verot 28,08 EUR eli yhteensä kotimaan valuutassa vähän reilu 150 EUR.
Viva Knievel!
Pähkäilin saman jutun kanssa viime syksynä/talvena kun haeskelin 2-1 putkistoa Bobbiin. Putkia saa tietysti amerikasta halvemmalla(nyt vielä halvemmalla kuin vuos sitten->dollarin kurssi vs. euro) ja valikoimakin on suurempi. Itse päädyin kuitenkin tilaamaan Suomalaiselta dealerilta ja on muuten juur Cobran valmistama hormisto.
Hintaa putkistolle tuli "vain" noin sata euroa enemmän kuin Atlantin takaa tilaamalla. Silloin luulin, että tilaaminen jenkeistä on jotenkin mutkikasta, mitä se ei kylläkään ole, kuten tulin myöhemmin huomaamaan... Varsinkin uutta ja vähän arvokkaampaa putkistoa hommatessa kannattaa tosiaankin huomioida, että kyllä sillekin hintaa kertyy, kun verot, tulli ja rahti lätkäistään myyntihinnan päälle. Jos oisivat lähettäneet mulle väärän mallisen tai jotenkin epäkurantin putkiston, olisi tuosta tietysti tullut vaivaa ja kulujakin lisää. Helpompaa on asioida suomalaisen myyjän kanssa, jos putkessa jokin mättää.
Hintaa putkistolle tuli "vain" noin sata euroa enemmän kuin Atlantin takaa tilaamalla. Silloin luulin, että tilaaminen jenkeistä on jotenkin mutkikasta, mitä se ei kylläkään ole, kuten tulin myöhemmin huomaamaan... Varsinkin uutta ja vähän arvokkaampaa putkistoa hommatessa kannattaa tosiaankin huomioida, että kyllä sillekin hintaa kertyy, kun verot, tulli ja rahti lätkäistään myyntihinnan päälle. Jos oisivat lähettäneet mulle väärän mallisen tai jotenkin epäkurantin putkiston, olisi tuosta tietysti tullut vaivaa ja kulujakin lisää. Helpompaa on asioida suomalaisen myyjän kanssa, jos putkessa jokin mättää.
H-D Softail Custom 1998