Onse kumma.... säikeen siirto
Onse kumma.... säikeen siirto
miksi usan (ja suomen) ääni-asiaa pohtiva säie siirrettiin alueelle jonne kaikki eivät pääse??
Eikö asia koske kuin kerhon jäseniä? PRKL.
Tosin asia ei koske minua, kun kerran ensimmäiset määräykset on vuodelta -26
Jack
-palkokasvi noukassa-
Eikö asia koske kuin kerhon jäseniä? PRKL.
Tosin asia ei koske minua, kun kerran ensimmäiset määräykset on vuodelta -26
Jack
-palkokasvi noukassa-
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
-
jean-baptiste
Jees, sen verran vanha pyörä huutaa reisien välissä ettei paljo äänistä ym. turhista kilkuttimista tarvii välittää.
Siinähän keskustelkaa siellä piilossa vaikka mopon äänistä kiinassa.
Tsekatkaapa ihan huviksenne millaiset aiheet on siirretty sinne piilopuolelle. Löytyykö yhtäläisyyksiä....
Ja eikun lukkoa päälle! Sensuuri se on joka kannattaa!
Siinähän keskustelkaa siellä piilossa vaikka mopon äänistä kiinassa.
Tsekatkaapa ihan huviksenne millaiset aiheet on siirretty sinne piilopuolelle. Löytyykö yhtäläisyyksiä....
Ja eikun lukkoa päälle! Sensuuri se on joka kannattaa!
-
MrX
Umpikypärä
Kannattais monen tällä palstalla ruikuttavan (varsinkin ei HDCF jäsenen) siirtyä käyttämään umpikypärää kun tuntuu noi herneet menevän sinne sieraimeen niin herkästi... 
-
jean-baptiste
Eheii, en muuten aio liittyä. Kun olen tähänkin asti pärjänny "lone wolf" periaatteella, niin eiköhän tuo mene jatkossakin. Minun puolesta saatte keskustella siellä "nurkan takana" vaikka vehkeitten koosta.
Ei tässä foorumissa mitään isompia vikoja ole, hyviä neuvoja olen saanut kun niitä olen kaivannu. -Ja tulen varmasti kaipaamaan, kun lätyskän kanssa tappelen.
Nyt laittakkee sitä lukkoa jo päälle, en mie jaksa ennee!
Ei tässä foorumissa mitään isompia vikoja ole, hyviä neuvoja olen saanut kun niitä olen kaivannu. -Ja tulen varmasti kaipaamaan, kun lätyskän kanssa tappelen.
Nyt laittakkee sitä lukkoa jo päälle, en mie jaksa ennee!
Mistä ihmeen salaseurasta te puhutte? Chatboard for members on osio johon on pääsy jäsenillä, ei se mikään salaseura ole. Sinne pääsee pienimmällä vaivalla vaikka lähettämällä minulle jäsennumeron ja käyttäjätunnuksen ja pyytämällä avaamaan sen, ei luulisi olevan vaikeaa. Niin siis sen jäsenyydenhän se tietty vaatii. Edit: Tietty sinne voi hakemuksen tehdä ohjeiden mukaan.
Sinne siirretään välillä topikkeja, joissa keskustelu menee sellaiselle tasolle että ihan kaikkien ei ole tarve niitä lukea, tai jotka ovat aiheeltaan sellaisia. Täällä nimittäin käy paljon muitakin kuin H-D harrastajia.
Mitäs viattomia ja aiheellisia huomautuksia täällä muka on karsittu?
Sinne siirretään välillä topikkeja, joissa keskustelu menee sellaiselle tasolle että ihan kaikkien ei ole tarve niitä lukea, tai jotka ovat aiheeltaan sellaisia. Täällä nimittäin käy paljon muitakin kuin H-D harrastajia.
Mitäs viattomia ja aiheellisia huomautuksia täällä muka on karsittu?
Life Member
Kenen foorumi?
Hiukka ihmettelen tätäkin kitinää. Aikanaan kun teetin klubin nettisivut niin ne oli tarkoitettu nimenomaan H-DCF:n jäsenten käyttöön ja palvelemiseksi. Kyllä kai tuo periaate on edelleen voimassa.
"Vapaalle" (mitä sekin sitten tarkoittaa) kirjoittelulle ja mielipiteille varmasti löytyy runsaasti erilaisia palstoja.
Voisi ihan vakavasti harkita sitä, että kaikki kirjoittelu foorumissa olisi mahdollista vain jäsenille.´
Valluvaari

"Vapaalle" (mitä sekin sitten tarkoittaa) kirjoittelulle ja mielipiteille varmasti löytyy runsaasti erilaisia palstoja.
Voisi ihan vakavasti harkita sitä, että kaikki kirjoittelu foorumissa olisi mahdollista vain jäsenille.´
Valluvaari

Re: Kenen foorumi? No HDCF jäsenten
Eiköhän tämä ole hyvä malli, ettei ihan liikaa rajata. Eli mielestäni rekisteröinti riittää näille yleisille osioille.Vallu kirjoitti:Hiukka ihmettelen tätäkin kitinää. Aikanaan kun teetin klubin nettisivut niin ne oli tarkoitettu nimenomaan H-DCF:n jäsenten käyttöön ja palvelemiseksi. Kyllä kai tuo periaate on edelleen voimassa.
Valluvaari
Ja se on vain omaa saamattomuutta jos ei HDCF-jäsenenä viitsi rekisteröityä tuonne "vain jäsenille" puolelle.
Mutta sehän on jokaisen oma valinta, käyttääkö tätäkin "jäsenetua" hyväkseen.
Siirretty juttuhan on sitten jatkunut tuolla suljettujen ovien takana...
No vaikkapa se kun kysyin "HD vitsejä tähän..." alla, että mitäs vitsikästä ja miten liittyi HD hommiin, kun on se hesarissa ollut jalan-irtirepeämis-uutinen linkkinä...jussi kirjoitti:Mitäs viattomia ja aiheellisia huomautuksia täällä muka on karsittu?
Mutta pystyn elämään tämänkin asian kanssa
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
mcmies
Perskules, pitääköhän tässä noudattaa esimerkkiä ja siirtyä "vähän" vanhempaan kalustoon?
Sinänsä mulle on aivan sama, keskustellaanko metelistä julkisesti vai suljettujen ovien takana. Suomessahan kyse on siitä, että normit ovat olleet olemassa jo vuosikymmeniä, mutta niiden noudattamista ei ole kovin paljoa valvottu. Nyt on kehitteillä vähän yksinkertaisempia valvontamenetelmiä, ja kunhan sellaiset saadaan käyttöön, valvonta lisääntyy. Siitä puolestaan seuraa paljon itkua ja hampaiden kiristelyä.
No, mullahan on jo valmiiksi muutoskatsastetut putket.
Sinänsä mulle on aivan sama, keskustellaanko metelistä julkisesti vai suljettujen ovien takana. Suomessahan kyse on siitä, että normit ovat olleet olemassa jo vuosikymmeniä, mutta niiden noudattamista ei ole kovin paljoa valvottu. Nyt on kehitteillä vähän yksinkertaisempia valvontamenetelmiä, ja kunhan sellaiset saadaan käyttöön, valvonta lisääntyy. Siitä puolestaan seuraa paljon itkua ja hampaiden kiristelyä.
No, mullahan on jo valmiiksi muutoskatsastetut putket.
Re: Kenen foorumi?
Kuin myös!!!!! Ja silloin aikoinaan, kannatin/halusin noi "vain jäsenille" sivut, ihmettelenkin mikä siitä tekee vaikeemman keskustelu foorumin??!!Vallu kirjoitti:Hiukka ihmettelen tätäkin kitinää. Aikanaan kun teetin klubin nettisivut niin ne oli tarkoitettu nimenomaan H-DCF:n jäsenten käyttöön ja palvelemiseksi. Kyllä kai tuo periaate on edelleen voimassa.
Valluvaari
Jussi saisi mun puolesta siirtää sinne paljon enempikin aiheita,ihan siitä syystä, että en tykkää kun moititaan klubin tekemiä juttuja, ne jos mitkä ovat ihan meidän oman porukan asioita, turha niitä on "julkisesti" repostella, mutta ymmärrän että hänellä on muutakin puuhaa.
-Päkä-