Sportster sirinä

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

frog

Viesti Kirjoittaja frog »

Mulla on -03 Sportster ja pitää myös ääntä kuin heiäsirkat ois vallanu
koneen mut vain moottori jarrutuksessa,en oo paikallistanu syytä
mut ei haittaa kunhan toimii :) ,pist viestiä jos saat tietoo mist ääni johtuu!!
delkron 15

Kiertokangissa

Viesti Kirjoittaja delkron 15 »

Voi olla löysää? Ylhäällä tai alhaalla. Autot pitää kans ääntä jos klappia.
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Ei sitä kiertokangen ääntä sirinäksi voi sanoa.

Tähän ketjuun sopinee kertoa, että olenkohan minä tehnyt kolme remonttia tänä kesänä. No kuitenkin, olen ihmetellyt tässä parintuhannen kilometrin aikana, että mikä se nyt pitää ääntä. Magneetilla kaivelin viime rempassa puhdistettua öljytankkia ja sieltä löytyi puoli teelusikallista metallisilppua. Taitaa tulla taas sulkeiset. Nyt ei kyllä enää ole mulla yhtään hajua, monestiko se kone on pitänyt atomeiksi purkaa. Tällä kertaa tosin en veikkaisi kiertokangen laakereita kun ei jalkatapeissa tunnu sen sortin tärinä eikä äänikään oikein täsmää.
sporttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sporttu »

:lol: sama vika rahikaisella, kolme kertaa ollu kone auki ja aina vaan kilkattaa. Ens vuoden aikana olis tarkoitus uusia alakerran laakerit ja tehdä kansiremppa. Sen jälkeen alkaa olla mahdollisuudet käyty läpi..
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Mulla se on parin vuoden sisällä ollut lähemmäs kolmekymmentä kuin kolme kertaa auki. Chatboardin puolella aina kun joku on haaveilemassa vanhemmasta kalustosta, sitä neuvotaan hommaamaan 5-vaihteinen evosportsteri kun se on niin vaivaton peli. Tosin kyllä se sitä kieltämättä on kun sen vaan saa kuntoon.
Ortiz

sirinää-?

Viesti Kirjoittaja Ortiz »

Kyllä toisioremmi pitää välillä moottorijarrussa sirinää,Yksi kilahtelun
ja helähtelyn syy voi olla että startin ratas osuu juuri ja juuri kehään.
Tässä kohtaa on tosi pieni väli,.

----Immo.
Vastaa Viestiin