Kauhian paljon mää siitä tykkään, ja tuntuu et satulakin on tehty mun perseen mittojen mukaan, niin hyvin istuu. 4000 kilsaa olen saanut sillä ajeltua tähän mennessä.
Viime sunnuntaina sain sitten jo kokemuksen tästä ajamisen, ei niin hauskasta puolesta kun ajoin Mäntyharjulta kotiin Tampereelle. Matkaa oli jotain 300 kilsaa ja ajoon meni aikaa 5 tuntia. Satoi nimittäin koko ajan vettä ku esterin perseestä. Vääksystä hain s-marketista uudet sukat ja muovipusseja joita sitte näppärästi virittelin jalkaani, kuhan olin ensi kaatanut veden pois buutseista. Ja joutu siinä yhden puoli tuntia muutenki lämmittelemään. Nahkavermeetkin paino varmaan 200 kiloa päällä. Sen verran hyvin vettä imivät. Eikä ne kyllä varmaan pariin viikkoon edes kuivu. Juu, ja eksyinkin kyllä vähäsen matkalla, ku suunnistustaito on perseestä ja kartta muuttui paperimassaksi ku yritin sitä matkalla tutkia.
Nooh, ehkäpä tästä oppii sen, että varustautuu vähän paremmin seuraavalla kerralla matkaan lähtiessä. Ottaa vaikka sadevehkeet mukaan. Vaikkakin reissun alussa aurinko paistaa ja on 30 astetta lämmintä, niinku sillo perjantaina oli...
Koko kesän oon ajellut sillai lonely riderina. Pääasia on ollu vaan ajaa ja opetella pyörää. Määränpäällä ei oo ollu väliä, kuhan vaan oon lähtenyt ja tullu takaisin. Mut vähän mä oon kyllä miettiny, et jos Yyteriin lähtis sit syssyllä katsoon, ihan päiväks vaan vaikka, et mitä niis ralleis oikein tapahtuu. Näkis ainaski hienoja pyöriä. Ja ens kesänä vois varmaan muutenki jo vähän muidenki kans ajella
Nyt täällä Tampereella paistaa aurinko, viimeinen lomaviikko menos ja vielä on aikaa hörtsäkällä ajella..