katsotaan sään ja lähtijämäärän mukaan Shellillä - 51:stä pitkin Karjaalle ja Pohjan läpi kohti Perniötä tai sitten Fagervikin kautta Tammisaaren läpi kohti Perniötä ja sieltä Kasnäsiin tai joku 3. ja todennäköisempi vaihtoehto...Joe Cool kirjoitti:Millaista matkareittiä aluekalifimme JiiVee on suunnitellut?...
Kasnäs ralli
Viimeksi muokannut JiiVee, 23:00 09.08.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- JuicyFruit
tuota tuota, ei se kasnäs nyt niin mielenkiintoinen satama ole, että lähtisin sinne lauantaina auringonnousua katsomaanPÄKÄ kirjoitti:Turunsuunta kokoontuu klo 10.00 Kemiöntien Tepparilla, vanhan ykköstien ja Kemiöntien risteys.
-Päkä-
Viimeksi muokannut JuicyFruit, 22:42 31.10.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saakos sinne Tebarille liittyä mukaan...
...vaikkei nyt ihan Turkusen suunnasta tuliskaan. Terveisiä vaan Kuusjoelta myös miehekkeelle.
Bastards long and wide along
PS. Schools out
Bastards long and wide along
PS. Schools out
ja myöhemmin illalla esiintyy pyörän rakentajanakin kunnostaunut Lars Lemberg & Los Taco´s Blues BandPÄKÄ kirjoitti:Kannatta tulla ajoissa... lauantaina n.klo 15.00 alkaa hauskat kilpailut....
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- ivaanajulma
Onkos todella Turusta, tai muualta, väkee lähdössä jo perjantaina?? Itse olen kiinnostunut lähteen jo silloin.JuicyFruit kirjoitti:tuota tuota, ei se kasnäs nyt niin mielenkiintoinen satama ole, että lähtisin sinne lauantaina auringonnousua katsomaanPÄKÄ kirjoitti:Turunsuunta kokoontuu klo 10.00 Kemiöntien Tepparilla, vanhan ykköstien ja Kemiöntien risteys.
-Päkä-. eli: oiskos kakkosen väkeä tahi muuta populaa iltavuorolähtöön? sama paikka mut klo 13.30. sopii kertoa palstalle tai privana tai jukka [ät] pan.nu
Onkos todella Turusta, tai muualta, väkee lähdössä jo perjantaina?? Itse olen kiinnostunut lähteen jo silloin.JuicyFruit kirjoitti:tuota tuota, ei se kasnäs nyt niin mielenkiintoinen satama ole, että lähtisin sinne lauantaina auringonnousua katsomaanPÄKÄ kirjoitti:Turunsuunta kokoontuu klo 10.00 Kemiöntien Tepparilla, vanhan ykköstien ja Kemiöntien risteys.
-Päkä-. eli: oiskos kakkosen väkeä tahi muuta populaa iltavuorolähtöön? sama paikka mut klo 13.30. sopii kertoa palstalle tai privana tai jukka [ät] pan.nu
Olisikos täältä pääkaupunkiseudulta toiseen aaltoon lähtijöitä, sama paikka, Jorvaksen Shell, mutta klo 11:30, niin pitäisi vielä hyvin ehtiä klo 15 kilpailuihin, vaikka lossia vähän odottelisikin.JuicyFruit kirjoitti: tuota tuota, ei se kasnäs nyt niin mielenkiintoinen satama ole, että lähtisin sinne lauantaina auringonnousua katsomaan
Lisäksi minun on pidettävä 50 km välein pikkutauko perstuntuman säilyttämiseksi, sillä 70-luvun Buddyseat on kamala istua 2 päällä ja sain houkuteltua pahaa aavistamattoman kyytiläisen mukaan
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus