Perheralli 28.-29.7.
Perheralli 28.-29.7.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja saapuahan voi jo vaikka perjantaina - jälkikasvu patistaa lähtemään jo huomenna torstaina...
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Niin, eihän sitä koskaan tiedä... Mulle hetki sitten ilmoitettiin, että pekkasia toistaiseksi
Nyt vain sormet ristissä ettei isäntä joudu viikonloppuna lähtemään töihin.
Hieman aihetta sivuten, ei oo enää päättäjäisiin sisämajoitusta saatavilla Yyteristä... Kokeilin
Tuli viime päättäjäisissä semmoinen olo, ettei enää telttaa, mutta ehkäpä sinne sitten joutuu kuitenkin...
Hieman aihetta sivuten, ei oo enää päättäjäisiin sisämajoitusta saatavilla Yyteristä... Kokeilin
Tuli viime päättäjäisissä semmoinen olo, ettei enää telttaa, mutta ehkäpä sinne sitten joutuu kuitenkin...
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Rantasipi
Eikös siinä rallialueen vieressä ole Rantasipin hotelli. Mikä lie tilanne siellä? Ja sitten olen muistavinani, että välittömässä läheisyydessä on myös joku lomakylä (paperitehtaan tms.) Porilaiset tietänevät.
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Siitä rantasipistä tiedä mutta Yyterin kylpylähotelli ja camping-alueen mökit ovat tupaten täynnä aina hotellin sviittejä myöten. Se hotellin luuriin vastannut herrahenkilökin ihmetteli että mistäs nyt tuulee kun tuona ajankohtana on kaikki jo buukattu aivan täyteen, kunnes kerroin että meil on kemut 
No kyllä sen telttailun kestää jos Esteri-neiti on tällä kertaa hyvällä tuulella. Mut jos nyt perherallit ja Rootsit eka...
Saapas nähdä millä isäntä ajelee loppukesän ralleihin. Se sai shovelin öljyt pysyyn sisällä ja kävi neitsytpaukuttelulla äsken. Kotiin palatessa henkeä täynnä ku hapan kaljapullo
Sportti tuntuu kuulemma tosi pieneltä nyt...
No kyllä sen telttailun kestää jos Esteri-neiti on tällä kertaa hyvällä tuulella. Mut jos nyt perherallit ja Rootsit eka...
Saapas nähdä millä isäntä ajelee loppukesän ralleihin. Se sai shovelin öljyt pysyyn sisällä ja kävi neitsytpaukuttelulla äsken. Kotiin palatessa henkeä täynnä ku hapan kaljapullo
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
- ivaanajulma
upm lomakylä
kokeilkaapa upm-lomakylää 026383761 parikymmentä mökkiä ja kilsa linnuntietä leirintäalueelle
jatkoa edelliseen
ja upm juttu on päättäjäisiin yyteriin eikä perheralliin
Re: jatkoa edelliseen
Tässä vähän ihmettelinkin kun matkaa tulee varmaan 160 km...pelipaikalleEski kirjoitti:ja upm juttu on päättäjäisiin yyteriin eikä perheralliin
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
- ivaanajulma
Jää perheralli tänä vuonna meidän familyltä väliin. Mukula on sijoitettu sukulaisiin ja palautetaan vasta viikon päästä Forssan PickNickissä. Taidetaankin lähteä äijän kanssa curvailemaan corvetella cohti Hangö -cityä veneiden Poker Runia seuraamaan.
Mukavaa rallia kaikille mukuloille ja muuten vaan lapsenmielisille vanhemmille!
Mukavaa rallia kaikille mukuloille ja muuten vaan lapsenmielisille vanhemmille!
Elvis The King
Elvis The King

Kiitos kaikille Perherallissa käyneille! - ensi vuonna uudelleen...