Äänekkäät putket ja virkavalta
Äänekkäät putket ja virkavalta
Minkälaisia kokemuksia porukalla on virkavallan suhtautumisesta äänekkäisiin putkiin? Oletteko saaneet huomautuksia / sakkoja / joutuneet vaihtamaan? Itselläni on V&H Big Radius kiikarissa ja se ilmeisesti on aika äänekäs, joten ajattelin että tuleeko putkille hintaa vielä ostamisenkin jälkeen..
Dyna Street Bob -07
Vaihtelee aikakausittain
Taitaa olla ihan sattumasta kiinni eli millainen .........konstaapeli kohdalle sattuu. Joitakin vuosia sitten äänet olivat erityisessä syynissä ja kilvet lähtivät herkästi. Viime vuosina on ehkä ollut vähän helpompaa.
Jos sakkoja tulee niin kannattaa lähteä riitelemään käräjäoikeuteen. Kyseessä ei ole mielestäni niin suuri "rikos". Jos kilvet lähtee niin joudut katsastamaan pyöräsi jotta saat ne takaisin. Ts. säilytä hiljaiset/lailliset putket. 1.1.07 jälkeen rek. pyörissä pitää olla myös katalysaattori - olen ymmärtänyt.
Jos sakkoja tulee niin kannattaa lähteä riitelemään käräjäoikeuteen. Kyseessä ei ole mielestäni niin suuri "rikos". Jos kilvet lähtee niin joudut katsastamaan pyöräsi jotta saat ne takaisin. Ts. säilytä hiljaiset/lailliset putket. 1.1.07 jälkeen rek. pyörissä pitää olla myös katalysaattori - olen ymmärtänyt.
Re: Äänekkäät putket ja virkavalta
Pistä V&H shortshotit orkkis äänenvaimentimin, makeet kukkumiset ja ei liian kovat. eikä kalliitMorgan kirjoitti:Minkälaisia kokemuksia porukalla on virkavallan suhtautumisesta äänekkäisiin putkiin? Oletteko saaneet huomautuksia / sakkoja / joutuneet vaihtamaan? Itselläni on V&H Big Radius kiikarissa ja se ilmeisesti on aika äänekäs, joten ajattelin että tuleeko putkille hintaa vielä ostamisenkin jälkeen..
makeet äänet kun autot kumartaa ulvomalla ja vilkkumalla
Sattuipi eräänä la aamuna. Vetäisin kylmästi (vahingossa) kuopion torin alusparkkiin.... Perkule melkein täys.... etenin hallin läpi, oli muuten meteliä ja välkettä.... Maksoin nollapysäköinnin ihmisten tuijotellessa ja korvia pidellessä.... ja ajelin pois....... herkkiä nuo hälyttimet.....
Sattuipi eräänä la aamuna. Vetäisin kylmästi (vahingossa) kuopion torin alusparkkiin.... Perkule melkein täys.... etenin hallin läpi, oli muuten meteliä ja välkettä.... Maksoin nollapysäköinnin ihmisten tuijotellessa ja korvia pidellessä.... ja ajelin pois....... herkkiä nuo hälyttimet.....
Minua pysäytettiin noin kuukausi siten puolen yön jälkeen kun kävin ekalla koeajolla (twincam ratasnokka sarjalla ja Rinehartin TD putket) ja setä sanoi vaan että onpas muhkeat soundit ja puhalla tähän.
Olin aika yllättynyt asenteesta koska jos mä annan tyhjäkäynillä kierroksia niin menee vierelläseisojilla sormet korviin.
-Mikael
Olin aika yllättynyt asenteesta koska jos mä annan tyhjäkäynillä kierroksia niin menee vierelläseisojilla sormet korviin.
-Mikael