Hyvää palvelua saa useimmista firmoista kun lyö ensi alkuun vaikka kymppitonnin tiskiin. Naamioidupas joskus köyhäksi, ja yritä vaikka varata dynoaikaa rautikselle Loimaalta. Tai huomioi myyjän loputon innostus (jos löydät sen jostain) kun yrität mennä koejamaan jotain niistä vaihtopyöristä, joita ne eivät ole viitsineet edes pestä koko talven aikana.Elvis kirjoitti:Itse asioin V-Twin Cityssä ja olen aina saanut ensiluokkaista palvelua.
SGN-Bikes Turku, loistavaa palvelua
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Niinpä sitä luulisi, vaan eipä kelvannut rautis dynoon viime keväällä, koska ne kuulemma hajoaa aina dynossa. Lopulta, kun ovelasti dynomaisterin loman aikana sain ajan varattua, niin kamalan narinan jälkeen rautis lopulta työnnettiin dynon päälle. Ja hajosihan se, dyno nimittäin. Siinä olisi muuten vittumaisempi kaveri voinut vähän naureskella.Elvis kirjoitti:Tsah. Dynoaika on dynoaikaa ja se maksaa per tunti saman ulvotetaan siinä rautasikaa tai emäsikaa.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Entäs muut myymälät?
Tässä on nyt tullut juttua Turusta ja Loimaasta ja vähän Helsingistä, mutta mitä on palvelu ollut muissa virallisissa HD-myyntipisteissä koko Suomen alueella?
Onko ammattitaitoa, onko tavaraa varastossa, osaako ja tunteeko henkilökunta tuotteet mitä myyvät.
Itse palauteraportteja lukeneena tämä nykyinen tilanne kiinnostaa.
wesa
Onko ammattitaitoa, onko tavaraa varastossa, osaako ja tunteeko henkilökunta tuotteet mitä myyvät.
Itse palauteraportteja lukeneena tämä nykyinen tilanne kiinnostaa.
wesa
Re: Entäs muut myymälät?
Mulla kesäkuun alussa pohjosen reissulla evosta rivahti lataussäädin. Oulun Motormanilla oli osa hyllyssä. Asentaja jutusteli ettei mitään kovin isoa varastoa ole kun liike edustaa montaa muutakin merkkiä, mut että tämänkaltasia osia yritetään pitää. Kohdalle sattuneen asentajan palveluasenteessa tahi osaamisessa ei ollut moitittavaa, päinvastoin.wesa kirjoitti:Tässä on nyt tullut juttua Turusta ja Loimaasta ja vähän Helsingistä, mutta mitä on palvelu ollut muissa virallisissa HD-myyntipisteissä koko Suomen alueella?
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry