SGN-Bikes Turku, loistavaa palvelua

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

jensnu
Viesti:

SGN-Bikes Turku, loistavaa palvelua

Viesti Kirjoittaja jensnu »

Turun SGN-Bikesista ostamaani uuteen pyörään tuli takuuaikana vika, virtalukko ei toiminut. Ajoin liikkeeseen ja ilmoitin viasta. Ensimmäisen arvion mukaan uuden lukon toimitusaika tehtaalta voi olla jopa 2-3 viikkoa mutta jo viikon päästä he soittivat ja ilmoittivat että uusi virtalukko on tullut! Samalla he ilmoittivat että pyörä voidaan korjata jo seuraavana päivänä ja jos virtalukon vaihtaminen ei auta niin he antavat lainapyörän käyttööni. Kun saavuin paikalle seuravana päivänä huoltomies veikkasi että virtalukon vaihtaminen kestää noin pari tuntia, mutta jo tunnin kuluttua pyörä oli valmis!

SGN Bikesin ystävällisellä ja ammattitaitoisella henkilökunnalla on asenne kohdallaan ja sieltä saa hyvää palvelua myös kaupanteon jälkeen, suosittelen lämpimästi.
JN
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Mulla kesti virtalukon toimittaminen tehtaalta 7kk :roll: :roll: Onko sitten uuden sportsterin ja vanhemman välillä eroja virtalukossa.

Laittoivat kuitenkin jonku tarvike lukon :lol: :lol: :lol:
Sportster alla jälleen.
Lupara

Viesti Kirjoittaja Lupara »

SGN Bikesiltä olen aina saanut myös erinomaista palvelua kun olen vanhan lotkottimeni kanssa siellä asioinut. Toinen erinomainen paikka on Hämeenlinnan Sunrise. Suomalainenhan ei yleensä kiittele, haukkua kyllä aina muistetaan :D
Loud pipes save lives.
Mikael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael »

Yhdyn kommenteihin, SGN-turku osaa palvella, harmi vaan että sijaitsee ........ muualla

-Mikael
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Jep palvelun on pelannut aina kun tuolla olen asioinut, tosin näihin omistuksessa olleisiin "museovehkeisiin" ei hirveästi mitään osia enää löydy... mistään "dealer" kaupasta.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
anselmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anselmi »

Aamen!
Oma Sportster sieltä ostettu ja pelkkää kehuttavaa itsellä. Takuukorjaukset & huollot pelanneet moitteettomasti ja palvelu on ollut ystävällistä. Se on tosin aika vaarallista puuhaa kun lähtee Turkuun asti pyörää huollattamaan: viime kerralla karkasi huollatusreissu Tukholmaan asti :D Se ei tosin SGN:n syy ollut..
Elvis

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Mua on hiukka häirinnyt tuo viimeaikoina tännekin eksynyt stiiler-termin käyttö. Kauppiaita on varmasti laidasta laitaan ja kokemuksia heistä jos jonkinlaisia. Joskus asiat myös menee vituiksi mutta kun hyvän liikkeen löytää niin sitä kannattaa myös käyttää. Itse asioin V-Twin Cityssä ja olen aina saanut ensiluokkaista palvelua.
FXSTS 1992
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Sepixlh kirjoitti:"museovehkeisiin" ei hirveästi mitään osia enää löydy... mistään "dealer" kaupasta.
Kun tässä kehumaan ryhdytään, niin Helsingissä minua lähin alan myymälä ja samalla diileri on Hoghaus ja siellä varaosapuolella Jukka Virta hallitsee tämän vanhemman kaluston osat ja palvelun mallikelpoisesti :!: Jonkin verran on löytynyt 70-luvun kalustooni osia suoraan hyllystä ja tilaamalla melkein kaikki loput.

Ainut miinus on heidänkin uusimansa puhelinnumero, johon kännykästä soittaminen maksaa maltaita. Näistä 0X0-yritysnumeroista ei oikeasti hyödy kukaan muu, kuin operaattori :twisted:

HotBikestä olen myös saanut hyvää ja osaavaa palvelua :!:

Hintataso näissä liikkeissä on ollut yllättäen ihan samalla tasolla, eli diileri-lisää ei näissä tarvikeluetteloiden tuotteissa ole ollut, mutta aina hintoja toki kannattaa vertailla, sillä kukaan ei ikinä voi olla huokein kaikissa tuotteissa :idea:

Kehunpa vielä Stormin samantien, sieltäkin olen saanut ystävällistä palvelua ja usein heidän valikoimistaan löytyneet HD-osat ovat olleet niitä huokeimpia! Esimerkkeinä kärjet, konkat, 2-osainen pukinsarvitanko tai rautiksen äänenvaimentimet...
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Akseli R.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Akseli R. »

Kerran tässä aletaan liikkeitä kehumaan, niin pitää mainostaa "Lamperin" Harria Raahesta. Hinnat kohdillaan, perussälä löytyy suoraan hyllystä ja hyvä palvelu, kunhan vaan malttaa oottaa vuoroaan. On meinaan välillä aikamoinen kuhina tuolla :D
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tätä ketjua kun jatketaan tarpeeksi kauan niin eiköhän tähän tule kehuttua kaikki kauppiaat vuoron perään... Aina on joku joka on saanut hyvää palvelua.

Jaa mistäkö tiedän? Käyttäkää hakua... :lol:
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

hemuli kirjoitti:Tätä ketjua kun jatketaan tarpeeksi kauan niin eiköhän tähän tule kehuttua kaikki kauppiaat vuoron perään... Aina on joku joka on saanut hyvää palvelua.

Jaa mistäkö tiedän? Käyttäkää hakua... :lol:
No johan myrkyn lykkäs :lol: tottahan se on tämäkin
Lupara kirjoitti:Suomalainenhan ei yleensä kiittele, haukkua kyllä aina muistetaan :D
Parempi se on näin päin Positiivisuutta 8) näin se palvelu paranee ensisestään :wink:
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
eeko
Viesti:

jep

Viesti Kirjoittaja eeko »

no lisätään sitten löylyä kiukaalle. A1 Autoväri Kempele,
normiosat hyllystä ja loput tilaamalla. itse arvostan myös
sitä, että sähköpostiin vastataan, vaikka hiukan viiveelläkin.
-eeko
jyski

Viesti Kirjoittaja jyski »

Elvis kirjoitti:Mua on hiukka häirinnyt tuo viimeaikoina tännekin eksynyt stiiler-termin käyttö.
Niin no jos tuon itsekkin käyttämäni STEALER termin Suomessa johonkin kohdistaa niin kai se on MAAHANTUOJA ja VALTIO.
Nythän on heikko taala, joku siis vetää välistä ja RAAKASTI.
onko se sitten HD-Europa, Sumeko, sitä en tiedä.

Ei se ole tosiaan liikkeiden vika, että viralliset hd kilkkeet maksaa heille sisäänosto hinnoiltaan enemmänkuin osat USA:ssa kuluttajille.
Itse nostan kaikille jälleenmyyjille Suomessa hattua, kun jaksavat yrittää.
St3bA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja St3bA »

jepp ja lähi Siwa aina halpa olutta :lol:
all for one,one for all
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Eilen Lielahden lidlistä ostamani pitsa oli tosi hyvä. Kaunis kassatypsy hymyili, ja ojentaessani pankkikorttia ajattelin irstaita.

Kiitos siitä ja suuri hatunnosto ja kertakaikkinen kumarrus kun jaksavat myydä pitsaa. Lapin poltto on nyt minun osaltani kuitattu.

Ja tässä pointti rautalangasta sarkasmirajoitteisille: Ei siitä nyt tarvitse alkaa kyynelehtien kiittelemään jos joku jälleenmyyjä kerrankin tarjoaa vastinetta huomattavalle marginaalilleen.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Vastaa Viestiin