Mä kun armoton pääsiäiskämmen näiden tietokoneiden kanssa, niin osaisko joku löytää helposti jonkun sivun mistä löytyisi s&s L kaasarin teknisiä tietoja. Etin bensapinnan korkeutta.
Viddu, mä en ainakaan s&s:n sivuilta löytäny mitään puolentunnin ettimisellä. En kyllä minkään muunkaan niiden kaasarin kyseistä tietoa.
Ja ton googlen käyttökin tuntuu olevan tekniikka laji.
S&S:n teknisiä tietoja??
L-mallin kaasari? Onkos se tämä: www.sscycle.com/modules/instruction/uploads/51-1007.pdf
Kaksikurkkuisen sössön ohje: www.sscycle.com/modules/instruction/uploads/51-1010.pdf
Tuoltahan ne kaikki löytyy: www.sscycle.com -> Technical -> Instruction sheets
Tässä vielä suora linkki tuohon tietosivustoon: www.sscycle.com/iframes/instruction.php kun ei se etusivun "technical" linkki tunnu aina suostuvan yhteistyöhön.
Tuoltahan ne kaikki löytyy: www.sscycle.com -> Technical -> Instruction sheets
Tässä vielä suora linkki tuohon tietosivustoon: www.sscycle.com/iframes/instruction.php kun ei se etusivun "technical" linkki tunnu aina suostuvan yhteistyöhön.
-
nikkari-52
- Viesti:
Re: S&S:n teknisiä tietoja??
mahtaakohan olla samoja suuttimia L ja twåthroatissa? nuo keskialueen suutinparit ainakin näyttää samalta (kuvassa).
Mulla twoathroatin suuttimia hyvä valikoima(...en myy, mutta vaihdella voi tarvittaessa)
Mulla twoathroatin suuttimia hyvä valikoima(...en myy, mutta vaihdella voi tarvittaessa)
Juuri tuohemuli kirjoitti:Kaksikurkkuisen sössön ohje: www.sscycle.com/modules/instruction/uploads/51-1010.pdf
Tuoltahan ne kaikki löytyy: www.sscycle.com -> Technical -> Instruction sheets![]()
Kiitos Hemuli!