värjätty nahkaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
holmen
Viesti:

värjätty nahkaa

Viesti Kirjoittaja holmen »

Onko kellään tietoa mistä sais nahkaa ostettu värjättynä oman sävyn mukaan.Olen kiitollinen neuvoista.
Holmen
holmen
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

Taitaa olla niin, että joudut itse värjäämään.

Hakusanalla "nahkaa" löytyy erilaisia paikkoja joista nahkaa saat ostaa, mutta epäilen, etteivät ala värjäämään esim. yhtä vuotaa jollain spesuvärillä.

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
kallipe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallipe »

Eikös Tampereella ollu joku paikka.. Kysäisepä verhoomo Primasta sitä kautta ainakin muinoin eräskin autonverhoilu löysi värin kuin värin.. Vai olikos ne sittenkin silloin keinonahkaa ei pysty muistaa, onko noilla sitten eroa en tiiä.
Ei se rikki ole siinä on vaan joku vika..
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Kyllä niitä värjäämöjä löytyy, jos ei montaa niin ainakin joku sitä tekee Suomessakin. Verhoilija värjäytti minulle viitisen vuotta sitten Cadillacin penkkeihin vaalean sinistä nahkaa jossain alkuperäisen värimallin mukaan ja hyvää tuli. Tosin se ei ollut kovin syvälle värjättyä, sillä samasta nahasta tehdyt saumanauhat hankautuivat, mutta istuimien selkänojissa ovat kestäneet moitteetta.

Yksi vuota piti värjätä ja sama on Amerikan värjääjilläkin, sillä toiseen Caddyyn piti saada vain kuskin selkänojaan oikeaa väriä, niin tuli 5,4 m2 rapakon takaa :lol: No saapahan ainakin nahkatyynyt takapenkille extrana 8)

Siispä yritä tiedustela jostain verhoomosta, jos et googlaamalla tai muuten löydä...
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
JON

Re: värjätty nahkaa

Viesti Kirjoittaja JON »

holmen kirjoitti:Onko kellään tietoa mistä sais nahkaa ostettu värjättynä oman sävyn mukaan.Olen kiitollinen neuvoista.
Holmen
Olivatten nähneet valokuvatodistetusti blondin hirven Salon nurkilla.

Kysele myös sieltäpäin...

Jumpe :wink:
Rocky
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rocky »

Ei teidän kulmilla oo pätevää suutaria?
Tommosissa pienemmissä asioissa meidän suutari (Alan the man)
on värjänny mun chapsit sun muut. Värit on pysyny paremmin
ku alkuperäset (Ajoin kerran mustissa nahkahousuissa päivän sateessa
ja diabeetikkona luulin et jaloissa on alkava kuolio, ihan mustat, lähti tuskalla suihkussa = nahkaväri)
"The older I get, the better I was"
Vastaa Viestiin