Miksi ei sportti?
Miksi ei sportti?
Meikäläinenkin sai vihdoin unelman toteutettua eli hankin ensimmäisen moottoripyöräni. Hankinta oli 1200 sportti vuodelta 90. Kertokaahan nyt kuitenkin mikä piru siitä tekee "tyttöjen" pyörän, jotkunhan näin väittävät. Mä olen ainakin ollut tosi tyytyväinen tähän peliin, liikkuu kivasti eikä ainakaan vielä ole tarvinnut näppejä rasvata kuin keulaputkien stefojen vaihdossa. Loistavia ajokelejä kaikille.
Tossa nyt vähän tarinaa asian tiimoilta:
http://www.heavydutycycles.com/halfaharley.htm
Sulla on Sportti ja se tuntuu hyvältä joten anna mopolle tietä äläkä turhia mieti
Affe
http://www.heavydutycycles.com/halfaharley.htm
Sulla on Sportti ja se tuntuu hyvältä joten anna mopolle tietä äläkä turhia mieti
Affe
Onhan se kyll hiukan hoikkalinjainen mopo, mutta silti se EI ole akkojen pyörä. Sen todisteeksi mulla on seinällä valokopio maailman Rockin Kuninkaan elikkäs Elviksen Sportster rekisteriotteesta. hänhän oli kuiteskin mies isolla M
Onnittelut mopon ostosta ja kyll se vielä kerkii sulle kivoi juttui näyttää vai mitä Affe
Hyvii ajokilsoi sulle
wellu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Siinähän on kysymys nälvimisestä, mutta monet ottaa jutun vähän liian vakavasti. Tosin ainakin evo-sportsteri on niin luotettava ja helppo ajettava, että ei siinä oikein ole edes moottoripyöräilyn makua
Kyllähän sillä mutkateitä hioo varsin mukavasti ja ammuskelee liikennevaloista, mutta samalla on sellainen tulisielu, että jotenkin maisemia tsiigaillessa 70 km/h nopeudessa tuntuu kuin se olisi tehty ripeämpään menoon. Vaikka en ikäloppu olekaan, itteäni ei kovaa ajaminen erityisemmin kiehdo vaan pikemminkin just ns. "jammailu" ja kaikenmaailman puuhastelu.
Pitäs kyllä kehitellä semmoset kopterit semmosella tekniikalla, että ois ajamisen ja rassaamisen makua prkl
Liekköhän tuolla jakokeskuksessa ihan kaikki OK kun just kun sain kaikki Güntherin rassaukset korjattua viimesen piälle niin eikun pahempaan sontaan tekisi mieli iskeä kynnet
PS. Wellu, vuosimalli '90 ei ole rautis
Pitäs kyllä kehitellä semmoset kopterit semmosella tekniikalla, että ois ajamisen ja rassaamisen makua prkl
Liekköhän tuolla jakokeskuksessa ihan kaikki OK kun just kun sain kaikki Güntherin rassaukset korjattua viimesen piälle niin eikun pahempaan sontaan tekisi mieli iskeä kynnet
PS. Wellu, vuosimalli '90 ei ole rautis
Oot oikiassa, kyll tiän sen, eihän se ookkaan mutt rautishan on Sportster esiaste ja hyvä sellanen kuhan on ehjä
wellu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Sportster
sama juttu mulla.sai unelman toteutettua ja Sportster tuntu kaikkein järkevimmältä ensimmäiseks "isoksi mopoksi".yli sata kiloo on painoo.siis mulla mut hyvältä on mopo tuntunu paitsi orkkis takaiskarit on aika löysät..ja kyllä se mun mielestä toimii ihan hyvin lepposassakin ajossa
Joskus sitte olis fättäri tavotteena mut tyvestä puuhun jne..Ajaahan ne tytöt rekkojakin
aja millä ajat,pääasia,että ajat 
Re: Miksi ei sportti?
Kyllähän tytöistäkin vain ne kaikkein sporttisimmat ja näteimmät ajelee Harley-urheilupyörälläJ&J kirjoitti:Meikäläinenkin sai vihdoin unelman toteutettua eli hankin ensimmäisen moottoripyöräni. Hankinta oli 1200 sportti vuodelta 90. Kertokaahan nyt kuitenkin mikä piru siitä tekee "tyttöjen" pyörän, jotkunhan näin väittävät. Mä olen ainakin ollut tosi tyytyväinen tähän peliin, liikkuu kivasti eikä ainakaan vielä ole tarvinnut näppejä rasvata kuin keulaputkien stefojen vaihdossa. Loistavia ajokelejä kaikille.
Kyllähän tytöistäkin vain ne kaikkein sporttisimmat ja näteimmät ajelee Harley-urheilupyörällä
[/quote]
KIITOS, MASA!
Lähdenkin tästä ajelemaan, kun tuli niin hyvä mieli
irmeli
KIITOS, MASA!
Lähdenkin tästä ajelemaan, kun tuli niin hyvä mieli
irmeli
Ole hyvä Irmeli. Illalla on meikäläisenkin pakko lähteä kurviteille kuluttamaan polvipaikkoja. Viimeinen työviikko menossa ja sitten... 
Jaahas jaahas. Just nämä ylläolevan kaltaiset raggarit aina säikyttelee kun olen jammailemassa jossain ja sitten kuin kirkkaalta taivaalta ampuu ohi jokin ammus jonka just ennen horisonttiin katoamista ennättää identifioida mp:ksi. Sitten pitääkin pysähtyä putsaamaan kakkuloita kun järkytyksestä menee linssit vinoon
Nimim. kilometrin mittaiset autojonot aina takana tuuttaa.
Nimim. kilometrin mittaiset autojonot aina takana tuuttaa.
Aika varmoja pelejä ovat ainakin kavereiden sportsterit olleet.Taitaa beltin katkeaminen olla suurin vastoinkäyminen,mitä on tutulle sportsteri kuskille sattunut tänä vuonna.Itse en pahemmin näistä sportstereista/rautapäistä välitä,mutta ei mulla mitään vastaankaan ole jos joku haluaa niillä ajella.Kukin taaplaa tyylillään 
- Sporttiboy
- Viesti:
Kyllä urheilupyörä on ihan oikea pyörä. Edelleen! Ajettavuus on aika kohdallaan ollakseen tällainen maamoottori ja kyllä se jaksaa kahtakin kuljettaa ihan sopivaa vauhtia. Vaimo vaan haikailee isomman perään kun siinä on kuulemma enemmän tilaa takana.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...