Onko foorumilla kokemusta kombinaatiosta S&S Super E / Yost Power Tube / TC88B? Lähinnä sitä, että onko alkuperäinen suutinkombinaatio tuubin jälkeen edelleen ok, vai olisikohan syytä rukata johonkin suuntaan?
Muutoin kokemukset tuubista ovat omalla kohdallani olleet erinomaisia. Ostin tuubin, koska viileämmillä keleillä vakio Super E .295/.68 -kombinaatiolla yskähteli, paukutti ja välillä kylmänä sammui pyöräkin (suuttimet olivat uskoakseni kohdallaan, kaasari säädettin dynossa viime kesänä)... Vaikka kuinka säätelin, en saanut tyhjäkäyntiä kylmänä kohdilleen. Tuubin jälkeen tyhjäkäynti tasoittui ja paukutus/yskiminen on helpottanut aika hyvin, ryypyttääkään ei tarvitse enää samalla mitalla kuin aiemmin. Myös pienillä kierroksilla kone tuntuisi vastaavan kaasuun paremmin ja meno maistuu rapeammalta.
TC88B / S&S Super E / Voimatuubi
Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.
Palaa sivulle “Tekniikka yleisesti”
Hyppää
- Info
- ↳ Tiedotteita ja ohjeita
- Keskustelu
- ↳ TechBoard
- ↳ Moottori ja voimansiirto
- ↳ Polttoaineen syöttö, sytytys ja moottorin hengitys
- ↳ Sähköt, elektroniikka ja niihin liittyvät.
- ↳ Runko ja osat ympärillä
- ↳ Projektiosio ja "tee se itse" vinkit
- ↳ Tekniikka yleisesti
- ↳ ChatBoard
- ↳ Tapahtumat
- Keskustelu vain jäsenille
- ↳ ChatBoard For Members
- ↳ Jäsenedut
- ↳ Ensiapu
- ↳ Security
- Mainostajien osio
- ↳ Kaupalliset ilmoitukset
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Harrikat
- ↳ Myydään varaosat ja tarvikkeet
- ↳ Myydään muut
- ↳ Ostetaan pyörät
- ↳ Ostetaan varaosat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan muut
- ↳ Vaihdetaan
- Aluekohtaiset tiedotteet
- ↳ Chapter 1
- ↳ Chapter 2
- ↳ Chapter 3
- ↳ Chapter 4
- ↳ Chapter 5
- ↳ Chapter 6
- ↳ Chapter 7
- ↳ Chapter 8
- ↳ Chapter 9
- ↳ Chapter 10
- ↳ Chapter 11
- ↳ Chapter 12
- ↳ Chapter 0