Johtojen vetoa

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
JKKo
Viestit: 1731
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja JKKo »

-Harikka- kirjoitti: 11:34 08.01.2023. Tommosen tapasta, eellä ilmoille tullutta, lisäLEDvalo konstrutiota tuumailen ala T-kappaleen alle... :roll:

Kuva

Kuva
Mulla on 883/1200/turbo -pyörässä samoilla sijoilla bensapumppu ja Malpassin regu. Niistäkin on tuolla lailla "pitkä matka" etulokasuojaan. Ei osunut vaikka kuinka pumppasin. Vaan kun menin mökille ja ajoin etupyörän pihanurmen seassa olleeseen monttuun nk äkkipysäyksellä, niin jopa ylettyi regu lyömään kromattuun lokasuojaan koristelommon.

T-kappaleen yläpuolelle lampun alle tommonen lisuke mielummin.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4846
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

JKKo kirjoitti: 10:05 08.01.2023. Ei sillä samalla kauppapaikalla ole jotakin muuta, josta olisi valokuvion kuva? Siitä voisi päätellä paremmin, onko hyvä vai huono lamppu kuin noista kymmenestä eri puolelta otetusta tuotteen kuvasta.
Saattaa olla, mie en tiiä ja en jaksa ettiä.
Mut kauppapaikan sivuja voi jokkaine ihan vappaasti selata. Sieltä voipi löytyä vaikka ja mitä :!: :idea: :wink:
JKKo kirjoitti: 12:18 08.01.2023. ... Niistäkin on tuolla lailla "pitkä matka" etulokasuojaan. Ei osunut vaikka kuinka pumppasin. Vaan kun menin mökille ja ajoin etupyörän pihanurmen seassa olleeseen monttuun nk äkkipysäyksellä, niin jopa ylettyi regu lyömään kromattuun lokasuojaan koristelommon.
T-kappaleen yläpuolelle lampun alle tommonen lisuke mielummin.
Tätä mie oon kans tuumaillu, mallailin siun mainittemaa kiinnitystä sillei jotta, valo kiinnittyy ajovalon kannattimen kiinnikkeesee, tavallaa ala T-kappaletta vaste. Mut se törröttää sinä joteki esteettisesti 'rumasti' :!:
Mie oon kerra ajanu omalla 'enduroo', toivottavasti ei tulis toista kertaa :!:
Tän hetkisen tuumailu/ymmärryksen mukkaa ei ota kiinni lokarii ku, em. ääritilanteessa :!: :roll:
Ricor-venttiilit ja uuet keuläöljyt oottaa paikoillee menoa, jospa se vähentää pohjaantumis vaaraa :wink:
080123 12:45 868
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
ranze
Viestit: 873
Liittynyt: 20:35 12.09.2010.
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja ranze »

Tommosen tapasta, eellä ilmoille tullutta, lisäLEDvalo konstrutiota tuumailen ala T-kappaleen alle...
Kannattaa varmistua siitä että se lamppu mahtuu siellä olemaan myös silloin kun resorit kolahtaa pohjaan.

Tuli laitettua aikanaan Kingiin progressiiviset ja Kingissä oli tarvikemallin kaatumarauta. Ekassa pohjaanlyönnissä olikin sitten etuloksussa sentin syvyinen kolo. Sitä ruttua tuli katseltua muutama vuosi ennen kuin koko pyörä ylimaalattiin ja oikoivat lokarin.
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4846
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

ranze kirjoitti: 12:59 08.01.2023. Kannattaa varmistua siitä että se lamppu mahtuu siellä olemaan myös silloin kun resorit kolahtaa pohjaan.

Tuli laitettua aikanaan Kingiin progressiiviset ja Kingissä oli tarvikemallin kaatumarauta. Ekassa pohjaanlyönnissä olikin sitten etuloksussa sentin syvyinen kolo. Sitä ruttua tuli katseltua muutama vuosi ennen kuin koko pyörä ylimaalattiin ja oikoivat lokarin.
Juu, tätäpä eellä keskustellaa :!: :wink:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
HarriFL
Viestit: 11
Liittynyt: 17:20 24.11.2021.
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja HarriFL »

Tuommonen löytyi, kuulemma pitkien valokuviolla

Kuva

https://www.kahlekuningas.net/epages/ka ... cts/902961

Kohta pitäis olla materiaalia vertailuun, HD Daymaker, Ledperf 20W Led ja nää on matkalla :?
FLHRCI Road King 2001 matkavehje
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

ranze kirjoitti: 12:59 08.01.2023. Tuli laitettua aikanaan Kingiin progressiiviset ja Kingissä oli tarvikemallin kaatumarauta. Ekassa pohjaanlyönnissä olikin sitten etuloksussa sentin syvyinen kolo. Sitä ruttua tuli katseltua muutama vuosi ennen kuin koko pyörä ylimaalattiin ja oikoivat lokarin.
Tuttua tarinaa. Tosin onnistuu ihan vakiokamoillakin. Minulla oli 2010 FLHTK Texasissa ja paikallinen pick-up lavettirahtari säilytti sitä 1,5v ja toi aina lentokenttähotellille ja vei pois, kun saavuin alueelle. Keskimäiselä kerralla oli sitten komea klommo lokarissa. Hän veti pyörän pysytyasennossa liinoilla kiinni 4 nurkasta ja oli kai vetänyt liinat liian tiukalle ja veltot onnettomat orggisiskarit pohjasivat töyssyssä ja pamahti klommo virheettömään lokariin. On siinä vieläkin. No tasapuolisuuden vuoksi laukuissakin ovat liinojen hankausjäljet. :twisted: :twisted:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

JKKo kirjoitti: 12:18 08.01.2023. Kuva
Mulla on 883/1200/turbo -pyörässä samoilla sijoilla bensapumppu ja Malpassin regu. Niistäkin on tuolla lailla "pitkä matka" etulokasuojaan. Ei osunut vaikka kuinka pumppasin. Vaan kun menin mökille ja ajoin etupyörän pihanurmen seassa olleeseen monttuun nk äkkipysäyksellä, niin jopa ylettyi regu lyömään kromattuun lokasuojaan koristelommon.

T-kappaleen yläpuolelle lampun alle tommonen lisuke mielummin.
Tuo kuvan lamppu kyllä nappaa lokariin 99% varmuudella. Ellei sitten ole kuin yhden kaverin Dyna - joustovara 15 mm :) Kokolailla ajattelematon mainos.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4846
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Joe Cool kirjoitti: 01:14 17.01.2023. Tuo kuvan lamppu kyllä nappaa lokariin 99% varmuudella. Ellei sitten ole kuin yhden kaverin Dyna - joustovara 15 mm :) Kokolailla ajattelematon mainos.
Juu, ja jenkit on muka käyneet kuussa :!: :roll:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
KariFS
Viestit: 556
Liittynyt: 13:36 12.06.2017.
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja KariFS »

Joe Cool kirjoitti: 01:14 17.01.2023. Tuo kuvan lamppu kyllä nappaa lokariin 99% varmuudella. Ellei sitten ole kuin yhden kaverin Dyna - joustovara 15 mm :) Kokolailla ajattelematon mainos.
No mutta. Ymmärräthän että kyse on Harley Davidson kokemuksesta. Eli hankitaan moottoripyörä, jonka lähtökohtaisesti ravistavaksi rakennettu moottori on joissakin malleissa tehtaalla yritetty vaimentaa mahdollisimman hyvin, ja se mitä ravistuksesta jäljelle jää, on sielua tai hahmoa (character). Kovat jätkät laittaa kovat tyynyt tai hankkii semmoisen mallin missä ei ole tyynyjä alkujaankaan.

Tehtaalla on usein laitettu pehmustettu satula, mutta kokemukseen ja fiilikseen kuuluu semmoinen rukkasen paksuinen (joskus rukkasen kokoinenkin) muutaman satasen läystäke, jolla istuinkorkeus saadaan matalaksi ja pyörä ”linjakkaaksi”. Istuma-asento muistuttaa silloin kyykkypaskalla oloa, josta johtuen jalkatapit on pakko siirtää eteen, tai ainakin lepuutustapit pitää laittaa. Jos jalat on suoraan eteen, ja persiin alla se rukkasen paksuinen ”satula”, jossa vielä semmoinen kuoppa ettei vahingossakaan pääse asentoa muuttamaan, niin normaalikorkuisen ohjaustangon kanssa käy silviisii, että maha painaa kassit vasten sitä satulan jalkovälin kohdalle tehtyä möykkyä ja koneen tärinää, joka ei pidemmän päälle olekaan niin kivaa kuin aluksi kuvitteli. Nostetaan siis kädet ylös, olkapäiden tasalle, korkean ohjaustangon avulla jotta voidaan nojata vähän taakse. No selkä siinä väsyy tietenkin, joten keksitään kätevä selkänoja tai köytetään pidemmille matkoille siihen joku säkki niinku Bronssonilla oli, on mukava sitten nojata.

Designin ”perinteisyyden”, ja osin siitä johtuvan valmistuksen käsityövaltaisuuden, kromin ja tingeltangelien määrän, metallihohtomaalien ym kalliiden juttujen ja toisaalta voitontavoittelun ristipaineissa on tehtaalla jouduttu tinkimään mm jousituksesta. Toki on todettu muutenkin, että aivan sama minkälaiset ”kromatut jousenpitimet” pyörään laittaa, nehän vaihdetaan lyhyempiin ja mustiin joka tapauksessa koska Arlen Ness sanoi niin. Etupäätä pitää myös madaltaa vastaavasti tietenkin, lyhyemmillä ja jäykemmillä jousilla.

Lopuksi ruiskutellaan koko komeus mattamustaksi, hommataan mattamusta kypärä, mustat ajokamppeet ja laitetaan ihan v*tun kirkas ledivalo keulille että ”kotilokuskit” näkee anarkiapojan paremmin.

On tää touhua :lol:
XLS1000 Roadster 1983

”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
SportGlide2021
Viestit: 27
Liittynyt: 17:37 07.12.2021.
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja SportGlide2021 »

KariFS kirjoitti: 09:57 17.01.2023.
Joe Cool kirjoitti: 01:14 17.01.2023. Tuo kuvan lamppu kyllä nappaa lokariin 99% varmuudella. Ellei sitten ole kuin yhden kaverin Dyna - joustovara 15 mm :) Kokolailla ajattelematon mainos.
No mutta. Ymmärräthän että kyse on Harley Davidson kokemuksesta. Eli hankitaan moottoripyörä, jonka lähtökohtaisesti ravistavaksi rakennettu moottori on joissakin malleissa tehtaalla yritetty vaimentaa mahdollisimman hyvin, ja se mitä ravistuksesta jäljelle jää, on sielua tai hahmoa (character). Kovat jätkät laittaa kovat tyynyt tai hankkii semmoisen mallin missä ei ole tyynyjä alkujaankaan.

Tehtaalla on usein laitettu pehmustettu satula, mutta kokemukseen ja fiilikseen kuuluu semmoinen rukkasen paksuinen (joskus rukkasen kokoinenkin) muutaman satasen läystäke, jolla istuinkorkeus saadaan matalaksi ja pyörä ”linjakkaaksi”. Istuma-asento muistuttaa silloin kyykkypaskalla oloa, josta johtuen jalkatapit on pakko siirtää eteen, tai ainakin lepuutustapit pitää laittaa. Jos jalat on suoraan eteen, ja persiin alla se rukkasen paksuinen ”satula”, jossa vielä semmoinen kuoppa ettei vahingossakaan pääse asentoa muuttamaan, niin normaalikorkuisen ohjaustangon kanssa käy silviisii, että maha painaa kassit vasten sitä satulan jalkovälin kohdalle tehtyä möykkyä ja koneen tärinää, joka ei pidemmän päälle olekaan niin kivaa kuin aluksi kuvitteli. Nostetaan siis kädet ylös, olkapäiden tasalle, korkean ohjaustangon avulla jotta voidaan nojata vähän taakse. No selkä siinä väsyy tietenkin, joten keksitään kätevä selkänoja tai köytetään pidemmille matkoille siihen joku säkki niinku Bronssonilla oli, on mukava sitten nojata.

Designin ”perinteisyyden”, ja osin siitä johtuvan valmistuksen käsityövaltaisuuden, kromin ja tingeltangelien määrän, metallihohtomaalien ym kalliiden juttujen ja toisaalta voitontavoittelun ristipaineissa on tehtaalla jouduttu tinkimään mm jousituksesta. Toki on todettu muutenkin, että aivan sama minkälaiset ”kromatut jousenpitimet” pyörään laittaa, nehän vaihdetaan lyhyempiin ja mustiin joka tapauksessa koska Arlen Ness sanoi niin. Etupäätä pitää myös madaltaa vastaavasti tietenkin, lyhyemmillä ja jäykemmillä jousilla.

Lopuksi ruiskutellaan koko komeus mattamustaksi, hommataan mattamusta kypärä, mustat ajokamppeet ja laitetaan ihan v*tun kirkas ledivalo keulille että ”kotilokuskit” näkee anarkiapojan paremmin.

On tää touhua :lol:
:lol:
** j-p.**

Sport Glide FLSB 2021 ja Road Glide Limited FLTRK 2021
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

KariFS kirjoitti: 09:57 17.01.2023. On tää touhua :lol:
Nyt oli loistavaa analyysia koko pitkä kirjoitus! :mrgreen: :mrgreen:

Tuohon ajoasentoon sinulta jäi yksi vivahde vielä huomaamatta. Se lentävä linkkuveitsi, jossa eteen sijoitetussa suorassa tangossa roikutaan kädet ja jalat yhtä edessä kaksin kerroin - kun se pitää olla niin ja se näyttää hyvälle - sanovat.

Muistan elävästi, kun tyttäreni oli 16 ja treenattiin kevarikorttiin opetusluvalla. Ajeltiin siinä treeneissä toista tuhatta kilometriä ja hänellä oli allaan 1978 H-D 125 SST (os. Aermacchi). Ajeltiin myös yhteen Harrikka-tapahtumaan ja sieltä jatkoille yhdelle kerholle. Hän katsoi kummissaan naurua pidätellen, kun siitä parkista lähti muutaman naisen ryhmä pyörillään em. asennossa. Oli kuulemma tosi naurettavan ja epämukavan näköinen ajoasento. Mutta sen kuuluu olla niin ja turha siihen on muiden puuttua. No menköön aloittelevan raggarin epäpätevien huomioiden ja kokemuksen puutteen piikkiin :mrgreen: :mrgreen:

Ja tuo lamppu. Nykyään kukaan ei enää asenna Harrikoihin työkalulaukkua tuohon hakkaamaan lokaria. Kun ei ole tarvis enää kuljettaa työkaluja mukana. Se laukku roikkuu enää japsicustomien keulalla, kun pitää näyttää wannabee-Harrikalta. Nyt sitten siihen pitää saada tuo kahvipaketin kokoinen lamppu, että edes joku kohta lyö katu-uskottavasti lokariin ;)

Ja lisää offtopicia. Ne minun "rumat lisävaloni" :mrgreen: muuten saapuivat jo Kiinasta ja EU on saanut tullirahansa paperien mukaan. Suomen valtio ei. Meniköhän tämä veron kiristäminen nyt ihan kuten oli suunniteltu. Ei ole vielä mitään käsitystä, mihin ne tulen asentamaan. Mutta yritän palata asiaan, kun ovat paikoillaan. Kuitebkin koetan saada jotain valokolmiota aikaan, eli enemmän ne reunoille tulevat.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
KariFS
Viestit: 556
Liittynyt: 13:36 12.06.2017.
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja KariFS »

Joe Cool kirjoitti: 10:54 17.01.2023.
KariFS kirjoitti: 09:57 17.01.2023. On tää touhua :lol:
Nyt oli loistavaa analyysia koko pitkä kirjoitus! :mrgreen: :mrgreen:

Tuohon ajoasentoon sinulta jäi yksi vivahde vielä huomaamatta. Se lentävä linkkuveitsi, jossa eteen sijoitetussa suorassa tangossa roikutaan kädet ja jalat yhtä edessä kaksin kerroin - kun se pitää olla niin ja se näyttää hyvälle - sanovat.

Muistan elävästi, kun tyttäreni oli 16 ja treenattiin kevarikorttiin opetusluvalla. Ajeltiin siinä treeneissä toista tuhatta kilometriä ja hänellä oli allaan 1978 H-D 125 SST (os. Aermacchi). Ajeltiin myös yhteen Harrikka-tapahtumaan ja sieltä jatkoille yhdelle kerholle. Hän katsoi kummissaan naurua pidätellen, kun siitä parkista lähti muutaman naisen ryhmä pyörillään em. asennossa. Oli kuulemma tosi naurettavan ja epämukavan näköinen ajoasento. Mutta sen kuuluu olla niin ja turha siihen on muiden puuttua. No menköön aloittelevan raggarin epäpätevien huomioiden ja kokemuksen puutteen piikkiin :mrgreen: :mrgreen:

Ja tuo lamppu. Nykyään kukaan ei enää asenna Harrikoihin työkalulaukkua tuohon hakkaamaan lokaria. Kun ei ole tarvis enää kuljettaa työkaluja mukana. Se laukku roikkuu enää japsicustomien keulalla, kun pitää näyttää wannabee-Harrikalta. Nyt sitten siihen pitää saada tuo kahvipaketin kokoinen lamppu, että edes joku kohta lyö katu-uskottavasti lokariin ;)

Ja lisää offtopicia. Ne minun "rumat lisävaloni" :mrgreen: muuten saapuivat jo Kiinasta ja EU on saanut tullirahansa paperien mukaan. Suomen valtio ei. Meniköhän tämä veron kiristäminen nyt ihan kuten oli suunniteltu. Ei ole vielä mitään käsitystä, mihin ne tulen asentamaan. Mutta yritän palata asiaan, kun ovat paikoillaan. Kuitebkin koetan saada jotain valokolmiota aikaan, eli enemmän ne reunoille tulevat.
Lentävä linkkuveitsi :lol: Joo, siihen asentoon ”kuuluu” se yrmy ilme, joka tosin taitaa tulla spontaanisti... kun on ne ”kunasmut” vähän pinteessä ainakin tällaisella vatsakkaammalla herrasmiehellä. Naisilla vähän eri juttu ehkä. Vähän hassua asentoa näkee myös hipsterien pikkujapseista rakentamissa ”cafe racereissa”, joissa on clubman-stonga, matala nuppisatula ja jalkatapit vakiopaikalla. Saa kyynerpäät ja polvet väistellä toisiaan.

No, tyylikysymykset on aina tällaisia. Perinteinen Harleyn notkoselkä tulee vanhoilta ajoilta, jolloin se oli osa rakennetta eikä tyyliseikka. Sitten kun se notko tehdään tyylin takia (vaikkapa ne japsicustomit, ja vähän Harrikatkin) toiminnallisuus on vähän niin ja näin. Lisäksi sitten ”muoti” vie aina ekstriimimpään, jolloin ennenpitkää pyörät näyttävät joltain karikatyyreiltä. Hienoja esineitä, suorastaan taideteoksia jotkut, mutta kuskin asento ei aina vaikuta parhaalta mahdolliselta.

Juu, vähän mentiin jo aiheesta sivuun :D
XLS1000 Roadster 1983

”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Avatar
JKKo
Viestit: 1731
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Joe Cool kirjoitti: 10:54 17.01.2023. ...Nykyään kukaan ei enää asenna Harrikoihin työkalulaukkua tuohon hakkaamaan lokaria. Kun ei ole tarvis enää kuljettaa työkaluja mukana...
No kunhan jossakin on kolo, mihin pakata rautalankaa ja ilmastointiteippiä ja muutama työkalu. Viimeisen 10 vuoden aikana on ollut omassakin, siinä tehtaan kuosissa olevassa, ripustaa reissussa äänenvaimennin ja vaihdepoljin näillä patenttiaineilla. Jesari on kätevää silloin kun se väärän merkkinen navi ei toimikaan, tai ei löydä perille. Sooloajossa on tosi vaikeaa pitää iPhonea esillä. Siispä teipillä kiinni tankkiin moinen.

Mutta meneehän ne laukun pohjalla, niin kuin niillä onnettomilla kanssaveljillä, joiden V2 kuluttaa öljyä, ne pari 20W-50 leililäkin. Sitäkään kunnei tahdo tienlaidan myymälöistä löytää.

Hämmästyttävää kyllä, mutta se rakennetumpi on purkautunut reissussa vähemmän kuin se, minkälaiseksi tuotteen tehtaalla laittoivat.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Avatar
hdjokke
Viestit: 1113
Liittynyt: 16:49 17.07.2002.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

-Harikka- kirjoitti: 01:28 17.01.2023. Juu, ja jenkit on muka käyneet kuussa :!: :roll:
Jenkkien kuuohjelmaan osallistui 1960-luvulla 400 000 ihmistä. Jos homma olisi tehty Disneyn studioilla, niin pizza- ja autokuskit mukaanluettuna 200 ihmistä olisi riittänyt.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Johtojen vetoa

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

JKKo kirjoitti: 04:23 18.01.2023.
Joe Cool kirjoitti: 10:54 17.01.2023. ...Nykyään kukaan ei enää asenna Harrikoihin työkalulaukkua tuohon hakkaamaan lokaria. Kun ei ole tarvis enää kuljettaa työkaluja mukana...
No kunhan jossakin on kolo, mihin pakata rautalankaa ja ilmastointiteippiä ja muutama työkalu.

Mutta meneehän ne laukun pohjalla, niin kuin niillä onnettomilla kanssaveljillä, joiden V2 kuluttaa öljyä, ne pari 20W-50 leililäkin.
Samaa mieltä, en mietenkään väheksy kuljetuskapasiteettia. Sitä kannattaa olla tavalla tai toisella. Mutta oikeasti on se fiilis, että moni on jo poistunut ne rullat etuhaarukasta - kai sen ensimmäisen lokarin maalauksen jälkeen.

Sen sijaan uutuuttaan kiilteleviä laukkuja ilmestyy noiden japsicustomien keulaan, koska se "näyttää hyvälle ja sellainen pitää olla" ;) Ne pysyvätkin kiiltävinä, koska ei niitä pyöriä juuri tuolla reissuilla ajossa näe. Oli rulla tai ei.

Enimmäkseen reissuilla näkeen Harrikoiden lisäksi noita japsien matkasukkuloita, Bemareita ja jokapaikan pyöriä. Joihin Harrikan panamalainenkin on saanut jo jalansijaa.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Vastaa Viestiin