H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Keskustelu tapahtumista suoraan linkitettynä kalenteriin.

Valvoja: Pertti

Avatar
-Harikka-
Viestit: 4846
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Veijo Esso kirjoitti: 09:29 24.07.2023. Iso kiitos teille, jotka välitätte Facebookista hallituksen jäsenten jakamaa tietoa tänne kerhon viralliseen tiedotuskanavaan.

Ilman tietä olo olisi kuin herkkusienellä. :twisted:
On se hianåå/kätevää :!: :lol:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1611
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Tuli kysely s-postilla ja vastasin. Vielä kerran, hyvä että selvitellään!

Kysymys 26 oli jotenkin teknisesti väärin, ei voinut vastata eli ruksia useampaan kohtaan. Ainakaan minä en osannut. Ehkä olisi voinut ne ohjelmateltan äärellä olevat ruokakojut jotenkin nostaa paremmin esiin. En siis niitä mitenkään epäile, mutta itse piti muistaa jos noitä oli käyttänyt. Samoin piti itse hoksata, jos oli omia eväitä mukana, ruokia siis.
Avatar
Springer
Viestit: 463
Liittynyt: 21:58 07.05.2003.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja Springer »

Juu, ei siihen kysymykseen voinut useampaa ruksia rivilleen laittaa...?
FXSTS 1991
FLHCS 2022
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

Laitoin tekstinä juomat kysymyksen lisätietoihin, kun ei voinut vastata järkevästi niillä palluroilla. Eiköhän silläkin tavalla oleellinen tieto mene perille.

Löytyi muuten roskapostista tämäkin kysely. Kiitos vinkkauksesta, että kysely on jo tullut. Olisi voinut jäädä vastaamatta, kun ei tuonne roskapostikansioon tule kovin usein katsottua.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Avatar
mikjus
Viestit: 85
Liittynyt: 19:59 10.09.2010.
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja mikjus »

UrpoTJ kirjoitti: 15:09 26.07.2023. Tuli kysely s-postilla ja vastasin. Vielä kerran, hyvä että selvitellään!

Kysymys 26 oli jotenkin teknisesti väärin, ei voinut vastata eli ruksia useampaan kohtaan. Ainakaan minä en osannut. Ehkä olisi voinut ne ohjelmateltan äärellä olevat ruokakojut jotenkin nostaa paremmin esiin. En siis niitä mitenkään epäile, mutta itse piti muistaa jos noitä oli käyttänyt. Samoin piti itse hoksata, jos oli omia eväitä mukana, ruokia siis.
Sama vika. Homma katkeaa kysymykseen 26 jossa on vaaka ja pystyrivillä "en osallistunut ruokailuihin". Ruksien laitto poistaa edellisen ruksin ja homma kusahtaa virheeseen "Kysymys 26.: Tämä kysymys on pakollinen". En tiedä miten tuosta pääsisi eteenpäin? Windows 11 kone jossa chrome selain.
* 1998 Softail Night Train *
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

mikjus kirjoitti: 10:44 27.07.2023. Sama vika. Homma katkeaa kysymykseen 26 jossa on vaaka ja pystyrivillä "en osallistunut ruokailuihin". Ruksien laitto poistaa edellisen ruksin ja homma kusahtaa virheeseen "Kysymys 26.: Tämä kysymys on pakollinen". En tiedä miten tuosta pääsisi eteenpäin? Windows 11 kone jossa chrome selain.
Roskapostista löytyi minullakin. Tuo 26 oli virheellinen, samat oireet minullakin, Win10 ja Chrome. Vastasin vesi ja menu ekoihin mahdollsiin ja muuten en osallistunut oikealle ja alas.

Tekstinä sitten mitä join missäkin.

En myöskään saanut tartuntaa enkä käynyt uimassa.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
vellu
Viestit: 44
Liittynyt: 12:07 13.05.2003.
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja vellu »

Kyselyssä oli pitkä luettelo erilaisista aamupalatarpeista, mutta en minä ravintolassa nähnyt tarjolla ainakaan leikkeleitä, lihapullia, sämpylöitä, ruisleipää, jogurttia, rahkaa, mysliä, muroja tai kiisseliä! En kyllä saanut tautiakaan, joten jos syyllinen oli joku näistä, niin hyvä etten nähnyt...
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

vellu kirjoitti: 13:26 30.07.2023. Kyselyssä oli pitkä luettelo erilaisista aamupalatarpeista, mutta en minä ravintolassa nähnyt tarjolla ainakaan leikkeleitä, lihapullia, sämpylöitä, ruisleipää, jogurttia, rahkaa, mysliä, muroja tai kiisseliä! En kyllä saanut tautiakaan, joten jos syyllinen oli joku näistä, niin hyvä etten nähnyt...
Tuo lista kyllä hieman huvitti minuakin. Todennäköisesti ne olivat siinä kaviaarin ja hanhenmaksan vieressä, kun en kummastakaan noista välitä, en vilkaissut pidemmälle sitä pöytää :mrgreen: :mrgreen:

Aamiainen oli tanakkaa perusmättöä, jolla nälkä pysyi pois illallisen alkuun saakka. Otin tomaattia, kurkkua, nakkeja, paahtoleipää ja puuroa tukevasti. Sopi minulle, vaikka kyllä sielä kuului vähän valitustakin aamiaisen yksipuolisuudesta.

Tai sitten ne tarjoiltiin pienenä määränä aamuvirkuille. Mielikuva on, että pe aamuna olisin sämpylänkin tavoittanut. Olihan siinä joku gluteiiniton sivupöytäkin, en tiedä mitä siinä oli.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
PÄKÄ
Viestit: 1086
Liittynyt: 16:33 15.09.2005.
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: H-DCF International Rally 13 - 16.7.2023, Ikaalinen Spa & Resort, Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Tähän lopputulema oli että, joku rallivieras taudin toi alueelle. :twisted:
-Päkä-
________________________
1986 XLH 883 // 2000 FXSTS
Vastaa Viestiin