Batwing kingiin

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Väykkä
Viestit: 11
Liittynyt: 08:04 20.05.2022.
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja Väykkä »

Tästä on ollut näköjään hieman keskustelua aiemminkin. Mulla on 2007 road king custom ja 18in tuulilasi, kiinnostaisi vaihtaa batwing tilalle ulkonäön ja mahdollisesti paremman tuulenohajuksen takia. Onko kokemuksia että kannattaako edes harkita. saako niitä jostain samanlaisilla pikakiinnityksellä kun normiplexi.
Avatar
hiekkanen
Viestit: 424
Liittynyt: 22:45 12.09.2008.
Paikkakunta: Mierontie takametsästä itäänpäin

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

Mulla FXST Softailissa Memphis Shadesin batwingi kate spoileriplexillä ja pikakiinnikkeillä. Hyvin toimii. Helppo asentaa ja tarvittaessa irrottaakkin. Valmistajan nettiosoite löytyy tästä:https://memphisshades.com/
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Väykkä
Viestit: 11
Liittynyt: 08:04 20.05.2022.
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja Väykkä »

Toi olikin hyvä saitti. Kiitti !
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

En ole lepakko-Kingillä ajanut metriäkään, mutta muilla lepakkomalleilla paljonkin. Sanoisin, että lepakko ohjaa tuulta normilasia paremmin, joten kannattaa kokeilla.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
Vulcan69
Viestit: 11
Liittynyt: 10:33 05.01.2022.
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja Vulcan69 »

Hiekkanen, olen katsellut vähän samaa itse omaani. Sattuuko olemaan kuvia? Olis kiva nähä miltä näyttää. Pähkäilen Road Warriorin ja lepakon välillä.
FXSTI Softail Standard (2005)
Avatar
jty
Viestit: 494
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja jty »

Joo samoin mua kiinostaa etenkin millannen se on sisäpuolelta
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Avatar
hiekkanen
Viestit: 424
Liittynyt: 22:45 12.09.2008.
Paikkakunta: Mierontie takametsästä itäänpäin

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

Yksi sivuttaiskuva löytyy tech boardin projektiosio ja tee se itse vinkeistä:
-Kuvia omista Harrikoista ja projekteista sivulta 13 kello 19.06 4.6. -22.
Yritin kyllä liittää niitä kuvia mutta nyt jostakin syystä ei onnistunut valitettavasti.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Harrri
Viestit: 38
Liittynyt: 14:43 21.02.2017.
Paikkakunta: Koskue.
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja Harrri »

jty kirjoitti: 15:08 07.07.2022. Joo samoin mua kiinostaa etenkin millannen se on sisäpuolelta
Yhden oon nähnyt, ei juuri eroa Kingin mellakkakilvestä.
2024 FLTRX
Avatar
hiekkanen
Viestit: 424
Liittynyt: 22:45 12.09.2008.
Paikkakunta: Mierontie takametsästä itäänpäin

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

Näin jo ostaessani, että ei siinä mitään plyyshiverhottua sisäpuolella olevaa kojelautaa asianmukaisine medialaitteiden upotus ja asennusmahdollisuuksineen ole. Perus kate jota voi sitten muunnella tarpeidensa mukaan mikäli tarvetta on. Mulle tuo kelpaa tuommoisenaan. Mellakkakilpiä saa vaikka ite tekemällä.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Avatar
jty
Viestit: 494
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja jty »

Joo lähinnä mietin sen sisäpuolen mahdollisuutta jatkokehitykseen eli ilmeisimmin siihen keskelle brackettien väliin vois rakennella ja niihin kiinnittää
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Avatar
hiekkanen
Viestit: 424
Liittynyt: 22:45 12.09.2008.
Paikkakunta: Mierontie takametsästä itäänpäin

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

jty kirjoitti: 20:19 08.07.2022. Joo lähinnä mietin sen sisäpuolen mahdollisuutta jatkokehitykseen eli ilmeisimmin siihen keskelle brackettien väliin vois rakennella ja niihin kiinnittää

Se sisäpuoli on samanlaisen siisti viimeistelyltään kuin ulkopuolikin. Voi siihen kiinnikkeiden väliin keksiä itekkin ja "rakennella" mieleisiään "peitetarinoita". Jotain abs-tai vastaavaa muoviahan tuo on. Kannattaapi miettiä, ettei liian raskaita juttuja sinne laittele. Kiinnikkeet on nimittäin alumiinia. Voithan tietysti tehdä/teetättää ne kiinnikkeet jostain paksummasta ja kovemmasta materiaalista vaikka raudasta. Lycka till!
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Avatar
jty
Viestit: 494
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja jty »

hiekkanen kirjoitti: 20:31 08.07.2022. Kiinnikkeet on nimittäin alumiinia. Voithan tietysti tehdä/teetättää ne kiinnikkeet jostain paksummasta ja kovemmasta materiaalista vaikka raudasta. Lycka till!
Tää oli tärkee tieto, kiitos
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4845
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Väykkä kirjoitti: 11:07 03.07.2022. ... kiinnostaisi vaihtaa batwing tilalle ulkonäön ja mahdollisesti paremman tuulenohajuksen takia...
Onko siulla käyny mielessä 'urheilu-liukujan' Sport-Glide:n kate :?: :idea:
Naapurilla on 'urheilu-liukuja', mie oon silmä/aivo yhistelmällä mallaillu sen katetta ommaa ChromeTrain:ii :roll:

Kuva
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

-Harikka- kirjoitti: 14:18 09.07.2022. oon silmä/aivo yhistelmällä mallaillu sen katetta ommaa ChromeTrain:ii :roll:
Saa sen kypärän tärisemään tuollakin ;) Kunnon lepakko korkealla pleksillä on se paras, kaikki muu on tyylittelyä ja tosiasioiden kieltämistä tyylin nojalla.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1611
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Batwing kingiin

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Monesti juu täristää, mutta ei se nyt ihan aina noin ole. Kokeilla kannattaa. Oman kokemuksen mukaan Road Gliden kuono toimii oikein hyvin.

Pienemmilläkin voi onnistua, tai sitten ei. Minulla on Buellissa alkuperäinen pieni pleksi, joka humputtaa pahasti kypärää, mutta en ole sitä vaihtanut kun ajan sillä niin harvoin isoilla teillä.

Night Trainissa on taas vielä pienempi Fly Screen, joka toimii tosi hyvin. Ei se suojaa ollenkaan samalla tavalla sateelta kuin lepakko, mutta ilmanpaine rintamukseen on pienempi. Eikä siis täristä kypärää.

Ilman virtaukset ovat jänniä, etukäteen ei oikein voi tietää mikä kombinaatio toimii. Ajajan pituus, ajoasento, ohjaustanko ym. vaikuttavat aina eri lailla.
Vastaa Viestiin