jep
https://youtu.be/caY8vJ3njPg
jep
Kyl toi oma Dynan ruisku oli kanssa yhtenäinen paketti. Mutta sitten SE lappärungon kanssa tuli erillinen imusarja. Ja toki isommat suuttimet tuli kun alkuperäiset ei olisi riittänyt (3.9g).
aaivan! katotaan jos toi mun jää liian pieneks niin sit täytyy vaan laittaa isompi tilaukseen, tulee sit ku tulee
Ei se kauheen usein siellä käy mutta kun kakspäällä tai muuten kuormassa pitää liipasta pikatiellä rekan ohi niin sillon käyJKKo kirjoitti: ↑08:38 15.02.2022.Pienempi on parempi suurimman osan aikaa. Kaasukahvan liikkeet ovat isompia perusajoalueella. Toki sieltä ihan ylhäältä löytyy lisää voimaa - ihan viimeiseltä tuhannelta - mutta kauanko se BT siellä käy?UrpoTJ kirjoitti: ↑22:25 14.02.2022. Uskon säätäjää. Hän varmaan ymmärtää koko setupinkin paremmin. Jos haetaan hevosvoimia, esim. yli 4000 r/min niin suuremmasta läppärungosta on hyvinkin hyötyä. Tulee varmaan parempi lukema dynolappuun. Oikeasti kun läppärunko on nyt isompi niin parempi tulee!
Itse kun ajelen matkaa, niin minun TC tuunattiin kierrosalueelle 2500...4000 r/min hyvää vääntöä tavoitellen, ja sopiva minulle tuli. Silloin todettiin, että ei ole iloa läppärungon suurentamisesta, noilla kierroksilla mahtuu 50 mm:stä riittävästi ilmaa. Kone on tosin vaan 103", nokat vaihdettu ja kannet SE ym. pientä.
Kerrankin on järkiperustelu. Mä oon virittänyt vehkeet lähinnä älytöntä kaahaamista tai kisaamista varten. Kortti lähtisi, jos laittaisin ajaen rekan sivuamismatkan tuppi nurin ja vastaan tulisi kissalan poikien auto.jty kirjoitti: ↑11:38 15.02.2022.Ei se kauheen usein siellä käy mutta kun kakspäällä tai muuten kuormassa pitää liipasta pikatiellä rekan ohi niin sillon käyJKKo kirjoitti: ↑08:38 15.02.2022.Pienempi on parempi suurimman osan aikaa. Kaasukahvan liikkeet ovat isompia perusajoalueella. Toki sieltä ihan ylhäältä löytyy lisää voimaa - ihan viimeiseltä tuhannelta - mutta kauanko se BT siellä käy?UrpoTJ kirjoitti: ↑22:25 14.02.2022. Uskon säätäjää. Hän varmaan ymmärtää koko setupinkin paremmin. Jos haetaan hevosvoimia, esim. yli 4000 r/min niin suuremmasta läppärungosta on hyvinkin hyötyä. Tulee varmaan parempi lukema dynolappuun. Oikeasti kun läppärunko on nyt isompi niin parempi tulee!
Itse kun ajelen matkaa, niin minun TC tuunattiin kierrosalueelle 2500...4000 r/min hyvää vääntöä tavoitellen, ja sopiva minulle tuli. Silloin todettiin, että ei ole iloa läppärungon suurentamisesta, noilla kierroksilla mahtuu 50 mm:stä riittävästi ilmaa. Kone on tosin vaan 103", nokat vaihdettu ja kannet SE ym. pientä.
Tietysti, mutta eihän ne tuu koska sä ohitatJKKo kirjoitti: ↑12:13 15.02.2022.Kerrankin on järkiperustelu. Mä oon virittänyt vehkeet lähinnä älytöntä kaahaamista tai kisaamista varten. Kortti lähtisi, jos laittaisin ajaen rekan sivuamismatkan tuppi nurin ja vastaan tulisi kissalan poikien auto.
On ne joskus kuulemma sattuneet tutkausetäisyydelle just tommosessa "pahassa paikassa". Sitten menee loppuvuosi mopolla työmatkat.jty kirjoitti: ↑22:42 15.02.2022.Tietysti, mutta eihän ne tuu koska sä ohitat
joo sepäse nyt oli vaan surkee saatavuus osien suhteen ja budjetti alkaa tärisemään jo kovaa vauhtiaPyry kirjoitti: ↑17:21 17.02.2022. Kyllähän se läppärunko kannattaa kerralla tehä isoks, ettei jää siitä ahistamaan kun kerta muutenkin paikat käy auki.
Nimimerkillä sivusta seuranneena kun kaverin Dynaan T124 high compression -kone tuli ja siihen läppärunkoa miettivät. "60mm vähintään mut 66mm olis paree", ei kauaa mietitty mikä laitetaan ja on iso
Lokari/laukku modista tulee kyl magee
JHUUU! 21.4 oli ajossa Tuli vaan niin helkkaristi työkiireitä ettei vaan yksinkertasesti ehtinyt enää päivittää tänne sen enempää (pistetään tähän samaan piikkiin etukokarin puutos näyttää keula vähän tyhjältä kun on niin korkia eikä oo edes lokaria välissä)