Sivu 2/3
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 20:23 25.02.2022.
Kirjoittaja razz3
hyvältä näyttää
mistä tilaat jarruletkut ?
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 12:55 28.02.2022.
Kirjoittaja Sepixlh
razz3 kirjoitti: ↑20:23 25.02.2022.
hyvältä näyttää
mistä tilaat jarruletkut ?
Turussa "hydrauliletkut" saa teetettyä Orikedolla Lind-tek...
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 23:57 28.02.2022.
Kirjoittaja -Harikka-
Tuolta voipi tilata kåtåmaasta ihan värillisiäki
fi.helperformance.com
Phone +358 19 524 4728
SMS +358 40 029 2874
Email:
hel@mittaletku.fi
HEL Performance Finland Porvoon Mittaletku OY
Teollisuustie 3
06150 PORVOO, Finland
Emilia ChromeTrain:ii molemmat
78.00€
Harley Davidson FXSTB Night Train Soft Tail (2000-2007) OEM Replacement Braided Brake Lines
Verstaalla ei oo kirkasta kutistesukkaa, laittavat mustaa kutistesukkaa banjo/teräspunosliitoksee,
suostuvat laittamaa itte lähetettyy kirkasta,
Motonet:istä löytyvää
4 Connect Kutistesukka liimalla, 2:1 läpinäkyvä 10mm 3m 88-2077 14.90€
Kirkkaalla kutistesukalla välttää ton efektin, ajastaa ilma/vesi-kakki mennee muovipäällysteen/teräspunoksen vällii
Kuvat miun mopon etujarru letkusta, kutistesukka estänee ton epämääräsen ajan
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 08:48 01.03.2022.
Kirjoittaja Pyry
razz3 kirjoitti: ↑20:23 25.02.2022.
hyvältä näyttää
mistä tilaat jarruletkut ?
Juntuselta pistin tilaten (MCS:n osia), Goodridgen kasattavat tulee, toivottavasti letkujen pituuksia mittaukset onnistu kerrasta
JJ-partsilta oon tähän ja tuohon FXBB:hen jonkin verran osia tilaillu, hänen kanssaan homma toimii hyvin.
Samalla tulee S&S Super G:hen kaasuvaijereille korkeampi bracket. Oe-tyylisissä vaijereissa itse vaijeri on ns liian pitkä joten tuolla korkeammalla bracketilla asia hoituu. Laitetaan kuva vanhasta ja uudesta kunhan ne saan. Tankkikin kotiutu maalarilta, laitetaan tiiseriä myöhemmin
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 08:51 01.03.2022.
Kirjoittaja Pyry
HELlin letkut oli takaraivossa, mutta niin syvällä pään uumenissa ettei tullutkaan mieleen noita. Hyvä pitää mielessä kyllä muita projekteja ajatellen
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 08:57 01.03.2022.
Kirjoittaja Veijo Esso
Pyry kirjoitti: ↑08:48 01.03.2022.
Juntuselta pistin tilaten (MCS:n osia), Goodridgen kasattavat tulee, toivottavasti letkujen pituuksia mittaukset onnistu kerrasta
Goodridgen kasattavien etuna on, että ne voi purkaa ja käyttää uudelleen jos ei osunut heti kohdalle. Voi sitten ryhtyä rakentamaan uutta projektia yli jääneen letkun ympärille
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 09:22 01.03.2022.
Kirjoittaja Pyry
Veijo Esso kirjoitti: ↑08:57 01.03.2022.
Pyry kirjoitti: ↑08:48 01.03.2022.
Juntuselta pistin tilaten (MCS:n osia), Goodridgen kasattavat tulee, toivottavasti letkujen pituuksia mittaukset onnistu kerrasta
Goodridgen kasattavien etuna on, että ne voi purkaa ja käyttää uudelleen jos ei osunut heti kohdalle. Voi sitten ryhtyä rakentamaan uutta projektia yli jääneen letkun ympärille
Jep eikä vie paljoa tilaa hyllyssä odottamassa seuraavaa projektia
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 10:44 17.03.2022.
Kirjoittaja Pyry
Etujarruletkut ja -nippelit tuli, vaikuttais olevan kerrasta oikean mittaiset.
Kaasuvaijerien korkeampi bracket:
Alkuperäinen ilman korotuksia ja tämä uusi siis korotettuna.
Eilen hain Moorelta öljynpaineanturi (vanhassa koneessa oli analoginen mittari suoraan moottorin kyljessä, halusin merkkivalon nopeusmittarin viereen jota on helpompi seurata). Tänään otettu ekat savut pihalle, kaikki vaikuttaisi toimivan niinkun pitääkin. Joskus myöhemmin tulee videoo. Ekat metritkin tuli ajettua tallin ovelta takaisin nosturille.
Kiirettä tulee tänkin kanssa, projekteina tällä hetkellä tämä ja Ovaali-Kupla josta tehdään käytännössä uutta vastaava. Molemmat olisi mukava saada kesäksi ajoon
nyt viikon tauko ropailuista, kelkat pakattu kärryyn ja Sprintteriin ja nokka kohti päälakea
Pieni teaser loppuun
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 23:42 18.03.2022.
Kirjoittaja razz3
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 23:15 17.04.2022.
Kirjoittaja Pyry
Nonii, kevät se vaan tulee, ei oo tullu ite tehtyä mitää muuta viime postauksen jälkeen ku laitettua etulokari tänää kii. Onneks FXBB on kasassa ja valmiina ajoon, kunhan tallin pihatie ensin sulaa
Ja kuten razz3 sen sanoi, hiilikuitu toimii aina
Maanantaina tuli tieto että osia lakattu, samalla sovittiin että muutamia osia on American Car Showssa nähtävillä (tekijä oli esillä Cosworth & RS clubin osastolla, joten siinä samalla oli sitten näitäkin):
Eli esillä oli etukate (lampun taustalevy vielä tuohon kiinni, joka ymmärtää kuidusta tekemisestä ymmärtää ettei tuota kappaletta pysty tekemään yhdellä muotilla), lokarit ja tankin paneeli. Osa osista tekijällä valmiina, muutama vielä myöhemmin jää tehtäväksi.
Lokarit ja tankin paneelin otin matkaan ACS:stä, etulokarin paino 202,2grammaa. Täytyy punnita kaikki vanhat ja uudet osat ihan mielenkiinnosta, laitan tännekin listan painoista. Eihän nää ny mitää ratavehkeitä oo mutta onhan se mukava nähdä kuinka laihdutuskuuri on iskenyt
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 23:31 17.04.2022.
Kirjoittaja KariFS
Komeata jälkeä
Toi tankkikonsoli alkuperäisenä sinkkivaluversiona painaa muuten muhkeahkot 1,7 kiloa sisältäen bensamittarin
Tuntui sen verran jämäkältä kun käsissä pyörittelin että oli pakko punnita.
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 07:22 18.04.2022.
Kirjoittaja JKKo
KariFS kirjoitti: ↑23:31 17.04.2022.
Komeata jälkeä
Toi tankkikonsoli alkuperäisenä sinkkivaluversiona painaa muuten muhkeahkot 1,7 kiloa sisältäen bensamittarin
Tuntui sen verran jämäkältä kun käsissä pyörittelin että oli pakko punnita.
Ne on tehtaalla shimmanneet ajo-ominaisuudet kaikilla pienillä yksityiskohdilla kohdalleen.
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 00:54 25.04.2022.
Kirjoittaja razz3
toi postaus pitäs sensuroida ! on sen luokan pornoa että !!
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 09:11 31.05.2022.
Kirjoittaja Pyry
Laitetaan tänneki vähän puolivalmistekuvia. Toukokuun alussa oli kova polte päästä sisäänajaan moottoria, joten lipallinen oe-style etuvalo kiinni siksi aikaa kun kate oli vielä työnalla.
Tuon näköisellä tuli ajettua 420km. Loimaalla kävin 14.5. kaverin kans katsomas Harley Wheelies Finlandin jätkien vetoja V Twin Cityn pihalla, näyttävästi vetää
Ekan 60km jälkeen vaihdoin öljyt ja suotimen moottoriin, kaikki ok. Nyt tosiaan tuo reilu 400km ajettu, kaikki edelleen ok eikä yhtään pulttia&mutteria tiettävästi ole irronnut
Keulaa ihmettelin että onpa löllö, oli jo viime vuonna. Otin korkit auki ja mittasin esijännityksen, siellä oli 35mm lyhyemmät holkit ku mitä pitäs olla
Kait senkin olis voinu talvella mitata, sorvasin pommista uudet, pidemmät holkit ja samalla vaihdoin korkit säädettäviin.
Nyt on etukate laitettu paikalleen, lower fairingit on jo lakkaa vaille valmiit. Seuraavaksi öljyjen vaihto ja keskiviikkona nokka kohti Super Rallia (tuli lauantaina varattua laivaliput
)
Koitetaan lisätä kuvaa vielä ennen reissuun lähtöä
Re: FXR - less weight & more power
Lähetetty: 09:20 31.05.2022.
Kirjoittaja Pyry
KariFS kirjoitti: ↑23:31 17.04.2022.
Komeata jälkeä
Toi tankkikonsoli alkuperäisenä sinkkivaluversiona painaa muuten muhkeahkot 1,7 kiloa sisältäen bensamittarin
Tuntui sen verran jämäkältä kun käsissä pyörittelin että oli pakko punnita.
Tuli punnittua kaikki osat, eihän muuten saada tietää tarkkaa hyödyn määrää
Etulokari oli peltinen tarvike, etukatteet lasikuitu tarvikkeet, sivukolmiot muoviset tarvikkeet, muut alkuperäisiä. Uusien lower fairingien paino tosiaan puuttuu vielä mutta kyllä se keveni. Vähän harmittaa kun moottoreita en punninnut.