.

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
-Harikka-
Viestit: 4850
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

.

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:00 11.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
JKKo
Viestit: 1733
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jarrupalat...?

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Sintratut palat kuluttavat jarrulevyä paljon tehokkaammin kuin se toinen, mikä nyt orgaaninen, olikaan. Kustannusten minimoimiseksi asennutin Dynaan taakse sinkityn, ilmeisesti aina ruosteessa olevan levyn. Ihan ok kamppeelta näytti ja maksoi vähemmän kuin irtopyörän jumittuneiden pulttien irroitus- ja kiinnityspalvelu. Työ on kallista.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jarrupalat...?

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Kaipa niitä rosterilevyjen kanssa suositaan. Itse ostin edelliseen matkalehmään Stormilta EBC:n semisintratut, eli niissä oli normijauhoon lisätty 30% sitä metallia. Ne kyllä pitivät hyvin heti kylmilläkin levyillä, paremmin kuin sintratut, ja vajaan 30 000 km aikana en huomannut mitään eritystä kulumista levyissä eikä paloissa. Varmaan seuraavaksi paloja uusittaessa ostan samaa kamaa.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Vastaa Viestiin