sportster keulakulma
sportster keulakulma
Jos keulakulmaa muuttaa t paloilla hieman loivemmaksi, niin pitäisikö pyörä virallisesti muutoskatsastaa? Ja tuleeko siinä automaattisesti rekisteröinti katsastus samalla?
Re: sportster keulakulma
http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=133.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Täällä se mainitaan. Eli täytyisi lain mukaan muutoskatsastaa, koska ohjauskulma muuttuu ja pyörän pituus yleensä kasvaa.
Jos ei laki ole ylläolevasta muuttunut, niin asiahan selviää Trafista tai katsastuskonttorista, joka muutoskatsastaa moottoripyöriä.
Täällä se mainitaan. Eli täytyisi lain mukaan muutoskatsastaa, koska ohjauskulma muuttuu ja pyörän pituus yleensä kasvaa.
Jos ei laki ole ylläolevasta muuttunut, niin asiahan selviää Trafista tai katsastuskonttorista, joka muutoskatsastaa moottoripyöriä.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Re: sportster keulakulma
Kylla se varmaan lakien mukaan muutoskatsastuksen vaatii, mutta paloilla akseliväli kasvaa niin vähän, ettei sitä luultavasti tienpäällä noteerata.
Jos pyörää ei ole vielä rekisteröintikatsastettu, ei sitä minusta kannata ennemmin muutoskatsastaa, se hoituu sitten samaan maksuun. Akseliväli siellä kuitenkin mitataan ja se merkitään otteeseen. Myös t-paloista menee silloin prossat.
Jos pyörää ei ole vielä rekisteröintikatsastettu, ei sitä minusta kannata ennemmin muutoskatsastaa, se hoituu sitten samaan maksuun. Akseliväli siellä kuitenkin mitataan ja se merkitään otteeseen. Myös t-paloista menee silloin prossat.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!