Päärallissa huomioitavaa!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Rallikapu
Viestit: 276
Liittynyt: 13:43 15.05.2003.

Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja Rallikapu »

Juuri saapuneen tiedon mukaan rallialueelle on meitä varten avattu kesäkauppa josta oluet ja makkarat ym. marketin hintaan.
Ei tarvitse tuoda tullessaan ja pakata motskarin kyytiin.
HileD
Viestit: 582
Liittynyt: 21:03 22.05.2007.
Paikkakunta: Saloo
Viesti:

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja HileD »

Saako sieltä kesä kaupasta myös kaljaa?

Kerkesinpäs ensin :mrgreen:

Edit: Mikä ihmeen luki häiriö mulla on :oops:
-Know your enemy-
TCowboy
Viestit: 109
Liittynyt: 19:54 13.01.2011.
Viesti:

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja TCowboy »

HileD kirjoitti:Saako sieltä kesä kaupasta myös kaljaa?

Kerkesinpäs ensin :mrgreen:

Edit: Mikä ihmeen luki häiriö mulla on :oops:
Kotikaljaa kuitenkin kaipasit :D
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4848
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 03:32 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
HileD
Viestit: 582
Liittynyt: 21:03 22.05.2007.
Paikkakunta: Saloo
Viesti:

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja HileD »

-Harikka- kirjoitti:
HileD kirjoitti:Saako sieltä kesä kaupasta myös kaljaa?

Kerkesinpäs ensin :mrgreen:

Edit: Mikä ihmeen luki häiriö mulla on :oops:
Ja pään ylitäytönestimille olis kanssa markkinat... :roll: :lol:
Rouva on kans tulossa :lol:
-Know your enemy-
Avatar
jorgegoodman
Viestit: 369
Liittynyt: 18:37 11.06.2011.
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Mutta minä ainakin tuon Lidlistä sitä halpaa sinista kurakaljaa, tuon ainakin 40 tölkkiä! :lol: Sitten kun loppuu niin marssin kalpeana kesäkauppaan tärisivien käsien kanssa 8)
Eski
Viestit: 208
Liittynyt: 00:53 22.06.2003.
Paikkakunta: friitala
Viesti:

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kaupasta ostin oluen 1,5e maksoi .
sidukan ja lonkun myös 2e/ pottu
löyty myös terveys siteitä,tampaxsii,makkaraa jne.
tuoremehuu ja limuu unohtamatta

Auki to.15-21 ja pe-la 12-19

To-la 10-20 hieronnat, fysikaaliset hoidot,kylvyt ym.ym
TCowboy
Viestit: 109
Liittynyt: 19:54 13.01.2011.
Viesti:

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja TCowboy »

jorgegoodman kirjoitti:Mutta minä ainakin tuon Lidlistä sitä halpaa sinista kurakaljaa, tuon ainakin 40 tölkkiä! :lol: Sitten kun loppuu niin marssin kalpeana kesäkauppaan tärisivien käsien kanssa 8)
Ostaako joku vielä olutta suomen maaperällä sijaitsevista kaupoista :?: :)
Avatar
ma^ko
Viestit: 1807
Liittynyt: 16:08 02.09.2010.
Paikkakunta: City of HellSing
Viesti:

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

TCowboy kirjoitti:Ostaako joku vielä olutta suomen maaperällä sijaitsevista kaupoista :?: :)
Aika monikin, ainakin likiömarketin menekistä päätellen.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
jaa
Viestit: 110
Liittynyt: 18:21 26.12.2012.
Paikkakunta: Rauma

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja jaa »

Aika moni ostelee. Kokonaisjuoksussa ainakin itselleni tulee halvemmaksi noin. Kun se on kaupassa, niin ei maksa mitään ja oluen pelkästään en viiti lähtä kauppaan. Ja kaapissa kun on juon kaiken pois. Jos on kaupan hyllyllä ja harvakseltaan haen, niin kokonaissaldo on voiton puolella kun hakisin jostain toisesta maasta ja toisin autokaupalla ja rasvamaksan uhalla joisin monin kerroin enemmän kuin nyt tulee juotua.

Vähän samaa kun Libanonissa ollessani olisi pitänyt alkaa tupakkia polttamaan kun se oli niin halpaa siellä. No kun en edelleenkään edes henkosia ole vetäny, niin jotenkin mulle kuitenkin jäi kuva, että säästin tätä kautta enemmän.
TCowboy
Viestit: 109
Liittynyt: 19:54 13.01.2011.
Viesti:

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja TCowboy »

jaa kirjoitti:Aika moni ostelee. Kokonaisjuoksussa ainakin itselleni tulee halvemmaksi noin. Kun se on kaupassa, niin ei maksa mitään ja oluen pelkästään en viiti lähtä kauppaan. Ja kaapissa kun on juon kaiken pois. Jos on kaupan hyllyllä ja harvakseltaan haen, niin kokonaissaldo on voiton puolella kun hakisin jostain toisesta maasta ja toisin autokaupalla ja rasvamaksan uhalla joisin monin kerroin enemmän kuin nyt tulee juotua.

Vähän samaa kun Libanonissa ollessani olisi pitänyt alkaa tupakkia polttamaan kun se oli niin halpaa siellä. No kun en edelleenkään edes henkosia ole vetäny, niin jotenkin mulle kuitenkin jäi kuva, että säästin tätä kautta enemmän.
Eihän sitä itse tarvitse rampata siellä virossa ja ostaa rekkalastia kerralla. Itse ostelen laatikon sillön tällön tutulta "ramppaajalta", tuen samalla suomalaista pienyrittäjää :D
Avatar
ma^ko
Viestit: 1807
Liittynyt: 16:08 02.09.2010.
Paikkakunta: City of HellSing
Viesti:

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Hyvää ja ravitsevaa nesteleipää saa sen lootan likiömarketistakin sillä about kahdellakympillä, et säästö tuontikaljal jää aika markinaaliseks vallanki jos ostaa sen välikädeltä. Lisäks pidän enemmän mellanöölistä kuin ainakaan LeCoq tarjous-Aasta. Tokihan on jos ostaa joltain joka trokaa tuomiaan, ni onhan siinä tietty outlaw-henki... kai... ehkä... tai jotain. :mrgreen:

Mä en edes Viros käydes tuo kaljaa, ei viitsi sen säästön takia kantaa ja rontata, viinaa saatan tuoda jos kaapissa vajetta.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Avatar
Pave.
Viestit: 1215
Liittynyt: 19:08 05.10.2012.
Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja Pave. »

ma^ko kirjoitti:Lisäks pidän enemmän mellanöölistä kuin ainakaan LeCoq tarjous-Aasta. Tokihan on jos ostaa joltain joka trokaa tuomiaan, ni onhan siinä tietty outlaw-henki... kai... ehkä... tai jotain. :mrgreen:

Mä en edes Viros käydes tuo kaljaa, ei viitsi sen säästön takia kantaa ja rontata, viinaa saatan tuoda jos kaapissa vajetta.
Tässä yks kaveri puhui että tuolta virosta tuotu Alekokki olikin ollut vähän laihan oloista... purkissa oli kyljessä kyllä ollut ihan normi prosentit, mutta sisältö ei sitten ihan sitä vastannutkaan... oli ollut ihan 0.0% alkoholia..... :lol: :lol: ei ollut oikein noussut päähän....
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
jaa
Viestit: 110
Liittynyt: 18:21 26.12.2012.
Paikkakunta: Rauma

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja jaa »

ma^ko kirjoitti:Hyvää ja ravitsevaa nesteleipää saa sen lootan likiömarketistakin sillä about kahdellakympillä, et säästö tuontikaljal jää aika markinaaliseks vallanki jos ostaa sen välikädeltä. Lisäks pidän enemmän mellanöölistä kuin ainakaan LeCoq tarjous-Aasta. Tokihan on jos ostaa joltain joka trokaa tuomiaan, ni onhan siinä tietty outlaw-henki... kai... ehkä... tai jotain. :mrgreen:

Mä en edes Viros käydes tuo kaljaa, ei viitsi sen säästön takia kantaa ja rontata, viinaa saatan tuoda jos kaapissa vajetta.
Juuri samaa tuolla tarkoitin. Ja kun tiukan kanssa en osaa kun örveltää (viisas kun en ole) niin on nekin jääneet ostelemati.

Ja tähän vielä lisättynä. Äiteeni kun halusi nyt ehdottomasti tuoda jotain, niin toi sitten väkisellä Saaremaan Tuulikkia pinteissä 24 kipaletta. No ne oli kaikki juotu sitten puolessatoista viikossa. Nyt kun ei kaapissa ole ollut mitään, niin ei ole tullut juotua ollenkaan. Kummatkin käy mulla vallan mainiosti. Juo tai ei. Ja jos ei ole kaapissa, niin mielestäni säästö on tuolloin isoimmillaan. No, toki jos joku kantaa ilmaiseksi kaappiin jotain, niin ollaan win-win tilanteessa.

Ja muutoinkin en noista peruslaagereista niin välitä, ellei joku niitä väkisellä kaappiin kanna kuten edellä. Nautin suuresti kun pääsee kunnon pubiin jossa on tarjontaa laaduista enemmän kuin keskiverto ihminen voi ymmärtää, niin sieltä poimin sitten kaikkea ikinä kuulematonta pysyen tietyn tyyppisissä oluissa. Esim. Jyväskylän Old Bricksissä on mahdollisuus ostaa 5 oluen maistiaislaudan. Hintaa en nyt muista, mutta siinä on mahdollisuus juoda melko pienellä (baarin hinnat) kustannuksella 5 x 2 dl oluita vapaasti valiten mitä hanoista löytyy. Ja tuosta paikasta niitä löytyy. Ihan helmi tutustua erilaisiin erikoisuuksiin.
jaa
Viestit: 110
Liittynyt: 18:21 26.12.2012.
Paikkakunta: Rauma

Re: Päärallissa huomioitavaa!

Viesti Kirjoittaja jaa »

Pave. kirjoitti:
ma^ko kirjoitti:Lisäks pidän enemmän mellanöölistä kuin ainakaan LeCoq tarjous-Aasta. Tokihan on jos ostaa joltain joka trokaa tuomiaan, ni onhan siinä tietty outlaw-henki... kai... ehkä... tai jotain. :mrgreen:

Mä en edes Viros käydes tuo kaljaa, ei viitsi sen säästön takia kantaa ja rontata, viinaa saatan tuoda jos kaapissa vajetta.
Tässä yks kaveri puhui että tuolta virosta tuotu Alekokki olikin ollut vähän laihan oloista... purkissa oli kyljessä kyllä ollut ihan normi prosentit, mutta sisältö ei sitten ihan sitä vastannutkaan... oli ollut ihan 0.0% alkoholia..... :lol: :lol: ei ollut oikein noussut päähän....
Aivan hirvee tilanne. Tuosta jos on joutunut vielä maksamaan... :oops:
Vastaa Viestiin