Kesä 2013 style

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
ezmo

Kesä 2013 style

Viesti Kirjoittaja ezmo »

Toivoa saa, että säiden jumalat ovat armollisia ja kesästä 2013 tulee lämmin, erittäin lämmin. Nähtäväksi jää, nähdäänkö Suomen teillä kansainvälistä HD muotia jo tulevana suvena. Meille kun kaikki tyylisuunnat tulee yhden hallituskauden verran jälkijunassa....

Ei varmaankaan miesväki panisi pahakseen....

Kuva
Kickstart, deserve the ride!

Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
shellraiser

Re: Kesä 2013 style

Viesti Kirjoittaja shellraiser »

ezmo kirjoitti:
Ei varmaankaan miesväki panisi pahakseen....
En laittais yhtään pahakseni, sillä noita jaappanin-tyyliin rakenneltuja pyöriä näkyy täällä päin aivan liian vähän. Ooh, ja vielä shovel... :roll:
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Sopii toivoa, ettei lettipää kupsahda nurin tai polta koipeaan pakoputkessa. :roll:
Kuva LIFEMEMBER
hdlate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

Ymmärsin kyllä mitä tarkoitettiin, mutta aina hieman särähtää korvaan, kun samassa lauseessa käytetään sanoja H-D, ja muoti :roll: . Onhan tästäkin touhusta kyllä tullu jo jonkunlaista muotibisnestä, kun joka kaudelle lanseerataan ajoasuihin uudet värit, ja mallit. Mutta asiaan, eli kyllä kuvassa oleva pimu voi istua vaikka meikän fxr:n ritsillä, ja vielä noissa varusteissa. Ja kyllä jaappaanialaiset rakentaa tällähetkellä päräyttävimmät pyörät(mun mielestä).
-90 FXR Super Glide
Marshal

Viesti Kirjoittaja Marshal »

hdlate kirjoitti: Ja kyllä jaappaanialaiset rakentaa tällähetkellä päräyttävimmät pyörät(mun mielestä).
Rakentaa rakentaa, mutta se miten itse näen asian on että aikoinaan pyörien rakentelu lähti harrastuksena jossa tehtiin jotain mistä itse pidettiin, siinä missä japanissa plagioidaan ja halutaan olla niin samanlaisia kuin jenkit että melkein hirvittää, sama baseballissa : kaikki ilmeet eleet ja tyyli on kopioitu suoraan jenkeistä. Itse japanissa monesti käyneenä voin kertoa että siellä ihmiset niin palavasti haluavat olla jotain erilaista (yleensä amerikkalaista), kun muuten ovat kaikki sitä 170cm mustatukkaista sopulilaumaa.
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
hdlate
Viesti:

Marshal kirjoitti:
hdlate kirjoitti: Ja kyllä jaappaanialaiset rakentaa tällähetkellä päräyttävimmät pyörät(mun mielestä).
Rakentaa rakentaa, mutta se miten itse näen asian on että aikoinaan pyörien rakentelu lähti harrastuksena jossa tehtiin jotain mistä itse pidettiin, siinä missä japanissa plagioidaan ja halutaan olla niin samanlaisia kuin jenkit että melkein hirvittää, sama baseballissa : kaikki ilmeet eleet ja tyyli on kopioitu suoraan jenkeistä. Itse japanissa monesti käyneenä voin kertoa että siellä ihmiset niin palavasti haluavat olla jotain erilaista (yleensä amerikkalaista), kun muuten ovat kaikki sitä 170cm mustatukkaista sopulilaumaa.
Näinhän se on, mutta Ameriikastahan nää jutut melkein aina lähtee, auto/mp-rakentelu, rock`n roll, pikaruoka jne. Niitähän mekin täällä yritetään apinoida ja plagioda.
-90 FXR Super Glide
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 10:59 02.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Nomutta keskenkasvuinen lapsihan tuo on. Vaan näkisitpä äitimuorinsa. :wink:
Kuva LIFEMEMBER
hdlate
Viesti:

Vallu kirjoitti:Nomutta keskenkasvuinen lapsihan tuo on. Vaan näkisitpä äitimuorinsa. :wink:
Höpöhöpö, täydes karvas se on :lol: .
-90 FXR Super Glide
mukle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mukle »

Tai oli hetkenaikaa...
VRSCB -04 "Vesipää"
VRSCR -06 "Torspo"
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." -Kalevala
Vastaa Viestiin