Street Gliden 2009 huolto.
Street Gliden 2009 huolto.
No perskules! Kattelin tuossa öljyjen vaihtelua mopediin, ja huomasin,että enska puolella ei ole enään pikkuluukkua, josta ketjun sai säädettyä kireemmälle aika ajoin, kuten oli vanhassa mopedissani.Onko siellä nyt jokin automaattisäädin, joka pitää ketjun sopivalla kireydellä? Jos on niin hyvä sitten, koska silloin jää yksi offensiivi vähemmälle.
Re: Street Gliden 2009 huolto.
On automaattisäädin.
Isossa luukussa, josta öljy laitetaan enskaan, on alunperin kuminen tiiviste, jonka huolto varoiksi vaihtaa massalätkäksi. Itse olen käyttänyt saman kumitiivisteen uudelleen, eikä tiiveysongelmia ole ollut.
Tyhjennysproppu taitaa olla kartio, joten tarkkuutta kiristykseen.
Isossa luukussa, josta öljy laitetaan enskaan, on alunperin kuminen tiiviste, jonka huolto varoiksi vaihtaa massalätkäksi. Itse olen käyttänyt saman kumitiivisteen uudelleen, eikä tiiveysongelmia ole ollut.
Tyhjennysproppu taitaa olla kartio, joten tarkkuutta kiristykseen.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
No hyvä,ettei tarvi kiristellä, kuten vanhassa softailissa aikoinaan. Kiitokset neuvoista, ja nopeeta talvea!!
Eli siis tällainen:BABLO# 62 kirjoitti:No hyvä,ettei tarvi kiristellä, kuten vanhassa softailissa aikoinaan. Kiitokset neuvoista, ja nopeeta talvea!!
http://www.hdjokke.com/hdjokke/Huoltovi ... staja.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI