tilasin eilen harrikkaan uuden takarenkaan jämsästä huoltokaksikolta ja myyjä kehui saavansa kumin täksi päiväksi klo 10,00
lupasivat vielä soittaa kun rengas on saapunut.
ehtona tilaukseen oli että kumi on tänään perillä ja saan laitettua alle päästäkseni bttr ralliin hommiin
no puhelua ei tullut ja soittelin klo. 11,30 ja sama kaveri vastasi kertomalla että unohti tilata em. renkaan
vedin kyllä kesäkurpitsan herneen sijasta nenään kele %&?½¤#
no peruin tilauksen ja sanoin hommavani muualta.
soitin tampereelle mr moorelle josta sanottiin että 1 kpl löytyy ja kumi veto vanteellekkin onnistuu jos tuon tiettyyn aikaan. no vein vanteen sinne ja hetken odotuksen jälkeen oli aito harley davidson rengas vanteella tasapainotettuna eikä maksanut juurikaan enempää kuin tarvikerengaskaan.
iso kiitos kuljun mr moorelle hyvästä palvelusta joho voin jatkossakin luottaa.
huom tää ei sitten oo mikään mainos vaan tiedoksi muille toimitusvarmuudesta.
bttr:ssä nähdään
terveisin uuudella kumilla ajeleva jonni joutava
huonoa ja hyvää palvelua moottoripyöräkorjaamoissa
- Lippajärven kreivi
- Viestit: 241
- Liittynyt: 03:48 16.12.2008.
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: huonoa ja hyvää palvelua moottoripyöräkorjaamoissa
Kyllä osu niin nappiin tää teksti...
Itselläni tullut jo tutuksi tuo "otan selvää ja soitan sulle sitten" lause...sitä soittoa odotellessa vuodet vaihtuu ja äijä vanhenee.
Vaikka aktiivisesti olen omassa tapauksessani ensimmäisen kysymyksen jälkeen asiaa ajanutkin eli toistanut kysymyksen puhelimessa 3 eri kertaa parin viikon välein, niin ei vain loppua näy.
Henkilökohtaisesti ihmettelen asiakaspalvelun tasoa liikkeissä, eikö millään lupauksilla ole mitään katetta enää?
Onneksi iloisiakin yllätyksiä joskus tapahtuu, tuntuu vain että alkavat olla harvassa.
Itselläni tullut jo tutuksi tuo "otan selvää ja soitan sulle sitten" lause...sitä soittoa odotellessa vuodet vaihtuu ja äijä vanhenee.
Vaikka aktiivisesti olen omassa tapauksessani ensimmäisen kysymyksen jälkeen asiaa ajanutkin eli toistanut kysymyksen puhelimessa 3 eri kertaa parin viikon välein, niin ei vain loppua näy.
Henkilökohtaisesti ihmettelen asiakaspalvelun tasoa liikkeissä, eikö millään lupauksilla ole mitään katetta enää?
Onneksi iloisiakin yllätyksiä joskus tapahtuu, tuntuu vain että alkavat olla harvassa.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
- Mopopoika -65
- Viestit: 2110
- Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
- Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
- Viesti:
Re: huonoa ja hyvää palvelua moottoripyöräkorjaamoissa
OT:tä pukkaa, mutta pakko kommentoida että eikös se takarengas kannata vaihtaa vasta BTTR:n jälkeen? Vai meinaatko voittaa burnis-kisan kunnon savuillaaj uriksi kirjoitti:tilasin eilen harrikkaan uuden takarenkaan...
...bttr:ssä nähdään terveisin uuudella kumilla ajeleva jonni joutava
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Re: huonoa ja hyvää palvelua moottoripyöräkorjaamoissa
...tai ajoissa .Ei ole kellään tänäpäivänä suuria varastoja.