1986 Softail ja minä

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
kesämopo
Viestit: 145
Liittynyt: 21:14 21.05.2011.
Viesti:

Re: 1986 Softail ja minä

Viesti Kirjoittaja kesämopo »

Riku Rotten kirjoitti:Nyt mennyt pari kesää softaililla ja joitakin ongelmia ollut.Mut ei syö enää, kun meni vaihteensirtäjä rikki, 2 vaihdetta yhtäaikaa päälle ja kuori halki. Siispä vaihtui vaihteisto vuosimalliksi -99 ja vähän muutakin tietysti.

Mut on vaan mukavampi tuo uus loota; nykyään saa vapaan päälle myös paikallaan moottori käynnissä, kytkin selkeesti kevyempi ja menetin vapaan 4 ja 5 vaihteiden välistä.
Kappas. Mulla löytyy kanssa vapaa nelosen ja vitosen välistä.
Tuoko se lootan halkas- kävikö ilmi mikä sieltä oli tarkalleen rikki? Vaihteensiirtäjäkö aiheutti?

Pitäiskö korjata ennen kun omakin korkkaa...
Jesus saves lives, loud pipes just sound awesome
evoperkele
Viestit: 96
Liittynyt: 10:25 01.05.2011.
Paikkakunta: Satakunta/Pohjanmaa
Viesti:

Re: 1986 Softail ja minä

Viesti Kirjoittaja evoperkele »

Tuntuu olevan aika yleinen ongelma näissä vanhemmissa softailin loodissa, itsellä oli entises loodas sama ominaisuus, ei tosin ehtiny lootaa halkaista, pääakseli korkkas ensin :D Ei tokikaan tuon välivapaan takia. Jostain muistan lukeneeni että jokin laakeri väljistynyt liikaa, joka tuo esiin tuon välivapaan, ja kun välys kasvaa liian suureksi, niin riski että menee kaksi pykälää kerralla sisään, joka halkaisee laatikon. Aiheuttaen tietenkin muutakin tuhoa.
'84 Shovelhead
Vastaa Viestiin