vielä vakuutuksista

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Bronson Eye
Viestit: 1635
Liittynyt: 18:33 04.09.2009.
Paikkakunta: heinola
Viesti:

vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

talvella joku if-turun asiamies ylisti, ifin oikein "harrikoille" sorvattua koko vuosi huippuvakuutusta, kattelin kun vertailin vakuutuksia, että se ei olennaisesti eronnut muista,
eilen kun pääsin läpi if-turkuun, ei virkailija ollut koskaan kuullutkaan koko "harrikka" vakuutuksesta, oli vissiin talvella joku asiamies, joka ei enää ole? ifin palveluksessa, keksinyt kuningas myyntivaltin, "harrikoitten oma vakuutus", kylä tuli "respektiä".),,
keskitalvellahan on hyvä löylyttää prätkäsakkia houkutuksilla,
joku "viisas" mies sanonu , "mitä suurempi valhe, sitä helpommin kansa uskoo", sopii nykyaikaan,
eli edelleen fennian seisonta-ajallinen vakuutus 99e/kk pikkuponuksilla, "elämä on".

tällasta tällä kertaa,, taidan lähtee vaihtaan öljyjä,
jyrytuominen
Viestit: 10
Liittynyt: 11:05 16.11.2009.

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja jyrytuominen »

Kuulostaa kalliille. Itse aloitin jälleen liikennevakuutuksen bonuksien keräämisen 20 prosentista. Muuten ihmeellistä, että ne bonukset ovat pyöräkohtaisia eivätkä henkilökohtaisia. Itsepä tietysti olen valinnan tehnyt, kun halusin pitää edellisenkin pyörän itselläni missä on täydet bonukset. No kuitenkin ympärivuotinen vakuutus täyskaskolla 635e Lähivakuutuksesta. Ja pyöränä Road King. Tosin jostain kumman syystä HD on täällä periferiassa eli Korppoossa pistetty johonkin kalliimpaan luokkaan. Ja tällä kylällä on kaksi HD:tä eikä ko merkillä ole aiheutettu täällä yhtään onnettomuutta. Kummallista.
Avatar
Vallu
Viestit: 4713
Liittynyt: 13:20 17.04.2002.
Paikkakunta: Karjalohja
Viesti:

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Ifissä Night Rodin vakuutukset, ympärivuotiset kasko+liikennevakuutus, yhteensä vähän yli 400 ? vuodessa. Bonuksia on toki täysi määrä. Electralle sama maksoi vähän alle kolmesataa pari vuotta sitten. (sitä ne rajut tehot teettää :mrgreen: )
Kuva LIFEMEMBER
Runar
Viestit: 20
Liittynyt: 20:11 30.01.2007.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Runar »

Just sain sähköpostiin tarjouksen Ifiltä ja vielä Turusta; Heritage Softail 1998, 308,92?/vuosi liikenne+täyskasko 70% bonuksilla. Hauskaa sinänsä kun pari vuotta sitten sain samasta paikasta tarjouskyselyyni vastauksen: Emme valitettavasti vakuuta HD-moottoripyöriä, elleivät kaikki muutkin vakuutuksenne ole IF:issä
Bronson Eye
Viestit: 1635
Liittynyt: 18:33 04.09.2009.
Paikkakunta: heinola
Viesti:

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

jep oon funtsinu, että taidan sittenkin pitää ton seisonta-ajallisen, jos pidän 4kk. vakuutuksessa maksaa n.360e ja noussee vähän bonukset, ei tolle valtion suojeluksessa olevalle vakuutus mafialle mitään mahda,
Avatar
eeko
Viestit: 422
Liittynyt: 12:04 12.06.2006.
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja eeko »

Tappiolassakin (nimi muutettu) on muuttunut nuo systeemit eli siellä
on ajokausi 1.4.-30.10 automaattisesti, jos ei tee seisonta-aikailmoitusta.
Jos ajokautena on seisontapäiviä yli 30 putkeen, niin saa alennusta.
Itellä kun on useampi pyörä, niin tulee seurattua juttuja.
Mitenhän ne kuvittelee, että yksi ihminen ajaa useammalla pyörällä
yhtäaikaa?
-eeko
Avatar
PÄKÄ
Viestit: 1086
Liittynyt: 16:33 15.09.2005.
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Meitillä viisi harrikkaa vakuutuksessa, ei ihan tonniika vuodessa... tekee n. 17 euroo kuukaudessa per mopo :)
Vakuutukset Turvassa.
Niin ja mahdollisuus seisonta-ajan alennukseen.
-Päkä-
________________________
1986 XLH 883 // 2000 FXSTS
MrX

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja MrX »

"Jos on Pohjolassa "ei seiso vakuutus" ja jos käy vahinko. Ja peli makaa korjaamolla odottaa vaikka vaihdepoljinta. Ei seisonta aikaa, eikä hyvitystä vakuutusmaksuista. Ainoa tapa säästää on ottaa pois rekisteristä."
Viimeksi muokannut MrX, 22:01 19.07.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
883c
Viestit: 141
Liittynyt: 22:02 16.08.2005.
Paikkakunta: Pori

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja 883c »

toki voi vakuutuksen aina vaihtaa seisonta-ajalliseen jos näin käy...
pitää muistaa myös että seisonta-ajasta maksetaan hyvitystä muutenkin vain minimissään kuukauden seisotuksesta. (vai olenko väärässä?)

MrX kirjoitti:"Pikku muisto. Jos o Pohjola "ei seiso vakuutus" (siis pyöräs) ni jos käy vahinko.Ja peli makaa korjaamol odotta vaik vaihdepoljint. Ei seisonta aikaa, eik hyvityst vakuutusmaksuist. Aino tapa otta pois rekisterist."
XL Sportster Custom 883/1200 2005
FLSTC Heritage Softail Classic 1993
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

883c kirjoitti: seisonta-ajasta maksetaan hyvitystä muutenkin vain minimissään kuukauden seisotuksesta.
Näin se menee ainakin IF:illä ja eiköhän se ole sama muillakin.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
MrX

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja MrX »

883c kirjoitti:toki voi vakuutuksen aina vaihtaa seisonta-ajalliseen jos näin käy...
pitää muistaa myös että seisonta-ajasta maksetaan hyvitystä muutenkin vain minimissään kuukauden seisotuksesta. (vai olenko väärässä?)]
Eipä suostu Pohjola enää myymään seisonta ajallista vakuutusta...
Viimeksi muokannut MrX, 22:02 19.07.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hakala
Viestit: 3
Liittynyt: 14:15 22.09.2010.

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Hakala »

Itse olen töissä X Vakuutusyhtiössä ja olen vakuuttanut HD pyöriä läpi kesän ja vielä toistaiseksi ei ole tullut vastaan yhtiötä, joka pystyisi vakuutusehdotelmani voittamaan - sekä hinnallisesti että turvatasoltaan. Odotan kyllä innolla, että joku pistää paremmaksi.X Vakuutusyhtiöstä saa erittäin edulliset ja kattavat vakuutukset HD pyöriin, sekä meillä on mahdollista saada niin ympärivuotuinen kuin seisonta-ajallinenkin vakuutus niille jotka ajavat enemmän tai vähemmän.
AMi
Viestit: 28
Liittynyt: 13:06 30.04.2010.
Viesti:

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja AMi »

Hakala kirjoitti:Itse olen töissä X Vakuutusyhtiössä ja olen vakuuttanut HD pyöriä läpi kesän ja vielä toistaiseksi ei ole tullut vastaan yhtiötä, joka pystyisi vakuutusehdotelmani voittamaan - sekä hinnallisesti että turvatasoltaan. Odotan kyllä innolla, että joku pistää paremmaksi. X Vakuutusyhtiöstä saa erittäin edulliset ja kattavat vakuutukset HD pyöriin, sekä meillä on mahdollista saada niin ympärivuotuinen kuin seisonta-ajallinenkin vakuutus niille jotka ajavat enemmän tai vähemmän.
Vieläkö if:llä on se politiikka H-D:n vakuuttamiseen että kaikki muutkin vakuutukset (omat, perheen, koti...) pitää olla teillä tai muuten kyseiseen pyörämerkkiin ei myönnetä vakuutusta? Näin minulle alkukesästä ilmoitettiin 8O
Viimeksi muokannut AMi, 15:14 22.09.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MrX

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja MrX »

AMi kirjoitti:
MrX kirjoitti:Itse olen töissä X Vakuutusyhtiössä ja olen vakuuttanut HD pyöriä läpi kesän ja vielä toistaiseksi ei ole tullut vastaan yhtiötä, joka pystyisi vakuutusehdotelmani voittamaan - sekä hinnallisesti että turvatasoltaan. Odotan kyllä innolla, että joku pistää paremmaksi. X Vakuutusyhtiöstä saa erittäin edulliset ja kattavat vakuutukset HD pyöriin, sekä meillä on mahdollista saada niin ympärivuotuinen kuin seisonta-ajallinenkin vakuutus niille jotka ajavat enemmän tai vähemmän.
Vieläkö if:llä on se politiikka H-D:n vakuuttamiseen että kaikki muutkin vakuutukset (omat, perheen, koti...) pitää olla teillä tai muuten kyseiseen pyörämerkkiin ei myönnetä vakuutusta? Näin minulle alkukesästä ilmoitettiin 8O
Viimeksi muokannut MrX, 22:03 19.07.2012.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hakala
Viestit: 3
Liittynyt: 14:15 22.09.2010.

Re: vielä vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Hakala »

Itse teen mielelläni kokonaistarjouksia, joissa käydään perheen kaikki vakuutukset läpi. Pyörän kaveriksi olisi hyvä saada muitakin vakuutuksia, mutta esimerkiksi pelkkä koti-irtaimistovakuutus riittää - ei siis tarvitse siirtää kaikkia vakuutuksia. Pyörän vuosihintaan vaikuttaa suuresti myös keskittäminen, joka on senkin takia fiksua.

Ota ihmeessä yhteyttä niin voimme keskustella lisää puhelimitse tai sähköpostitse.
Vastaa Viestiin