Aluepalaverin satoa, huom! PÄIVITETTY 31.3. lue!

Valvojat: Pertti, pressa, Chapter9

Vastaa Viestiin
Avatar
Zimi
Viestit: 225
Liittynyt: 12:22 08.11.2002.
Paikkakunta: Lieksa
Viesti:

Aluepalaverin satoa, huom! PÄIVITETTY 31.3. lue!

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Hyvää viikonloppua kaikille!
Tässä lyhyesti yhteenveto aluepalaverista/saunaillasta.

Paikalle "raahusti" 19 alueemme jäsentä, kuka enemmän kuka vähemmän rasittuneena talven kovuudesta.
Tulos on ennätys minun tietääkseni tällä alueella, lähes 20% jäsenistöstä. Olkaamme siitä ylpeitä.
Toki on sanottava että enemmänkin olisi porukkaa mahtunut ja olisin mieluusti nähnyt. No ei aina osu aikatulut kohdilleen.

Kesän viikkotapaamiset jatkuvat keskiviikkoisin Jokiasemalla, mutta aloitus päätettiin muuttaa klo 18.00!
Tämä muutos siksi, että tarkoituksenamme on pyrkiä tekemään ajoreissu joka kerta. Tutustumiskohteina alueemme tallit sekä muut kiinnostavat (esim. sota tms. kohteet, voipi olla pelekkä maisemakin...).
Saunassa keräsin/sain muutamien tallien yhteystietoja, nyt haluaisin saada yhteystiedot niiltä talleilta, jotka haluavat tulla tutuksi. Samalla oppii tuntemaan alueen jäsenistöä kun kierrellään.
Elikkäs tallin yhteystieto/yhteyshenkilön tiedot mulle, jotta voin sopia keskiviikon jolloin tulisimme kylään.
Nurmes, Lieksa, Kitee, Ilomantsi, Outokumpu herätys ja kyllä Joensuustakin löytyy talleja joihin voisimme käydä tutustumassa.

Rompetoria emme saa aikaiseksi tällä keväälle, pyritään järjestämään tulevan syksyn/talven aikana.

Chapterin oman rallin järjestämisestä keskusteltiin, pitkästikin, lopputulema oli se, että olen yhteydessä East Rock Bike Meetin järjestäjiin ja pyrimme saamaan sinne oman teltta-alueen/alueen jossa voisimme tavata ko. pippaloissa. Keskustellaan siellä sitten mahdollisuuksista järjestää omat kokkareet.

Chapterin ajokauden päättäjäiset päätettiin pitää, viimevuotiseen malliin, Raunin tuvalla Ruunaalla.
Laita nyt jo varaus kalenteriisi 11.-12.9.2010, silloin on meitin omat ajokauden päättäjäiset.
Ajankohta haluttiin aikaisemmaksi mm. siitä syystä, että voimme mennä paikalle mopoilla (Rauni tykkää), tietty jos lumi on jo maassa, homma ei onnistu, mutta toivotaan ettei ole.
Jos et viimeksi päässyt, niin kysele paikalla olleilta, nin saat tietää kuinka hauskaa ja mukavaa meillä oli.
Näin ainakin kaikki viime kerralla paikalla olleet saunalla vakuuttelivat, en usko että kyse olisi vain kohteliaisuudesta järjestäjää=minua kohtaan.

Tänään, 31.3., Raunilta saamani tiedon mukaan Raunin tuvan varaus OK, eli yllä oleva pvm. pitää laita se kalenteriisi ja sovi jo nyt homma (kotona) valmiiksi.

Muutoin saunailta meni rattoisasti, saunottiin, turistin ja tasattiin nestevajausta ja jatkoilla käytiin Manala tallilla. Kiitoksen vaan tallin kavereille (Pasi ym.), vaikka se hitec sauna ei lämminnykään. Me viimeset mentiin sinne muuten, ei taksilla, ei limolla vaan linja-autolla!

Koska lehti on edelleen clubin virallinen toiminta kertomus, tulee nämä ja muita juttuja seuraavaan lehteen.

Saunalta löytyi Jepin lippis, yllättäen musta, se on mulla ja sen voi lunastaa tuntomerkkejä vastaan :twisted:

Zimi 8)
"May the force be with you"
Avatar
Zimi
Viestit: 225
Liittynyt: 12:22 08.11.2002.
Paikkakunta: Lieksa
Viesti:

Re: Aluepalaverin satoa, päivitettyä tietoa 29.3.-10

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Tere,

Pasi soitteli ja kertoi että Manala-tallilta oli löytynyt, vierailumme jälkeen, pari mustia nahka hanskoja ja musta lippis. Jos tälläiset kadoksissa, niin sieltä löytyy.

Mullahan on se Jepin lippis, oottamassa omistajaansa.

Ai niin, siihen alueella oleviin "seppiin/kädentaitaja listaan" tuli saunanaillassa ensimmäinen rohkea, nyt mulla on tietoa, jos joku tarvitsee putkien tekijää. Näin hän ainakin ilmoitti, että homma onnistuu. Mun kautta saa yht. tiedot.

Zimi 8)
"May the force be with you"
Vastaa Viestiin