Sporttieeri kirjoitti:
Joo kyllä otan ryypyn pois heti kun mahdollista, pakko pitää hetki tai sammuu samantien, ei pysy edes kaasulla käynnissä
Tuo liittyy hyvinkin tuohon S&S b:n kiihdytyspumpun puutteeseen... S&S E-mallissa on sentään kiihdytyspumppu, muuten se on ihan sama.
Sain tuossa selville että pyörässä on tällä hetkellä ANDREWS CAMS, PB+ GRIND/.410 INCH -nokat kiinni ja ruttua on siis myös lisätty. Tämä vaikuttanee tietysti myös tyhjäkäyntiin aika oleellisesti.
Tuo Super B olisi vakiokoneessa saattanut siis jopa toimia ihan ok vaikkei nyt häävi olekaan
Sporttieeri kirjoitti: Tämä vaikuttanee tietysti myös tyhjäkäyntiin aika oleellisesti.
Tuo Super B olisi vakiokoneessa saattanut siis jopa toimia ihan ok vaikkei nyt häävi olekaan
Huonommin nuo S&S kaasarit toimii mitä viritetympi kone, ERI ASIA on dragracing. Nythän puhutaan katupyörästä Eikä se B vakiossakaan sen kummemmin toimi.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Sporttieeri kirjoitti: Tämä vaikuttanee tietysti myös tyhjäkäyntiin aika oleellisesti.
Tuo Super B olisi vakiokoneessa saattanut siis jopa toimia ihan ok vaikkei nyt häävi olekaan
Huonommin nuo S&S kaasarit toimii mitä viritetympi kone, ERI ASIA on dragracing. Nythän puhutaan katupyörästä Eikä se B vakiossakaan sen kummemmin toimi.
Joo voi olla mut kyllä se B ainakin kaverin pannussa toimii suht jees, siis että lähtee käyntiin (tosin polkea välillä saa) ja ennen kaikkea PYSYY jopa tyhjäkäynnillä
Sporttieeri kirjoitti:
Joo voi olla mut kyllä se B ainakin kaverin pannussa toimii suht jees, siis että lähtee käyntiin (tosin polkea välillä saa) ja ennen kaikkea PYSYY jopa tyhjäkäynnillä
Mitähän tekemistä pannulla on tässä asiassa eikös tässä ole painittu sportsterin tyhjäkäynnin kanssa
Okei kun suuttimet/seos on oikea moottoriin löytyy tyhjäkäynti, uudemmissa kaasuttimissa on rikastinpiiri, kiihdytyspumppu (säädettävä) ja toiminta näistä puutteista johtuen S&S B:ssä vähän sinnepäin. Yleisesti 48mm kurkulla oleva kaasutin on noin 10mm liian suuri sportsterin moottorille... optimi kurkun koko normaalivireessä olevaan sportsteriin on 38mm
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Sporttieeri kirjoitti:
Joo voi olla mut kyllä se B ainakin kaverin pannussa toimii suht jees, siis että lähtee käyntiin (tosin polkea välillä saa) ja ennen kaikkea PYSYY jopa tyhjäkäynnillä
Mitähän tekemistä pannulla on tässä asiassa eikös tässä ole painittu sportsterin tyhjäkäynnin kanssa
Riittävästi viritettynä pannukin alkaa tuntua sportsterilta, tosin silloin ollaan jo pitkällä ns. harmaalla alueella
Sporttieeri kirjoitti:
Joo voi olla mut kyllä se B ainakin kaverin pannussa toimii suht jees, siis että lähtee käyntiin (tosin polkea välillä saa) ja ennen kaikkea PYSYY jopa tyhjäkäynnillä
Mitähän tekemistä pannulla on tässä asiassa eikös tässä ole painittu sportsterin tyhjäkäynnin kanssa
Okei kun suuttimet/seos on oikea moottoriin löytyy tyhjäkäynti, uudemmissa kaasuttimissa on rikastinpiiri, kiihdytyspumppu (säädettävä) ja toiminta näistä puutteista johtuen S&S B:ssä vähän sinnepäin. Yleisesti 48mm kurkulla oleva kaasutin on noin 10mm liian suuri sportsterin moottorille... optimi kurkun koko normaalivireessä olevaan sportsteriin on 38mm
Ok, meni vähän asian vierestä mutta ehkä yritin sanoa että kai se B:kin jossain kokoonpanossa toimii, ehkä
Sellaista tuossa rautiksen tyhjäkäynnissä vielä kummastelen että kuumana tekee sitä että palauttaa kierrokset hitaasti normisäksätykseen, ei siis jää mitään huutamaan mutta vähän korkeammalle kuitenkin.
Teki samaa jo edellisen kaasarin eli sen paljon puhutun super b:n kanssa. Ilmavuodothan tuosta tulee mieleen mutta kun ei niitäkään pitäisi olla..uusi kaasari uusilla tiivisteillä..kaveri epäili sellaista että kun tuota konetta siis viilattu että jos siinä on tapahtunut jotain ei toivottua?
Entä voiko nuo virinokat vaikuttaa jotenkin asiaan?
Eipä tuosta sisänsä mitään haittaa ole mutta kiinnostaisi vain tietää että mikä sen aiheuttaa.