Sivu 1/1

pytyssä vikaa?

Lähetetty: 23:16 04.07.2008.
Kirjoittaja Pokko76
Sellanen ongelma että evosporan etupytty hönkii kylmää tulppia on vaihdeltu ja johtoja eikä muutosta tilanteeseen. takapytty toimii edessä ei. alkaa ruukku savuttamaan s..tana pitäs kemiin päästä ens viikolla. Niin ja kipinä tulee sillon ku tulppa on irti siis sama tulppa toimii takana ja edessä ei. sama juttu johtoja vaihtamalla

Lähetetty: 23:25 04.07.2008.
Kirjoittaja juba
takapytty toimii edessä ei alkaa ruukku savuttamaan

Välimerkkejä , . kannattaa käyttää, sais tuosta tekstistä vähän paremmin selvää.

Lähetetty: 23:32 04.07.2008.
Kirjoittaja Pokko76
juba kirjoitti:takapytty toimii edessä ei alkaa ruukku savuttamaan

Välimerkkejä , . kannattaa käyttää, sais tuosta tekstistä vähän paremmin selvää.
sori oon kännissä+ vit.,.taa ,,, siinä pari pilkkua laita haluamaasi kohtaan

Lähetetty: 23:46 04.07.2008.
Kirjoittaja smuige
Ensinnäkin OTSIKKO eli aihe voisi olla hieman informatiivisempi...
ja välimerkit jo mainittiinkin...
Saa tuota kysymystä tavata aikalailla, että saa selvää.

No yritetään.

Siis etypytty toimii, takapytty ei.

- Oletko kokeillut vaihtaa tulpanjohtoja ristiin?
A) Niin, että puolasta aiemmin takapytylle menevä johto menee etupytylle?
Tilanne muuttuu, vika puolassa.

B) Niin, että vaihdat johdot keskenään?
Tilanne muuttuu, vika tulpanjohdoissa.

- Tuleeko kipinä kummallakin tavalla kumpaankin tulppaan?
Jos tulee niin
Vikaa bensansaannissa tai mekaniikassa.

Vai aina sama tulos?

- Onko kummassakin pytyssä puristuksia?
Jos takapytyssä ei ole, niin esimerkiksi venttiili jumissa (taikka palanut), nostaja jumissa / hajonnut, männänrenkaat hajonnut, männäntapin sokka irronnut ja..., leikannut kiinnni aikaisemmin.

- Imusarjan tiiviste totaalisen paskana?

Onko tämä evoSPORTSTER vakio peli? Vakio sytkä? Vakio kaasari? jne

Ja ihan asiatonta alkaa v*****lemaan jos itse ei pysty tuottamaan luettavaa tekstiä. Pilkut voit työntää mielestäni ihan itse minne haluat.
Ei ole pilkun n*****ista vaan kyllä pitäis edes osata kysyä niin, että asiasta saisi joku vähämmänkin känässä oleva selvää... vai mitä?

Lähetetty: 10:59 05.07.2008.
Kirjoittaja Don Quijote
Veikkaisin puolaa tai tulpan johtoja, ei tuossa oikein muuta jää jäljelle.

Joskus oli omassa sportissa samantyyppinen ongelma, etupytty hönki kylmää. Vika oli niinkin simppeli että tulpan johti oli huonosti kiinni puolassa eikä saanut kontaktia. Kiinni juuri sen verran että näytti olevan. Oli irronnut pyörää putsatessa enkä siinä heti huomannut...

Lähetetty: 14:55 05.07.2008.
Kirjoittaja Pokko76
Oon kokeillu johtoja ristiin puolalta ja toisilla johdoilla sekä toisilla tulpilla. Mitään ihme ääniä ei kuulu koneesta mistään päin(jos nyt ruuvari korvassa ja toinen pää koneessa luotettavaa diagnoosia voi tehdä)
Puristuksia en ole päässy mittaamaan, imupuolen tiiviste näyttäis olevan OK.Jos nyt olis niin että venttiili olis palanu ,niin kai se jotain ääntä pitäis?
Pyörä on -99 1200 konversio SE stage 1 putsari ja Fireball dualfire sytkäboxi, muuten vakio.
Ja Anteeksi nyt vielä eilisen humalatilan ja turhautumisen aiheuttama vittuilu.

Lähetetty: 00:50 06.07.2008.
Kirjoittaja henry
Pokko76 kirjoitti:,sori oon kännissä+ vit.,.taa ,,, siinä pari pilkkua laita haluamaasi kohtaan
Juu vaikeaselkoistahan sinun tekstisi oli mutta täytyy sanoa, että helvetin hyvä heitto :lol:

Lähetetty: 09:49 06.07.2008.
Kirjoittaja Röpöttäjä
Käy AD varaosista ostamassa se puristuspainemittari. Tarkista että saat sellaisen joka käy kierteisiin tai että siinä on kunnon kumikartio. Katso onko puolalle tulevat piuhat ehjät? Avaa pikkumuttereita pikkasen ja kiristä takas.

Lähetetty: 21:43 08.07.2008.
Kirjoittaja Pokko76
Pyörä toimii ihan ok, oli pieni vuoto imupuolella mikä korjattu, puristukset molemmissa pytyissä 11,5 paikkeilla ,mutta vielä hönkii kylmää etuputkesta.
Onko mahdollista että takapytyn putki "imee" paremman virtauksen takia(loivemmat mutkat putkessa?) pakoputkien väliputken kautta myös etupytyn pakokaasut takapytyn putkeen. Enempi jos antaa kierroksia niin sit alkaa kyllä tulemaan lämmintä myös etuputkesta.
Vai onko mulla alkanu suikassa hurisemaan? 8O 8O

Lähetetty: 22:01 08.07.2008.
Kirjoittaja Karvanaama
Viime loppukesäksi laitoin täysin avoimet rosteriröörit ja huomasin saman ilmiön, tyhjäkäynnillä etupytystä kylmää.. Kierroksilla kyllä sitten lämpeni.
Vaihdoin keväällä tangolla avarretut orkkispöntöt ja muuttui ihan selvästi, nyt lämmintä tulee tyhjäkäynnillä. Varmaan vaikuttaa kun ei sitä vastapainetta juuri tule. Yhdysputki oli molemmissa tapauksissa paikallaan.
Niin, se kone on 883 - 89.

Lähetetty: 22:03 08.07.2008.
Kirjoittaja smuige
Jos pyörä toimii normaalisti niin anna hurista vaan.
Pyörässä ja suikassa :wink:

Se takapytyn putki voi imaista niitä etupytyn sauhujakin väliputken kautta mukaansa.

Lähetetty: 22:43 08.07.2008.
Kirjoittaja hemuli
Omassa Electrassa oli aikoinaan takapytyn putki niin että se haarautui heti pakoaukon jälkeen niin että kaasut meni sekä omaa putkea pitkin vasemmalle puolelle että etupytyn putkeen oikealle puolelle. Ei sieltä vasemmalta puolelta mitään tullut, kaikki kulki käytännössä etupytyn putken kautta.

Eli jos vehkeet toimii niin ei muuta kuin kovaa ajoo, kyllä ne sitten ilmoittaa kun hajoaa :wink: ...

Lähetetty: 22:52 08.07.2008.
Kirjoittaja Pokko76
Niin no alunperinhän mä käyntihäiriötä rupesin tutkimaan missä huomasin että pakokaasu on kylmää ja oletin että pytty on pimeenä.

Lähetetty: 11:35 09.07.2008.
Kirjoittaja lapioukko
Pokko76 kirjoitti:Niin no alunperinhän mä käyntihäiriötä rupesin tutkimaan missä huomasin että pakokaasu on kylmää ja oletin että pytty on pimeenä.
Kyllä sen kuulee jo kaukaa, että käykö mosa yhdellä vai kahdella pytyllä. Ja kerran kipinää antamaton tulppa vaihtoon... Ei välttämättä toimi enää sen jälkeen kunnolla. Mutta kipinäpuolihan sulla olikin kait kunnossa.