Dynotuloksia
187hv ja 169Nm
Tehoo on vaan liian vähän . Vääntökäyrän laakeus on hyvä juttu, 3200rpm:llä 135Nm.
Pitäisi kyllä olla viimoisen päälle luotettava tulos pyörrevirtajarrulla ajettuna.
Pitäisi kyllä olla viimoisen päälle luotettava tulos pyörrevirtajarrulla ajettuna.
VRSCA -04, 300rwhp
Re: Dynotuloksia
1340 big twin puhaltimella:Takapyörältä 124hv 5400rpm ja 196nm 3800rpm sit kytkin rupes luistaa,täytyis saada lock up.
Re: Dynotuloksia
1340 evo 78hv takapyörältä ja väänto jossain 140nm tarrkennan kun löydän käppyrät
bike doctorilla treella.
n10hp tuli lisää pelkällä säädollä, toki oli säädot aivan hukassa ja sen takia kävikin penkissä
bike doctorilla treella.
n10hp tuli lisää pelkällä säädollä, toki oli säädot aivan hukassa ja sen takia kävikin penkissä
- easy_going
- Viestit: 37
- Liittynyt: 21:48 21.08.2007.
- Viesti:
Re: Dynotuloksia
vinkkeli kirjoitti:1340 evo 78hv takapyörältä ja väänto jossain 140nm tarrkennan kun löydän käppyrät
bike doctorilla treella.
n10hp tuli lisää pelkällä säädollä, toki oli säädot aivan hukassa ja sen takia kävikin penkissä
Mitä muutoksia tehty?
Re: Dynotuloksia
ja tästä tarkennuksetn väännon muistin aika optimistisestivinkkeli kirjoitti:1340 evo 78hv takapyörältä ja väänto jossain 140nm tarrkennan kun löydän käppyrät
bike doctorilla treella.
n10hp tuli lisää pelkällä säädollä, toki oli säädot aivan hukassa ja sen takia kävikin penkissä
tehoa siis takarenkaalta 78hv liekö konetehot jossain n.100hv???
vääntö oli n.120nm
Re: Dynotuloksia
Ittelläni laitettiin 96 cid koneeseen 103 cid big bore + nokat + ohjausyksikkö + putket + ilmanputsari. Lopputulos oli, että nyt on takapyörältä mitattuna 90 heppaa ja vääntöä 141 Nm. Koneessa sitten pitäisi olla n. 100 heppaa ja vääntöä n. 155 Nm. Mulla oli kans tuommoinen monttu vääntökäyrässä välillä 1500 - 2500 rpm - mutta se saatiin kyllä oikaistua seoksen säädöllä eli montun kohdalle soppaa lisää koneeseen. Muutos tuntui satulassa saakka - monttu vääntökäyrässä tuntuu kyllä tasaisessa kiihdytyksessä. Muutokset teki Kuopion HD eli kiinnostuneet ottakaa sinne Jarmoon yhteyttä. Niin, mulla on fättäri, -vm-08. Lisäksi yksi positiivinen asia: Kulutus laski 0,5 l/100 km - mitattu pariin otteeseen, eli meikäläisen ajoilla säästyy ajokaudessa yli 100 litraa bensaa. Ajan 20 - 30 tkm / kausi.
-
- Viestit: 61
- Liittynyt: 09:38 14.12.2006.
- Paikkakunta: Orismala
Re: Dynotuloksia
TC tuotti SE 113" kitillä 117,5hv/161nm takapyörältä mitattuna. Varttimailiaikaa tuli lähtö rankasti suditellen 12,11/181 km/h.
Rocker SE 113"
Re: Dynotuloksia
Moro,
95" TC Dyna Hoghaus:n penkissä 2007 mitattuna.
Puristukset vähän yli 10, nokissa nostoa 0,600", kannet Spok-Motor / Juho
Kaasarina vakio CV, syttyboxi vaihdettu
mittaus antoi: 96,25 hv ja vääntöä 133,8Nm
alhaalta vääntävä ja mukavasti liikuttava paketti. Isommalla kaasarilla saisi varmaan vielä muutaman humman yläpäähän, mutta...
95" TC Dyna Hoghaus:n penkissä 2007 mitattuna.
Puristukset vähän yli 10, nokissa nostoa 0,600", kannet Spok-Motor / Juho
Kaasarina vakio CV, syttyboxi vaihdettu
mittaus antoi: 96,25 hv ja vääntöä 133,8Nm
alhaalta vääntävä ja mukavasti liikuttava paketti. Isommalla kaasarilla saisi varmaan vielä muutaman humman yläpäähän, mutta...
Re: Dynotuloksia
vm.2002 Flht, pari vetoa ja välissä sytkä toiseen asentoon, paikka H-D of Helsinki eli takapyörätehoja..
-Bigbore kit 95"
-Screamin Eagle MCR kannet
-Takomännät 10,5
-Screamin Eagle 253 nokat
-Dyna 2000TC sytkä
-Mikuni
-Supertrapp 3",sisäiset levyt 18 kpl,umpipäädyt..
Tulos 92 heppaa 123nm
Jostain ahdistaa,pitäis löytyä enemmän paukkua..
-Bigbore kit 95"
-Screamin Eagle MCR kannet
-Takomännät 10,5
-Screamin Eagle 253 nokat
-Dyna 2000TC sytkä
-Mikuni
-Supertrapp 3",sisäiset levyt 18 kpl,umpipäädyt..
Tulos 92 heppaa 123nm
Jostain ahdistaa,pitäis löytyä enemmän paukkua..
Ei se rikki ole siinä on vaan joku vika..
- Lippajärven kreivi
- Viestit: 241
- Liittynyt: 03:48 16.12.2008.
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Dynotuloksia
Tälläiset tulokset mitattiin takapyörältä syksyllä -09. Teho 4100-5750rpm yli 70hv ja vääntö 1800-4700rpm yli 110Nm maksimit oli 74.1hv ja 123.1Nm. Muutoksiin nähden, jotka kerrottu alhaalla ihan kelpo tulos.
Viimeksi muokannut Lippajärven kreivi, 03:07 29.04.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Re: Dynotuloksia
103"Stage-2 + pc-v + Autotune + V&H kokoputkisto + V&h putsari = 96 hp / 156 nm takarenkaalta
FLHT-09
FLHT-09
FLHT-09 . KTM 690 E-08
Re: Dynotuloksia
Yhtä hyvin pelas rukki penkissä kuin kadullakin eikä ees Thunderheaderin vääntönotkahdusta näy notta säädöt kohillaan Mikunissa. Tossa takapyörätulokset, penkin laskelma konetehosta oli 105hp 175 Nm
Sillä välin kun te mietitte minä oon ehtiny tekeen jo viis virhettä
241hv ja 239Nm takapyörältä
Takapyöräteho 241.2 hp / 7614 rpm
Vääntöä fillarilta 239.1 Nm / 5354 rpm
Vääntökäyrä on edelleen laakeahko, yli 200Nm käytössä 4300...8400rpm.
Kytkin luisti 5100rpm yläpuolella.
Rajoitin 9000 rpm.
Dynottajan mukaan DynoJet:n penkki näyttäisi n. 20 hv enempi fillarilta .
Vääntöä fillarilta 239.1 Nm / 5354 rpm
Vääntökäyrä on edelleen laakeahko, yli 200Nm käytössä 4300...8400rpm.
Kytkin luisti 5100rpm yläpuolella.
Rajoitin 9000 rpm.
Dynottajan mukaan DynoJet:n penkki näyttäisi n. 20 hv enempi fillarilta .
VRSCA -04, 300rwhp
Re: Dynotuloksia
Asiaa!! Onko Karzzalla tietoa proboostin turbokitistä,kannattaako edes miettiä.Kuulemma olis saatavilla mutta en sivuilta ainakaan löytänyt. Entäs sprintexin remmiahdin,oiskohan kellään käyttökokemuksia..