Sähköposti osoitteista.......vielä

Valvojat: Pertti, pressa, Chapter9

Vastaa Viestiin
Avatar
Zimi
Viestit: 225
Liittynyt: 12:22 08.11.2002.
Paikkakunta: Lieksa
Viesti:

Sähköposti osoitteista.......vielä

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Terve taas,

joo kuten tossa joulu/uuden vuoden toivotuksessa totesin, alueen jäsenistön sähköposti osoitteissa on puutteita, korjataan ne nyt! :evil:

Chapterissä on lähes sata jäsentä (16.11. -07 jäsenrekisterin mukaan 91, sen jälkeen lienee tullut muutama lisää?), se on ihan hyvä luku, lisäystä viime vuoteen 20 (+ - muutama).

Minulla on tiedossa kuitenkin VAIN 47 s-posti osoitetta :!:
Noista edellä mainituista on kelvottomia kymmenkunta! (asia selvisi kun lähetin joulutervehdyksen, tulivat paluupostissa takaisin lähetteellä: ei voida toimittaa... mikä mistäkin syystä

Tiedän varmasti vain yhden kenellä ei ole s-postia käytössä, joten minulta puuttuu n. 55-60 s-posti osoitetta :!:

Eli jos sait lähettämäni joulutervehdyksen, asia on kohdaltasi kunnossa, kiitos.

Jos et ole vastaanottanut joulutervehdystä, mutta olet omasta mielestäsi jättänyt s-posti osoitteen minulle, on antamasi osoite vanhentunut, poistunut käytöstä, sisältää virheen/virheitä) tms. homma ei pelitä.
Lähetä siis ajantasalla oleva s-posti osoite minulle ja korjaan sen oikeaksi rekisteriin, kiitos.

Sinä joka et ole vielä antanut s-posti osoitetta minulle (MIKSI??), lähetä se minulle ja olet mukana postituslistalla :!:
Antamaasi sähköpostiosoitetta EI jaeta/anneta muiden käyttöön! Osoite on vain chapterin aluepäällikön käytössä. Tietenkin, jos olet ilmoittanut osoitteesi jäsenluetteloon liitettäväksi, tulee se sitä kautta suuremman porukan tietoon, mutta se on oma ratkaisusi.
Mutta kuten todettua, minulle lähetetyt pysyvät VAIN chapterin piällikön tiedossa, ellei muuta sovita.

Miksi palaan tähän asiaan jälleen, koska alueella on pyydetty kirjoitusoikeutta chapterin laatikkoon, kuten tiedetään hallitus on edelleen kielteinen asian suhteen. Jos/kun minulla on tiedossa mahdollisimman monen sähköposti osoite, voin nopeasti saada tietoa välitettyä jäsenistölle jos jollakulla on on oman chapterin jäsenistölle tarkoitettua asiaa :!:
Ilman TOIMIVIA osoitteita homma on aika vaikeaa!

Kiitoksen niille jotka ovat jo omaa osoitettaan oikeaksi korjanneet :)

No tämän paatoksen jälkeen toivottelen kaikille oikein mukavaa vuoden vaihdetta. :lol:

:!: Muistakaa laittaa jotkut suojalasit, EI juomalaseja, päähän raketteja ampuessanne :!:
On nimittäin erittäin hankalaa ajaa mopolla tulevana kesänä, jos ei ole käytössä kuin yksi silmä, puhumattakaan jos menee molemmat.... :twisted:

Zimi 8)
"May the force be with you"
Vastaa Viestiin