Ja johan se on tullut ihan selkeäksi että on ja ei ole, asioilla on useita puolia. Kuitenkin vertaileva jarnaaminen siitä mikä kaikki on kehittynyt oikeasti, saattaa jollekulle olla ihan oikeasti hyödyllistä infoa, sen pähkiessä et uskaltaako vanhaa vai onko vain vanha autuas jne. Moottoriteknisesti mun mielestä ei EVO:n jälkeen ole tapahtunut järkevää kehitystä(subjektiivinen mielipide, ma^koluuttinen totuus) ja uudenpien jatkojalostusta rajoittaa tiukemmat normit kuin vanhempien.MrX kirjoitti:Otsikon mukaan tässä kysellään; onko tekniikan kehitys edistystä ?
Ei todellakaan, mutta varsin moni diggaa esittää sen oman valintansa ainoana absoluuttisen oikeana valintana, jota se ehkä hänelle onkin, toiselle voi vaan olla ihan yhtä absoluuttisen väärä.MrX kirjoitti:Eihän siinä mitään pahaa ole jos joku ei tykkää uusista tai vanhoista laitteista.
Mä olin joskus sitä mieltä et ei koskaan EVO, early-shovel/panshovel oli mulle HD-moottoreiden kuningas, kaunein se on mun silmään edelleen mut EVO on helpompi ajopyörän koneena. Tästä syystä, että mieli on jo EVO:n suhteen muuttunut, en sano ettei koskaan TC, mut erittäin epätodennäköisenä sitä omalta osaltani pidän.
LIFEMEMBER