Media. Huoh...
Re: Media. Huoh...
Ja näin muodostetaan jälleen hyvää mielikuvaa bikereistä! Ei jösses, eli...
"Tie ongelmanuoresta ammattirikolliseksi tai moottoripyöräjengiläiseksi on usein lyhyt."
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkel ... a%E2%80%9D
"Tie ongelmanuoresta ammattirikolliseksi tai moottoripyöräjengiläiseksi on usein lyhyt."
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkel ... a%E2%80%9D
FXDF -09
"ihte kun tekee, niin siit tulee semmonen"
"ihte kun tekee, niin siit tulee semmonen"
täytyy kyllä sanoa että aika kauan sai tehdä duunia että oli rahkeet hommata edes pörsteri. ellei noilla sit ole joku "työttömien, syrjäytyneiden ja pyörättömien mc"
työttömänä ei kelan rahoista saanu säästettyä kuin '80 aspenin. no siitäkin kyllä muut työttömät kaverit näki vaivaa ja samalla kaatoivat kurkustaan kortistorahat
työttömänä ei kelan rahoista saanu säästettyä kuin '80 aspenin. no siitäkin kyllä muut työttömät kaverit näki vaivaa ja samalla kaatoivat kurkustaan kortistorahat
No pienen pienen pojat, mikä on paikkeri......hiukka säpinää tähänki jutskaa......hä.
Mä join kerran viinaa..niinku aina... nii joku jeppe sanos mulle ravintolassa etku sä oot nii harrikkajeppe nii haluukko nokkaa, nii mä millää halunnu sitä vahingoittaa, nii sanoin et rauhaa vaaa, meikä ei kertakaikkiaan haluu vetää ketää lättyy, oonko outo.
Ooot, kovasti outo.lyhdet kirjoitti:Mä join kerran viinaa..niinku aina... nii joku jeppe sanos mulle ravintolassa etku sä oot nii harrikkajeppe nii haluukko nokkaa, nii mä millää halunnu sitä vahingoittaa, nii sanoin et rauhaa vaaa, meikä ei kertakaikkiaan haluu vetää ketää lättyy, oonko outo.
jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Pyssykouhkaaminen on mennyt mediassa överiksi jo aikaapäivää sitten, harrastajana on tullu tämä huomattua. Suomessa on järjestäytyneitä ryhmiä jotka demonisoivat aseet ja niihin vähänkään liittyvät ryhmät aina kun siihen mahdollisuuden saavat. Tietämättömiä on helppoa peloitella.
Huumehommeleihin ei sitävastoin riitä ymmärrys.
Asian suhteen pitäis hakea oppia esmes Arabiemiraateista: jos pidät hallussa, ostat, myyt, välität, tuot maasta tai viet maasta mitä tahansa huumetta minkä tahansa määrän, seurauksena kuolemanrangaistus ilman valitusoikeutta tai isompia oikeudenkäyntejä.
Eikä siellä hirveästi narkkeja näkynykkään kylänraitilla, eli vaikuttaa toimivalta systeemiltä.
Asian suhteen pitäis hakea oppia esmes Arabiemiraateista: jos pidät hallussa, ostat, myyt, välität, tuot maasta tai viet maasta mitä tahansa huumetta minkä tahansa määrän, seurauksena kuolemanrangaistus ilman valitusoikeutta tai isompia oikeudenkäyntejä.
Eikä siellä hirveästi narkkeja näkynykkään kylänraitilla, eli vaikuttaa toimivalta systeemiltä.
Jesus saves lives, loud pipes just sound awesome
- Psycholasse
- Viesti:
Tai ainakin kädet poikki ranteesta ja suljetaan koppiin sätkän ja tulitikkujen kanssa.
Wunderbar!! Hän huusi yllättyneenä
øøø!
Alkoholi on huumausaine. Olisi ralleissa kirjaimellisesti päätön meno kun sapelit heiluisi käyttäjiä ja hallussapitäjiä rankaistaessa. Vaikea olisi myös kotio ajella kädettömänä.
Alkoholi on huumausaine. Olisi ralleissa kirjaimellisesti päätön meno kun sapelit heiluisi käyttäjiä ja hallussapitäjiä rankaistaessa. Vaikea olisi myös kotio ajella kädettömänä.
Mitenköhän monen promillen hyvässä vedossa tää aivopieru on lähtenyt ulos?kesämopo kirjoitti:Pyssykouhkaaminen on mennyt mediassa överiksi jo aikaapäivää sitten, harrastajana on tullu tämä huomattua. Suomessa on järjestäytyneitä ryhmiä jotka demonisoivat aseet ja niihin vähänkään liittyvät ryhmät aina kun siihen mahdollisuuden saavat. Tietämättömiä on helppoa peloitella.
Huumehommelit on toki hanurista, mutta huumeiksi lasketaan myös monet lailliset
lääkeaineet, ja voitaisiin laskea myös monet lailliset nautintoaineet.
VÄÄRINKÄYTTÖ on aivan perseestä, oli kyse sitten aseista tahi ns.huumeista.
Tarpeeseen käyttö lääkeaineissa, vaikkakin olisivat luettavissa huumausaineiksi, ei liene
syy katkoa raajoja. Samoin on aseiden kanssa. Jos asetta käytetään harrastusammuntaan
radalla, on kaikki ok. Jos taas asetta käytetään toisen henkilön uhkaamiseen tai
vahingoittamiseen, niin minun puolestani nappi otsaan.
-
Rautahauli
Mitäs jos uhkaa kaulimella?
Sinuna tottelisin.Rautahauli kirjoitti:Mitäs jos uhkaa kaulimella?
jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Sitä taikinalla silmään joka kaulimella uhkaa, vanha viidakon sanonta.Rautahauli kirjoitti:Mitäs jos uhkaa kaulimella?
niin on menny muuallakki..kesämopo kirjoitti:Pyssykouhkaaminen on mennyt mediassa överiksi jo aikaapäivää sitten..
http://www.taloussanomat.fi/harrastukse ... 119826/139
Nothing beats cubic inches. Except turbo!

Suomalainen virkamies on ainutlaatuinen, vastaavia löytyy kai ainoastaan pohjois-koreasta.
Itella toimii yksiselitteisesti postilain §40 pykälän sekä lakiin kirjattujen palveluvelvotteidensa vastaisesti. Tietojeni mukaan asiasta on jo valitettu viestintävirastolle, mutta se komppaa Itellaa joka puolestaan tukeutuu kansainvälisiin postisäädöksiin (tai paremminkin säädösten rivien välissä olevaan). Tähän on tultu. Ulkomainen ohje tai säädös (maailman postiliiton yleissopimuksen 15 artikla) tarkoitushakuisen väärin luettuna ajaa suomen lain ohi, eikä mediaa asia isommin edes kiinnosta.
Seuraava valitustie on oikeusasiamies. Mutta enpä muista tapausta että virkamies olisi suomessa kussut kollegan kintuille.
Mitä huumausaineisiin tulee, kaikki lääkärin määräämät apteekista saatavat aineet on mun käsityksen mukaan lääkkeitä. Siks niitä just määrätäänkin lääkkeeksi.
Jos just samaa (huumaavaa/riippuvuutta aiheuttavaa) ainetta löytyy esmes pikkuisiksi myyntipakkauksiksi pakattuna peruskoulun nurkilla norkoilevan hörhön taskusta, saisi ko paskaläjän mun puolesta poliisipartio ampua niille sijoilleen.
Itella toimii yksiselitteisesti postilain §40 pykälän sekä lakiin kirjattujen palveluvelvotteidensa vastaisesti. Tietojeni mukaan asiasta on jo valitettu viestintävirastolle, mutta se komppaa Itellaa joka puolestaan tukeutuu kansainvälisiin postisäädöksiin (tai paremminkin säädösten rivien välissä olevaan). Tähän on tultu. Ulkomainen ohje tai säädös (maailman postiliiton yleissopimuksen 15 artikla) tarkoitushakuisen väärin luettuna ajaa suomen lain ohi, eikä mediaa asia isommin edes kiinnosta.
Seuraava valitustie on oikeusasiamies. Mutta enpä muista tapausta että virkamies olisi suomessa kussut kollegan kintuille.
Mitä huumausaineisiin tulee, kaikki lääkärin määräämät apteekista saatavat aineet on mun käsityksen mukaan lääkkeitä. Siks niitä just määrätäänkin lääkkeeksi.
Jos just samaa (huumaavaa/riippuvuutta aiheuttavaa) ainetta löytyy esmes pikkuisiksi myyntipakkauksiksi pakattuna peruskoulun nurkilla norkoilevan hörhön taskusta, saisi ko paskaläjän mun puolesta poliisipartio ampua niille sijoilleen.
Jesus saves lives, loud pipes just sound awesome
Samaa mieltä toki, entä jos tällä hörhöllä on mutka taskussa?kesämopo kirjoitti:Suomalainen virkamies on ainutlaatuinen, vastaavia löytyy kai ainoastaan pohjois-koreasta.
Eli kuten sanoin, väärinkäyttö on hanurista, oli sitten kyse aineista
tai aseista.