Ja nyt sinä sen vasta sanoit - minä kun ajoin siitä juuri illalla ohi - dieselilläPertti kirjoitti:Lapualta saa ostaa bensaa ilman reseptiä. Ei kun hanaa!
Bensan HINTA
Väärin laskettu
Joe Cool
Sä et, ystäväni Joe, ottanut huomioon tuloveroa niinkuin minä. Jokaisesta eläke-eurosta on nääs mennyt jo nelkyt senttiä tuloveroa ja kun lisäät tämän noihin valmisteveroihin niin saat tulokseksi sen 75-80 %
M.O.T
Ja Nicnac

Dodiin! Aina täällä joku tietää ja kertoo sen kanssa!!!Jaa, tämä taulukko kyllä kertoo muuta:
Sä et, ystäväni Joe, ottanut huomioon tuloveroa niinkuin minä. Jokaisesta eläke-eurosta on nääs mennyt jo nelkyt senttiä tuloveroa ja kun lisäät tämän noihin valmisteveroihin niin saat tulokseksi sen 75-80 %
Ja Nicnac
Eihän siitä ole kyse. Kyse on vain koplaamisesta ja se on eri juttu, sano IdeaPark PM:lle...kuinkahan korruptoitunu maa tämä oikiasti on.

- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 11:51 29.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: Väärin laskettu
Vallu Vallu, sinussa on poliitikon ainestaVallu kirjoitti: Dodiin! Aina täällä joku tietää ja kertoo sen kanssa!!!tuloveroa ... lisäät ... saat 75-80 %
![]()
Halusin vain oikaista tuota maagisen 75%:n hyvin lobattua sääntöä
Esimerkki. Ylikansallinen "Veijo" myy huoltoasemien liiketoimintansa Suomessa. Kuka sen ostaa? Joku öljynjalostaja vaiko verottaja? Ei, sen jakavat "XYZ" ja "ST2", joila ei ole omaa jalostusta, vain kauppaa. Kumpikin on aloittanut tyhjästä lyhyen aikaa sitten ja nyt niillä on rahaa ostaa Esso pois. On se surkean pientä tuo bensan myyntivoitto
Edit: Nimet korjattu kuvitteellisiksi ja tunnistamattomiksi
Viimeksi muokannut Joe Cool, 09:53 06.06.2008.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Re: Penssiini...
Jenkeissä maksaa n. taalan litra. Voiskohan tilata kontillisen kotiin?HARIKKA1 kirjoitti:Täällä ku aina päivitellään alkuperäisosien hintoja ja sitte joku kertoo, siitä ja siitä katalookista saa näin halvalla. Ei oo kukkaan vielä löytäny tarvikepensaa!!! Sitähän sais halvemmalla?![]()
![]()
![]()
![]()
-
Kokkonen
Jossain tehdäänkin jotain...
....eikä vain rukoilla tai lähetellä sähköposteja.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... anchester/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... anchester/
Pertti kirjoitti:Jenkeissä maksaa n. taalan litra. Voiskohan tilata kontillisen kotiin?
erästä tuttua mukaillen silloin 90 luvun alun hinnan nousussa "häntä ei haittaa vaikka bensa maksaisi 10 mk litra, eipähän tulisi kun tuttuja tiellä vastaan
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Mistä tuohon hintaan sai? Vuonna 1997 kun oli jo 1,17-1,27 per gallona.joka kirjoitti:...juu ja kaukana ei ole ne ajat kun ameriikanmantereellakin gallonan sai 0,9 taalaan, siis puhutaan vuosituhannen vaihteesta...
väittäisin että 98 on saanut 0,8-0,9 taalaa gallona, tai sitten muista reilusti harhaan !? varmaan jostain tuollainen diagrammi löytyisi netistä, mutta nykyvään kun alkaa tuo muisti olemaan jo huolestuttavan täysi
alkaa turhaa tietoa tippumaan silppuriin... siis bensahan oli kallista 90 luvun taitteessa ja sitten lähtettiin taas alamäkeen, johtuen kuwaitin asemasta...
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
joka kirjoitti:
erästä tuttua mukaillen silloin 90 luvun alun hinnan nousussa "häntä ei haittaa vaikka bensa maksaisi 10 mk litra, eipähän tulisi kun tuttuja tiellä vastaan" no nyt sekin on jo melkein sen ja ruuhkatkin vaan kasvavat täälläkin periferiassa...
- j o n i -
Rokimman vedon muistan kasikytluvun alkuvuosilta. Paikallislehden toimittaja(tar?) bongasi sillalta rantojen miehen, jolta tivasi mielipidettä pentsiinin hinnasta. Herra oli, kuvasta päätellen, vetäissyt letin juuri kuntoon jokivedellä, ja tokaisi: Minulle on aivan sama, vaikka bensa maksaisi vitosen litra...
Jumpe
Ps. Esiintyi vielä salanimellä: "Mies Salonjoen sillalta".
Viimeisen 18 vuoden aikana perus-gason valtakunnallinen keskihinta oli Jenkeissä alimmillaan helmikuussa 1999: gallona Regularia kustansi 90,7 senttiä.joka kirjoitti:väittäisin että 98 on saanut 0,8-0,9 taalaa gallona, tai sitten muista reilusti harhaan !? varmaan jostain tuollainen diagrammi löytyisi netistä, mutta nykyvään kun alkaa tuo muisti olemaan jo huolestuttavan täysialkaa turhaa tietoa tippumaan silppuriin... siis bensahan oli kallista 90 luvun taitteessa ja sitten lähtettiin taas alamäkeen, johtuen kuwaitin asemasta...
Tuolta löytyy 115 000 pumpun keskihinnat välillä 1990-2008: http://tonto.eia.doe.gov/dnav/pet/hist/mg_rt_usw.htm
Texasissa vuonna 1999 kesäkuussa bensan hinta oli 0.69USD/gallonahemuli kirjoitti:[
Mistä tuohon hintaan sai? Vuonna 1997 kun oli jo 1,17-1,27 per gallona.
ja seuraavassa kesäkuussa oli jo lähes tuplaantunut 1.20USD/gallona.
Viime keväänä oli karvan alle 3USD/gallona, Californiassa taalan enemmän.

You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro